blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
chápe někdo ten texture baking??? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=856 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | MiliKiller [ pát bře 25, 2005 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | chápe nÄ›kdo ten texture baking??? |
Je to v novym blenderu ale nechápu jak to použÃt....ruÄ |
Autor: | tol [ pát bře 25, 2005 9:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tenhle skript uloží UV layout vyselektovaného meshe a vypálí na něj procedurální textury, který má přiřazený v materiálu. Takže nejdřív musíš objekt unwrapnout, dát mu materiál, tomu nějaké ty procedurály, nastavit Map Input koordináty na UV a spustit skript Texture Baker. Template se uloží do temp adresáře ![]() |
Autor: | MiliKiller [ pát bře 25, 2005 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aha....juknu na to...kdyžtak mi s tim eště helpneš.... |
Autor: | tol [ pát bře 25, 2005 9:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
MiliKiller píše: aha....juknu na to...kdyžtak mi s tim eště helpneš....
na to bych zas tak moc nespoléhal, já to nepoužívám, jenom jsem Ti sem přeložil kus helpu a vyzkoušel to, jestli mi ten skript funguje ![]() |
Autor: | MiliKiller [ sob bře 26, 2005 10:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo nÄ›co to dÄ›laá...ale umà to rozdÄ›lat model tak aby v tom byly stÃny.....???? Chci to do game enginu...... poÅ¡li mi kdyžtak nÄ›jakou ukázku.... Moc ti dÃky za ochotu ![]() tohle je v game enginu bakovany ruÄ |
Autor: | tol [ ned bře 27, 2005 12:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Obávám se, že stíny to neumí, alespoň se mi nějak nedaří je tam dostat ![]() |
Autor: | Yves [ čtv kvě 25, 2006 10:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj,takze pokud chci aby se mi spravne ve hre zobrazovali materialy vytvorene v Blenderu tak to musim udelat pres texture baker? |
Autor: | Jirka RCK [ čtv kvě 25, 2006 1:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ateriál jde zobrazit taky jinak, ale asi ti to napomuze, protoze je to v GE na hovno... dáš zobrazení shaded, vyberes objekt, a das tolikrat w-subdivide, az ani neuvidis facy, jenom zluto. Pak ho taky vidis. Ale rika, pak je ta tolik vertexu, ze se to neda na noralnim kopu pouzit... Tak asi na nic. |
Autor: | Yves [ čtv kvě 25, 2006 4:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to bych asi opravdu nemohl pouzit.Uz tak se mi to seka.Ale myslim ze sem prisel jak na to pres ten Texture baker. |
Autor: | Jirka RCK [ čtv kvě 25, 2006 6:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jestlis na to přišels, tak mi prosimte napis jak ![]() ![]() |
Autor: | Yves [ čtv kvě 25, 2006 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No zkusil sem to na obyc. kouli. Priradil sem kouli material a nejake textury.No jak mas hotovy material tak das ve face modu UV kalkulaci (Ukey - nejakou si vyberes).Potom spustis skript Texture baker,ktery ti presne podle koordinatu vytvori image (mysim .png) na kterem bude material prirazeny objektu.Pak uz jen staci otevrit tento obrazek v UV editoru a mas v GameEnginu objekt i s proceduralnim materialem ![]() PS:doufam ze to nepisu moc zmatene ![]() |
Autor: | jm [ sob kvě 27, 2006 11:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nekdy divne fungujou velikosti textur, nevypadaj tak jako pri rendru, ale to se da poopravit pred exportem. |
Autor: | Jirka RCK [ stř kvě 31, 2006 7:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to divny, ta textura se mi vyrenderuje, ale pak se okno zavře a nikam se to neuloží... Je to dost na heslo... U mně se to neuloží, a u kámoša se to ani nevyrenderovalo, přesto že ma nadupanejši komp než ja...(blazen) |
Autor: | Yves [ stř kvě 31, 2006 11:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jirka RCK píše: Je to divny, ta textura se mi vyrenderuje, ale pak se okno zavÅ™e a nikam se to neuložÃ... Je to dost na heslo... U mnÄ› se to neuložÃ, a u kámoÅ¡a se to ani nevyrenderovalo, pÅ™esto že ma nadupanejÅ¡i komp než ja...(blazen)
No me se to ulozi vzdycky do C:/tmp ve formatu png. Kdyz spoustis ten skript, tak by se te mel zeptat jestli to chces prepsat.Das "replace it" a zepta se te na jmeno a ty si to pojmenujes. |
Autor: | Jirka RCK [ stř kvě 31, 2006 7:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo ták, já sem myslel, že se to má uložit rovnou do toho .blend filu, a nabízet se v okne pro UV mapování, tak sory ze sem se tak tupě ptal, a diky ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |