blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

chápe někdo ten texture baking???
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=856
Stránka 12

Autor:  MiliKiller [ pát bře 25, 2005 9:10 pm ]
Předmět příspěvku:  chápe nÄ›kdo ten texture baking???

Je to v novym blenderu ale nechápu jak to použít....ruÄ

Autor:  tol [ pát bře 25, 2005 9:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tenhle skript uloží UV layout vyselektovaného meshe a vypálí na něj procedurální textury, který má přiřazený v materiálu.

Takže nejdřív musíš objekt unwrapnout, dát mu materiál, tomu nějaké ty procedurály, nastavit Map Input koordináty na UV a spustit skript Texture Baker.

Template se uloží do temp adresáře :)

Autor:  MiliKiller [ pát bře 25, 2005 9:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

aha....juknu na to...kdyžtak mi s tim eště helpneš....

Autor:  tol [ pát bře 25, 2005 9:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

MiliKiller píše:
aha....juknu na to...kdyžtak mi s tim eště helpneš....


na to bych zas tak moc nespoléhal, já to nepoužívám, jenom jsem Ti sem přeložil kus helpu a vyzkoušel to, jestli mi ten skript funguje :wink:

Autor:  MiliKiller [ sob bře 26, 2005 10:23 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo něco to dělaá...ale umí to rozdělat model tak aby v tom byly stíny.....????

Chci to do game enginu......

pošli mi kdyžtak nějakou ukázku.... Moc ti díky za ochotu

Obrázek

tohle je v game enginu bakovany ruÄ

Autor:  tol [ ned bře 27, 2005 12:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Obávám se, že stíny to neumí, alespoň se mi nějak nedaří je tam dostat :(

Autor:  Yves [ čtv kvě 25, 2006 10:47 am ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj,takze pokud chci aby se mi spravne ve hre zobrazovali materialy vytvorene v Blenderu tak to musim udelat pres texture baker?

Autor:  Jirka RCK [ čtv kvě 25, 2006 1:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

ateriál jde zobrazit taky jinak, ale asi ti to napomuze, protoze je to v GE na hovno... dáš zobrazení shaded, vyberes objekt, a das tolikrat w-subdivide, az ani neuvidis facy, jenom zluto. Pak ho taky vidis. Ale rika, pak je ta tolik vertexu, ze se to neda na noralnim kopu pouzit... Tak asi na nic.

Autor:  Yves [ čtv kvě 25, 2006 4:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bych asi opravdu nemohl pouzit.Uz tak se mi to seka.Ale myslim ze sem prisel jak na to pres ten Texture baker.

Autor:  Jirka RCK [ čtv kvě 25, 2006 6:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jestlis na to přišels, tak mi prosimte napis jak :wink: ... Mně to ňejak nešlo... Tou mojou metodou bysme fakt nikam nedosli :D ...

Autor:  Yves [ čtv kvě 25, 2006 10:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

No zkusil sem to na obyc. kouli. Priradil sem kouli material a nejake textury.No jak mas hotovy material tak das ve face modu UV kalkulaci (Ukey - nejakou si vyberes).Potom spustis skript Texture baker,ktery ti presne podle koordinatu vytvori image (mysim .png) na kterem bude material prirazeny objektu.Pak uz jen staci otevrit tento obrazek v UV editoru a mas v GameEnginu objekt i s proceduralnim materialem :lol:

PS:doufam ze to nepisu moc zmatene :wink:

Autor:  jm [ sob kvě 27, 2006 11:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

nekdy divne fungujou velikosti textur, nevypadaj tak jako pri rendru, ale to se da poopravit pred exportem.

Autor:  Jirka RCK [ stř kvě 31, 2006 7:59 am ]
Předmět příspěvku: 

Je to divny, ta textura se mi vyrenderuje, ale pak se okno zavře a nikam se to neuloží... Je to dost na heslo... U mně se to neuloží, a u kámoša se to ani nevyrenderovalo, přesto že ma nadupanejši komp než ja...(blazen)

Autor:  Yves [ stř kvě 31, 2006 11:54 am ]
Předmět příspěvku: 

Jirka RCK píše:
Je to divny, ta textura se mi vyrenderuje, ale pak se okno zavře a nikam se to neuloží... Je to dost na heslo... U mně se to neuloží, a u kámoša se to ani nevyrenderovalo, přesto že ma nadupanejši komp než ja...(blazen)


No me se to ulozi vzdycky do C:/tmp ve formatu png. Kdyz spoustis ten skript, tak by se te mel zeptat jestli to chces prepsat.Das "replace it" a zepta se te na jmeno a ty si to pojmenujes.

Autor:  Jirka RCK [ stř kvě 31, 2006 7:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo ták, já sem myslel, že se to má uložit rovnou do toho .blend filu, a nabízet se v okne pro UV mapování, tak sory ze sem se tak tupě ptal, a diky :!: :!: :!:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/