blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Taková banální věcička s klávesami, prosím pomoc http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=869 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xixixao [ stř bře 30, 2005 10:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Taková banální věcička s klávesami, prosím pomoc |
No, mám problém... Udělal jsem si scénu do jedné hry, kde mám jednoduchý pohyb camery po Ipo, a to v závislosti na zmáčknuté klávesé (opravdu jednoduché, jen left a right), vše mi funguje až na jednu maličkost - mám tři polohy, tzn. čtyři pohyby kamery, představte si to jako menu okolo cylinderu se třemi položky a otáčíte s tím cylinderem pomocí tlačítek... Vše mi funguje skvěle, až na to, že když se dostanu na krajní pozici, a dám tlačítko na návrat na prostřední "objekt", posune se mi sice kamera, ale až na druhou hranici. Mohl bych to tady dlouze rozepisovat, ale asi radši přiložím obrázek... ![]() ![]() Díky moc! |
Autor: | Ash [ čtv bře 31, 2005 9:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak tomu dobre rozumiem, potrebuješ dvojfázovú zmenu. O čo ide: ak si na krajnej pozícii vľavo a stlačíš kláves vpravo, zachytí ho senzor, spracuje kontroler (vybraný na základe nastavenej property), vykoná IPO animáciu a nastaví novú hodnotu property. Táto nová hodnota property je zachytená jej senzorom a keďže si ešte nepustil kláves doprava (to by si musel byť veľmi rýchly), posunie sa na ďalšiu pozíciu. Takto to opakuje až po druhý okraj. Riešenie: dvojfázová zmena - meniť property musíš až v okamihu, keď kláves púšťaš, nie keď ho stlačíš. Vytvor si dva nové senzory na klávesy s inverziou, urob ešte jednu sadu kontrolerov a na ne napoj zmeny property (ktoré od pôvodných kontrolerov odpojíš). |
Autor: | jm [ čtv bře 31, 2005 11:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych jen dodal, ze 2.36 ma problem s IPO. nefunguji korektne. takze bacha nato. jm |
Autor: | xixixao [ čtv bře 31, 2005 7:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Tak to mám!!! |
Tak jsem to s vaší pomocí dokázal, ale bylo to ještě trochu složitější (nevim jestli je to moje řešení nejjednodušší, ale funguje ![]() ![]() ![]() A teď už navíc vim k čemu to "INV" je ![]() |
Autor: | jm [ čtv bře 31, 2005 7:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je dobre, ze si stim hnul ![]() ja sem se k pouziti "inv" nikdy nedostal, stejne jako k message sensorum a actuatorum ![]() jm |
Autor: | xixixao [ pát dub 01, 2005 6:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
python, python, python... kdybych s nim neměl tak špatné zkušenosti, tak v něm píšu... k blenderu mám přeci jenom větší důvěru, ale stejně se bez pythonu časem neobejdu ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |