blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
2007 - macosx win lin blender najedne masine http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=13&t=1426 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | jm [ čtv črc 28, 2005 5:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | 2007 - macosx win lin blender najedne masine |
http://www.pctuning.cz/index.php?option ... mitstart=0 teda vono to mozna prijde uz 2006 s Playstejsnem 3. ale i tak , tohle je budoucnost ktera je dost zvlastni. sem zvedavej co budou delat lidi se strejma procesorama od maca. proste lidi co to koupej na posledni chvili se tim dostanou dopekel, neb je jasny ze podpora bude mensi a mensi. na druhou stranu budeme moct mit vsechny 3 platformy na jedny masine a testovat blender a jeho funkce jak se nam vsem zachce. teda tohle je fakt sranda....applari stratili medajli a budou hodne a hodne nasr.. hele co takhle postavit novou platformu jen tak pro zabavu uplne odznova, samozrejme open source s dotaci z unie a jenejch grantovejch srand. myslim ze by to bylo realne, staci se do toho pustit a mit lidi co umej recnit a napady. muzem o tom pokecat na konferenci. treba by se dalo pouzit nejakejch myslenek z rozhrani blendru. vono jde stejne o rozhrani pro uzivatele, kouknete na macosx. jm |
Autor: | devroo [ čtv črc 28, 2005 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jakožto jabkar nas..... rozhodnÄ› nejsem.(mozna bych byl nasr..... kdybych si den pred uveÅ™ejnÄ›nim zprávy o pÅ™echodu koupil G5. Profitovat z toho budou vÅ¡ichni pcÄ |
Autor: | 6xx [ čtv črc 28, 2005 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mně ani tolik nevadí ta platforma jako výkon, momentálně nevim o žadnym procesoru platformy x86 kterej by byl výkonější než dual G5 2,5GHz, určitě ne při stejný ceně, tady bych (taky) odkázal na http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=4687&Itemid=61&limit=1&limitstart=1. Obvzlášť ceny pro Socket 939 jsou horentní |
Autor: | devroo [ čtv črc 28, 2005 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="6xx"]mnÄ› ani tolik nevadà ta platforma jako výkon, momentálnÄ› nevim o žadnym procesoru platformy x86 kterej by byl výkonÄ›jÅ¡Ã než dual G5 2,5GHz, urÄ |
Autor: | jm [ čtv črc 28, 2005 6:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no vyvoj nove polatformy,....nejde o to ovladnout trh, jde o to vytvorit nove alternativni prostredi. tyhle uz zname. a jak se to jevi vsechno smeruje k uniformite. jde jen o to vytvorit neco co bude neuniformni a bude skratka jiny a prijde s novejma resenima. stejne jako blender. kterej mimochodem taky smeruje k uniformite. protoze si nedovedu predstavit jak s timhle okenim rozhranim pokrocime dal. nepokrocime. udelat neco revolucnoho jako byli kdysi okna a mys. skratka se zamyslet co by slo. a skusit to nejak treba odfixlovat na stavajicim osu. vyhoda je ze je dneska mozne takove projekty platit z grantovych organizaci, satci to umet napsat, adalsi vyhoda je mit za sebou organizaci, coz ja napr. mam ..a diky tomu se da dostavat granty, jak myslite ze sme koupili Motion trecking( a to neni zrovna moc standartni vybaveni, nemluve o reseni naseho MT) jm |
Autor: | devroo [ čtv črc 28, 2005 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: no vyvoj nove polatformy,....nejde o to ovladnout trh, jde o to vytvorit nove alternativni prostredi. tyhle uz zname. a jak se to jevi vsechno smeruje k uniformite. jde jen o to vytvorit neco co bude neuniformni a bude skratka jiny a prijde s novejma resenima. stejne jako blender. kterej mimochodem taky smeruje k uniformite.
protoze si nedovedu predstavit jak s timhle okenim rozhranim pokrocime dal. nepokrocime. udelat neco revolucnoho jako byli kdysi okna a mys. skratka se zamyslet co by slo. a skusit to nejak treba odfixlovat na stavajicim osu. vyhoda je ze je dneska mozne takove projekty platit z grantovych organizaci, satci to umet napsat, adalsi vyhoda je mit za sebou organizaci, coz ja napr. mam ..a diky tomu se da dostavat granty, jak myslite ze sme koupili Motion trecking( a to neni zrovna moc standartni vybaveni, nemluve o reseni naseho MT) jm Potom je,ale jednoduÅ¡i udÄ›lat grafický rozhranà na stávajÃcÃm OS (aby tÄ› pak tu geniálnà myÅ¡lenku apple nebo mkvosoft ukrad). NavÃc dÄ›lat nÄ›jaký složitý efektnà grafický 3D rozhranà nemá moc smysl........ (aspoň sem žádný použitelný nikdy nevidÄ›l) Jinak geniálnà vÄ›ciÄ |
Autor: | jm [ čtv črc 28, 2005 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja si rikal ze 3d rozhrani je trochu slozite a spousta lidi se o to snazila a nakonec vytvorila naklonene klasicke okna ja myslim postavit to tak trochu znova, zamyslet se nad klavesnici, ta je potreba ale v jake variante. zamyslet se nad mysi. zase jestli je tahle varianta stastna. Fingerworks pokrocili ale nevyhoda je ze se softwary chte nechte vyvyjeji na dosavadni interface, klavesnice, rychlej klik na mysi. pak se klidne pustit i do 3D schematizace systemu. ja myslim ze 3D neni spaten an vyznani, je treba ho jen poradne promyslet. zadne kostuicky, je treba priradit ose Z smysluplnou funkci. stacilo by pokud napr. klidne mi oponujte pokud by vnorena slozka se objevila o level bliz(resp. ostatni by se posunulo o level dozadu)..to je nejstupidnejsi ale funkcni a logicke reseni. jde o to treba jak cely prostor natocis. na co se ches vlastne divat, co chcez zjistit. muzs na data pristupovat klasickym zpusobem, zlozka file, nebo druh filu(ke ktere aplikaci je orirazen. nebo podle data tyhle veci, no a stacilo by schematem natocit a on by se zorganizoval. neco jako rubikovka prez kterou by ses dostal kam chces. samozrejme pokud by to melo system rubykopvky tak bych se nikam nikdy nedostal. ale tu kosku muzes rotovat ruznymi smery a ty casti sestavit po ruzne trase. stejne jako chvili hledas podle jmena, ok nemuzu najit, tak co bylo posledni. atd. aha tak vlastene kterej file muzu otevrit v tom phoitoshopu(coz by znamenalo, mit pri instalaci softwaru, zapsanou hodnotu do systemu co mu a jak nalezi aby to system rozpoznal. ted je treba nastavena, jen jedna aplikace ktera defaultne otvira napr psd, lae zrovna tak muzes psd otevrit gimpem, atd. napr muzes mit file x.psd a vedle neho layer kterej bude slouzit jako menu u filu, jenze ty bys ses je poutocil nebo objektem, a podival se na nej z "jine" strany. samozrejm eby to vyzadovalo hodne rychlou masinu, aby byla schopna ukazovat vsechny pozadovane informace u vsech slozek ve foldru.... bla bla, ale tak nejak. samzoejme mluvim o grafickem rozhrani,co jineho se da o de mne ocekavat, ale okna a zpusob ovladani mysi je vice mene zase o rozhrani, potazmo win a macos, zase rozhrani. tak sem si rikal ze by se pro zacatek mohl uydelat seznam jak by sel blneder zuslechtit, co nam chyby a najit alternativni, treba rychle(v idealnim pripade) reseni. stacila by treba vychytavka mit moznost najet na file s urcitym typem a ten zaktivovat a v tu chvili by se ti ukazali akarat stejne typy, ne seradit dletypu, ale jen ten typ, pak zase naspet. tohle by cloveku usnadnilo neustale scrolovani atd. zrovna mam v hlave jak by se asi tak dalo manipulovat objektama v blendru za pouziti obou rozhrani co mame k dispozici ale rychlejsim efektnejsim zpusobem. vyuzit vic mysi(v tomhle pripade. skusim to dat dohromady. jm |
Autor: | lz [ stř srp 03, 2005 11:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajimavy napady jm...Akorat,tu novou platformu,ja mam za to ze by to chtelo neco,co nabidne pri tehle funkcich i velkou rychlost (pokud by to bylo hezky,dobre se s tim pracovalo lae v klidu by to zralo treba 20 % vykonu,tak nevim,to bych asi nechtel.Ale tomuhle zase tak nerozumim,sem jen user co ma jako vzdy pozadavky |
Autor: | 6xx [ stř srp 03, 2005 3:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
u 3D desktopu bych se bál aby pak file mangery nevypadaly jako tenhle http://www.linuxsoftware.cz/sw_detail.php?id_item=1421 Zkoušel jsem ho ale je příšerně nepřehledne, ale člověk se zabaví kdzž něco hledá |
Autor: | jm [ stř srp 03, 2005 6:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dobra idea alekdybyto dodelal graficky mozna by se to sprehlednilo. he to problem, udelat to tak aby to i lidi pochopili. jm |
Autor: | mad_eye [ stř srp 03, 2005 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No tohle je slusnej napad. Podle me je to vse v intuitivnim rozhrani. Chtelo by to se zamyslet v cem reseni soucasnych platform pokulhava a na to se prednostne zamerit. Napriklad rychly pohyb mezi souborovými stromy. Mozna i nejak prekopat současné řešení v tehle oblasti a slozky nahradit vicerozmernými skupinami. Vymyslet se toho da dost. Jen to chce oddelit "huratobudefuturisticky" featury od tech opravdu praktickych. |
Autor: | lz [ stř srp 03, 2005 9:51 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jj,mad_eye má pravdu. "future" maj v oblibě výrobci zákl. desek,resp.utilit pro ně (MSI Core center,Asus nevimjaksetomunadává atp...) posílám screen toho MSI..je to na blití.Teda mě to tak přijde.Já osobně bych něco minimalistickýho,čistý tvary..
|
Autor: | mad_eye [ stř srp 03, 2005 10:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo tohle je hnus. Já osobně mám dodnes nejradši ovládání přes příkazovou řádku. Čím účelnější tím lépe. |
Autor: | viduka [ stř srp 03, 2005 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: Já osobně mám dodnes nejradši ovládání přes příkazovou řádku. Čím účelnější tím lépe.
to uz patri trosku do extremu, ale neco na tom je. jinak toluv napad je dost zajimavej a jeste zajimavejsi by byl s 3D brejlema. a jestli v budoucnu budou k dostani i takovy ty rukavice, jak se prezne pohybuje napr. robotickou pazi a pujdou zakomponovat to tolova napadu, tak by to mohlo jit podobne jako v minority report, jak si prohlizeli tam fotky. ale to uz trochu hranici s virtualni realitou |
Autor: | jm [ čtv srp 04, 2005 9:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
3D brejle stjej za ..... mali rozliseni a jeste ti to blika do kazdyho oka na 30HZ, resp na 60HZ, akorat ze se ty obrazy stridaj levy pravy(flicker). 3D stereo je debilita, nejakou dobu sem s tim delal, a je to akorat o zniceni oci. kdyz je to jen trochu =rozstelovane tak za par vterin mas pocit jak kdyz si dostal podrzce a nemuzes zaostrit. a kdyz to das dohromady tak stejne ten obraz je neostrej a kdyz uz mas neco hodne dobre udelany jao v imaxu tak tam je zase podelana kamera s malou hloubkou ostrosti takz ikdyby si chtel si priohlidnout neco jinyho nez strepy co ti letej napalici tak nemas sanci neb je to rozblurovany. proto ostre fotky sou prijemne na oci, protoze tam neni ten blur, kterej se to oko snazi porad zaostrit. s tim ze obrazek z core centra je hronej souhlas. protoze je to jen pouziti obrazku na stavajici system a tim se to akort zneprehledni, jeste vetsi hardcore je puvodni skin Kx audio drivru. no vono je to nastejno myslim ze jde o to priradit jak sem psal 3dimenzi prostoru smysl, a neaplikovat na ni zbytecne to co funguje v 2D. a zatim co sem videl byla aplikace 2D na 3D. dat tomu stejnej smysl jako ze zadni vertexi u kosky dodavaj tomu objektu tvar a bez nej to neni to co ma. k tem rukavicim, ty sou fajn, ale porad je to tezkej hardware na ruku a pri dlouhodobem pouzivani bys asi prisel o ruce. ale je to celkem dobrej smer, pokuid by to byli nejkay hardrovy rukavice se systemem vevnitr, ze bys necejtil vahu..ale je treba dobry cejtit odpor do prstu, to pak mas uplne jinej pocit, je dobry ty ruce i nekde mit nemuset s nima machat 8h v prostoru, to bys zachvili neotocil hlavou jm jm |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |