Právě je sob úno 22, 2025 5:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CUBE-MAN pohyb
PříspěvekNapsal: pon kvě 29, 2006 7:05 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
au vsichni, mam takovy problem. Delam si pro sebe takovou ejdnoduchou hru a mma udelany pohyb nohou ale dkyz nastavim abych kdybych zmackl W se ten pohyb zpustil ale nic se nestane, prikladam blend.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 29, 2006 7:06 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
tady je blend


Přílohy:
level3.rar [1021.71 KiB]
134 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 2:15 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
protoze mas sice vytvoreny vertex grupy podle kostry se spravnejma jmenama, ale nemas to prirazeny. neni tam aplikovana zadna weight.
proc ten panacek hejbe nohama v nahledu ti nevysvetlim, pac to nechapu.
udelej si weight painting, nebo vyber vertexi a prirad jim vahu na danou kost.
chodi ti pomalu oproti tomu jak se hejbe :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 1:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
No pokusim se to pochopit, na em je to prece jenom trochu slozite (tohle je moje 1.zakostovani). A diky!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2006 5:19 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Natrit to tim weight paintem mi nejde a ten druhy zpusob neumim :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2006 7:02 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Takze problem je v tom, ze nemas priradene vertex groups. Posielam ti blend kde to je opravene. Pomocou Alt+a ti animaciu prehra, pretoze tam funguje 'envelopes', coz nefunguje pod GB a vertex groups sa robit musia. Robia sa v editacnom mode tak, za oznacis vertexy (napr. tie ktore chces priradit pravemu stehnu), potom si v edit menu vlavo vyberes nazov vertex groups (ty to tam mas vytvorene lebo si pri parentovani s armaturou dal 'create vertex groups), ktore maju mat stejne meno ako kost, ktora na ne ma posobit. A potom kliknes na 'assign'. Pokial ich chces so skupiny odobrat, das 'Remove', pokial chces vediet ktore tam patria das 'select'.


Přílohy:
Poznámka: Akurat som si dovolil trosku urychlit tu animaciu chodze.
level3.rar [1 MiB]
122 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 04, 2006 11:15 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Díííííky moc!
P.S.: Ktere s tech mnhoha policek v F4 mam nastavit pro skok?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 04, 2006 3:21 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Sensor 'touch' alebo 'collision' s nastavenim property, alebo materialu ktory bude priradeny zemi, potom sensor 'keyboard' (napr medzernik), oba prepojit s controllerom 'AND', a actuator 'motion' s napr 'force' v ose 'z' 10.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz