blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Kdo všechno se na tomhle fóru zabývá Game Enginem??? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=796 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | MiliKiller [ pát bře 04, 2005 11:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Kdo vÅ¡echno se na tomhle fóru zabývá Game Enginem??? |
ZdravÃm.... Mám prosbu každý kdo se tu zabývá Game Enginem aÅ¥ sem nÄ›co poÅ¡le.... ZajÃmá mÄ› kolik nás je.... |
Autor: | jm [ pát bře 04, 2005 7:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
si nejsem jistej, ale snad i ja ![]() jm |
Autor: | MiliKiller [ ned bře 06, 2005 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsme 3 - ???? Málo - Moc málo Ashi neděláš v Game Engine? |
Autor: | iIN [ ned bře 06, 2005 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, myslím že Ash a ešte trochu aj ja ![]() |
Autor: | Genom [ ned bře 06, 2005 1:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajímámse o to,ale zatim o tom moc nevim... ![]() |
Autor: | jm [ ned bře 06, 2005 1:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
malo, zato sme nejlepsi ![]() (samozrejme ze ash dela v blendru, o tom vim svy ![]() jm |
Autor: | Ash [ ned bře 06, 2005 11:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Najprv som chcel zapierať, ale pod ťarchou dôkazov sa priznávam: Robím v GameBlenderi. |
Autor: | D@vi$ [ pon bře 07, 2005 10:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Já ještě ne ![]() |
Autor: | MiliKiller [ pon bře 07, 2005 11:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jů no to se to rozrůstá... Tak lidiÄ |
Autor: | jm [ úte bře 08, 2005 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash píše: Najprv som chcel zapierať, ale pod ťarchou dôkazov sa priznávam: Robím v GameBlenderi.
hochu tak nemas sanci,vsechno o tobe vime ![]() jm |
Autor: | Ku8aZ [ stř bře 09, 2005 2:04 am ] |
Předmět příspěvku: | GameBlender a ja :-) |
Ja se zabyvam GameBlenderem v ramci bakalarky (viz. Dokoncene projekty->Walktrhrough ![]() ![]() Ale na GB me docela stve, ze je tak narocny na procesor. Porad mi jede na 100%, i kdyz se tam nic nedeje ![]() |
Autor: | Ash [ stř bře 09, 2005 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: Ale na GB me docela stve, ze je tak narocny na procesor. Porad mi jede na 100%, i kdyz se tam nic nedeje To je normálna vlastnosť väčšiny herných enginov - generovať čo najvyššie framerate a tým pádom plne vyťažiť procesor.
V 2.36 sa dá v Pythone nastaviť maximálne framerate, takže tým sa dá záťaž obmedziť. Alebo sa dá použiť jeden starý trik s funkciou sleep() v Pythone. |
Autor: | Ku8aZ [ stř bře 09, 2005 11:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash píše: V 2.36 sa dá v Pythone nastaviÅ¥ maximálne framerate, takže tým sa dá záťaž obmedziÅ¥. Alebo sa dá použiÅ¥ jeden starý trik s funkciou sleep() v Pythone.
Heh, ted trik neznam...o co presne se jedna? Potreboval bych, aby mi to nezatezovalo procesor na 100%, kdyz se obcas jedna i o statickou scenu (pokud se avatar nehybe). A Maximalni framerate lze nastavit jak? Myslim, ze by to vyresilo par veci... |
Autor: | Ash [ stř bře 09, 2005 12:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na nastavenie framerate sú 2 funkcie: GameLogic.setPhysicsTicRate(param) GameLogic.setLogicTicRate(param) Ale pokiaľ som to testoval, tak záťaž procesora sa týmito funkciami neznižuje - teda obmedzí frekvenciu výpočtu fyziky a logiky, ale zobrazovanie ide stále naplno. Na použitie sleep() stačí napísať jednoduchý skript: import time time.sleep(0.03) Tento skript po spustení uspí vlákno enginu na 0.03 sekundy - teda ak sa bude volať pre každý frame, framerate bude maximálne 33 (na mojom stroji okolo 18 ). |
Autor: | jm [ stř bře 09, 2005 6:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm sice funguje, ale vlastne nevis jak rychle to na jaky masine bude fungovat ![]() jm |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |