blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Armature action v BGE s collision http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=8320 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | L@gger [ pon srp 29, 2011 11:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Armature action v BGE s collision |
Nazdar, Urobil som ruku, ktoru som zanimoval. Potom cez action vyvolam animaciu v BGE. Bohuzial collision fyzika ruky nefunguje. Mam podozrenie, ze je to preto, ze sa mi origin ruky nepohybuje. Neviete niekto ako to vyriesit prosim? Ak pohybujem celou rukou aj s origin cez f-curve tak collision funguje dobre. Dakujem |
Autor: | L@gger [ pon srp 29, 2011 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Armature action v BGE s collision |
Dostal som radu, ze je vraj nutne urobit okolo armature druhy collision object, lebo vraj pri action sa nemeni collision. Neviete mi poradit ci sa to da aj inac? Lebo to by mi pokazilo celu scenu keby som musel urobit takyto nerealny trick. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon srp 29, 2011 1:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Armature action v BGE s collision |
skus postnut blend |
Autor: | L@gger [ pon srp 29, 2011 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Armature action v BGE s collision |
Ospravedlnujem sa, ale zabudol som. Je tam aj moja simple ukazka a jeho fix. http://leteckaposta.cz/866437409 |
Autor: | L@gger [ úte srp 30, 2011 10:36 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Armature action v BGE s collision |
Neni ina moznost iba naparentovat objekty na kosti? |
Autor: | kracho [ úte srp 30, 2011 10:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Armature action v BGE s collision |
Naparentovanie je jedina moznost (zatial). Nijak ti to ale scenu nenarusi, ked pouzijes jednoduche objekty (napr. cube), ktore nechas neviditelne. |
Autor: | Bigbob [ stř srp 31, 2011 1:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Armature action v BGE s collision |
no, ja to robím tak, že si kolíznu obálku objektu aktualizujem pomocou logického bloku "Edit Object" (gfx). Teda nemusím si vytvárať druhú kolíznu ubálku, iba si podla siete akualizujem tú starú. |
Autor: | L@gger [ čtv zář 01, 2011 12:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Armature action v BGE s collision |
To je zaujimave riesenie Bigbob. Ja som to teda urobil cez kolizne objekty a dalo sa to celkom realne. Diky |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |