blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Blender vs Athlon http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=13&t=1037 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 2:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Blender vs Athlon |
Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udÄ›lám pomÄ›rnÄ› nároÄ |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 2:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Blender vs Athlon |
Aquarius píše: Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udělám poměrně náročnou scénu.. Blender mi odmítne renderovat se zapnutým Rayem. Respective zakousne se a neodpovídá. Bez raye to zmákne.. Jenže ten ray je tam důležitý.. rozlišení raye mám na nejmíň tedy 64. Co s tím..?
Hardware: Athlon XP 1800+, 512 MB ram, Ge force 4 mx 440 128bit 64MB Kolik má ta scéna polygonů? |
Autor: | SirThomas [ pon kvě 02, 2005 2:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Blender vs Athlon |
Aquarius píše: Ahoj blenderisti. Mám takový problém.. Když udělám poměrně náročnou scénu.. Blender mi odmítne renderovat se zapnutým Rayem. Respective zakousne se a neodpovídá. Bez raye to zmákne.. Jenže ten ray je tam důležitý.. rozlišení raye mám na nejmíň tedy 64. Co s tím..?
Hardware: Athlon XP 1800+, 512 MB ram, Ge force 4 mx 440 128bit 64MB Toto téma přesunu do Blenderware, tam tomu bude lépe. Myslím si, že tohle bude mít na svědomí málo paměti a s tím souvisí Tolův dotaz "Kolik má ta scéna polygonů?" |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 2:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jejda a já myslel že mám od ramky pokoj.. ono 512 je málo.. tuhle scénu by jeÅ¡tÄ› vyrendÅ™il.. ale za 10 hodin.. Je tam 983965 faců a 1032480 verticlů.. ale odrážà jen auto. Tady ukázka(mrzelo by mÄ› kdybych to nedodÄ›lal dalo to už takhle Å¡Ãlený práce) |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě doplňující otázečka- v čem konkrétně jsi tam nabral tolik polygonů? Jinak řešením by bylo použití env. mapy namísto raytracovaného odrazu, je to mnohem rychlejší a efekt prakticky stejný Je fakt, že se scénama kolem milionu polygonů občas mívám problémy taky, když zapnu raytracing, hlavně když jsou takhle otevřený... |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="tol"]JeÅ¡tÄ› doplňujÃcà otázeÄ |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Konkrétnějic: Auto 504229 polygonů Most 304684 polygonů Krajina 124336 Polygonů.. Takže tipoval bych to na most co by chtělo předělat.. ty lana.. |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No Env. mapy už se dneska nemusí dělat přes empty, jednoduše ji u toho objektu zapneš a jedeš:) Popravdě ten obrázek v míře detailů zdaleka neodpovídá množství polygonů, které jsou na něm použity, chce to trochu myslet na optimalizaci Na Tvém místě bych to vyřešil asi takhle, že bych si vyrenderoval ty hory samostatně (dal bych je do jiné vrstvy) a takto vyrenderovaný obrázek hor bych hodil do pozadí scény (backbuf image v render buttons), kde bude jen ten most a auto- čili se při výpočtu s modelem hor nebude muset počítat a ušetříš spoustu paměti |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 3:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je fakt, že ta lana mají opravdu zbytečně moc polygonů na to, z jaké zvdálenosti je zabere kamera a kolik je toho z nich tedy vidět |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jejda.. ono se v 2.36 už empty nedává tak já to zkusÃm |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejhoršà že ona to bude animace.. A co teÄ |
Autor: | tol [ pon kvě 02, 2005 3:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aquarius píše: Nejhorší že ona to bude animace.. A co teď?
V tom případě bych ty hory přemodeloval s méně, s odpuštěním prasáckým, polycountem |
Autor: | Aquarius [ pon kvě 02, 2005 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="tol"][quote="Aquarius"]Nejhoršà že ona to bude animace.. A co teÄ |
Autor: | dogfood [ pon kvě 02, 2005 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslÃm, že laná by sa dali kľudne spraviÅ¥ len ako niaky tube s malým poÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |