Právě je stř lis 27, 2024 11:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Reťaz
PříspěvekNapsal: sob srp 20, 2011 2:37 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Nazdar, mám problém...používam Blender 2.5 a chcel som spraviť reťaz...

Kuk na toto video, na časť 9:50: http://www.youtube.com/watch?v=i1YIafaqF7A

Ujo/teta tam pridá krivku, nejakou mágiou z nej spraví reťaz a funguje mu to...

Ja som si pridal Torus, spravil som z neho očko reťaze a začal som experimentovať...keď som nastavil convex hull rigid body, síce to vyzeralo fajn, ale očká do seba nechceli zapadať, vždy sa to rozletelo...avšak po prepnutí na triangle mesh som zistil, že to je presne ono, nakopíroval som zo 6 ôčok a...čo sa nestalo, síce sa to ako reťaz správalo, ale nejako to začalo prepadávať pod podložku, sekať, triasť sa...I mean, WTF...? Ako to tí chlapíci v tých cool vyzerajúcich videách robia??

Alebo to, čo robí neskôr...pridá krivku, spraví z nej drôtik (to robili scripty aj v starom Blenderi, to cca viem spraviť), a potom ten drôtik koliduje s krúžkom...a neseká mu to! to má taký vymakaný PC, alebo používa čosi divné, čo ja neviem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Reťaz
PříspěvekNapsal: sob srp 20, 2011 2:05 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 2:31 am
Příspěvky: 187
Bydliště: Slovakia - Jakubov
zdar kapo. o tomto som davnejsie cital na blenderartists. je to este, ako je tam aj napisane "work in progress" takze to v blenderi este nieje. neviem ako sa presne ten projekt vola, ale myslim ze sa ho v najblizsom case chystaju do BGE implementovat. dufam teda ze to bude uz coskoro :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Reťaz
PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2011 12:33 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no, ja som si skoro na 100% isty, ze to, ze to sekalo je preto, lebo som nastavil triangle mesh, cize to bralo kolizie od kazdeho facu, co na objekte bol, co je vcelku narocne...toto sa da vyriesit jednoducho, teda, v starom blenderi sa dalo, cely mesh dam ako bez kolizii (ale nie v nastaveni fyziky objektu, ale fyziky meshu), a pridam tam jedno oko, ktore je zlozene co s najmenej facov...a to bude schytavat kolizie, ale neviem, ci to ide v novom blenderi, pocul som, ze sa dakde aj vytratilo copy property na iny face a take...juj, to zase potrva, kym si na to zvyknem, a prerobim nieco zo svojich starych veci do noveho "nablyskaneho" blenderu...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz