blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Kdo všechno se na tomhle fóru zabývá Game Enginem???
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=796
Stránka 13

Autor:  MiliKiller [ pát bře 04, 2005 11:22 am ]
Předmět příspěvku:  Kdo vÅ¡echno se na tomhle fóru zabývá Game Enginem???

Zdravím....

Mám prosbu každý kdo se tu zabývá Game Enginem ať sem něco pošle....
Zajímá mě kolik nás je....

Autor:  jm [ pát bře 04, 2005 7:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

si nejsem jistej, ale snad i ja :oha:
jm

Autor:  MiliKiller [ ned bře 06, 2005 11:52 am ]
Předmět příspěvku: 

Jsme 3 - ????
Málo - Moc málo

Ashi neděláš v Game Engine?

Autor:  iIN [ ned bře 06, 2005 12:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo, myslím že Ash a ešte trochu aj ja :)

Autor:  Genom [ ned bře 06, 2005 1:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zajímámse o to,ale zatim o tom moc nevim... :?

Autor:  jm [ ned bře 06, 2005 1:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

malo, zato sme nejlepsi :D
(samozrejme ze ash dela v blendru, o tom vim svy ;) )

jm

Autor:  Ash [ ned bře 06, 2005 11:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Najprv som chcel zapierať, ale pod ťarchou dôkazov sa priznávam: Robím v GameBlenderi.

Autor:  D@vi$ [ pon bře 07, 2005 10:08 am ]
Předmět příspěvku: 

Já ještě ne :(

Autor:  MiliKiller [ pon bře 07, 2005 11:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jů no to se to rozrůstá...
Tak lidiÄ

Autor:  jm [ úte bře 08, 2005 1:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ash píše:
Najprv som chcel zapierať, ale pod ťarchou dôkazov sa priznávam: Robím v GameBlenderi.


hochu tak nemas sanci,vsechno o tobe vime :D

jm

Autor:  Ku8aZ [ stř bře 09, 2005 2:04 am ]
Předmět příspěvku:  GameBlender a ja :-)

Ja se zabyvam GameBlenderem v ramci bakalarky (viz. Dokoncene projekty->Walktrhrough :-)), ale rad bych se zabyval i renderem. Jenze na to mi nezbyva cas a nevim, jestli bych to zvladnul (ale jsem snazivy :-D). Kdyz vidim ty dila tady....

Ale na GB me docela stve, ze je tak narocny na procesor. Porad mi jede na 100%, i kdyz se tam nic nedeje :-(

Autor:  Ash [ stř bře 09, 2005 9:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
Ale na GB me docela stve, ze je tak narocny na procesor. Porad mi jede na 100%, i kdyz se tam nic nedeje
To je normálna vlastnosť väčšiny herných enginov - generovať čo najvyššie framerate a tým pádom plne vyťažiť procesor.

V 2.36 sa dá v Pythone nastaviť maximálne framerate, takže tým sa dá záťaž obmedziť. Alebo sa dá použiť jeden starý trik s funkciou sleep() v Pythone.

Autor:  Ku8aZ [ stř bře 09, 2005 11:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Ash píše:
V 2.36 sa dá v Pythone nastaviť maximálne framerate, takže tým sa dá záťaž obmedziť. Alebo sa dá použiť jeden starý trik s funkciou sleep() v Pythone.


Heh, ted trik neznam...o co presne se jedna? Potreboval bych, aby mi to nezatezovalo procesor na 100%, kdyz se obcas jedna i o statickou scenu (pokud se avatar nehybe). A Maximalni framerate lze nastavit jak? Myslim, ze by to vyresilo par veci...

Autor:  Ash [ stř bře 09, 2005 12:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na nastavenie framerate sú 2 funkcie:
GameLogic.setPhysicsTicRate(param)
GameLogic.setLogicTicRate(param)

Ale pokiaľ som to testoval, tak záťaž procesora sa týmito funkciami neznižuje - teda obmedzí frekvenciu výpočtu fyziky a logiky, ale zobrazovanie ide stále naplno.

Na použitie sleep() stačí napísať jednoduchý skript:
import time
time.sleep(0.03)

Tento skript po spustení uspí vlákno enginu na 0.03 sekundy - teda ak sa bude volať pre každý frame, framerate bude maximálne 33 (na mojom stroji okolo 18 ).

Autor:  jm [ stř bře 09, 2005 6:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

hmm sice funguje, ale vlastne nevis jak rychle to na jaky masine bude fungovat :(...to teda nevis nikdy

jm

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/