blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
MTLP+ - 9.kolo - Brnenie, vesta, štít http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=20&t=6054 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 13, 2008 10:17 am ] |
Předmět příspěvku: | MTLP+ - 9.kolo - Brnenie, vesta, štít |
Téma ďalšieho kola je brnenie, vesta alebo štít. Niečo na ochranu tela. Limit 500 verticlov. Uzávierka 17.8 20:00 |
Autor: | kracho [ stř srp 13, 2008 3:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Čoveče vy ale nejak zvyšujete ten počet vertexov. Nie že by to blender nezvladol, ale ked sa jedná o brnenie, predpokladám, že bojovníkov bude v scéne viac (v eventuelnej hre) a počet vertexov rapídne vzrastie. |
Autor: | Váca [ stř srp 13, 2008 4:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
500 neměl ani štít to The-Eleventh, co sem dělal ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | freekill [ stř srp 13, 2008 5:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Teoreticky normální štít (kruhový) - 2x 8vertexová kružnive + 1vertex ve středu aby to vypadalo jako talíř, todl vše krát dva a mame vysledek(34 vertexů).Pokud se bude delat jiný stit moc velky rozdil to nebude, dla bych limit 100vertexů at to mame tezší ![]() viz obrázek http://www.freekill3d.ic.cz/stitt.PNG |
Autor: | Váca [ stř srp 13, 2008 8:58 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
freekill:pravda.. ![]() první pokus ![]() textura je kombinovaná z CG Textures.com wire : ![]() náhled : ![]() 86 vertexů
|
Autor: | Kapo [ stř srp 13, 2008 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no lenze vy tu zahrnujete do vysokeho limitu len stit, lenze co brnenie? na to mozno nevystaci iba 40 vertexov, ani 100, tak dal zgerbi 500... |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 13, 2008 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Uvedomujem si že 500 je asi moc, ale rátal som s tým, že keby niekto robí stredoveké brnenie ktoré vlastne pokrýva celé telo, tak neviem či by 500 stačilo. Väčšinov dávam limit podla toho, ako sa to podarí vymodelovať mne, poprípade popozerám modely na nete. Priznávam že teraz som to strelil len tak z brucha. ![]() A je to predsa limit, a nie orientačný bod že koľko by to malo mať. PS: K tomu že modelujem pred vyhlásením súťaže. Robím len hrubí model a ten model aj tak nepoužijem. To by nebolo fér. Po vyhlásení robím od nuly. |
Autor: | Váca [ čtv srp 14, 2008 6:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: ...
A je to predsa limit, a nie orientačný bod že koľko by to malo mať. ... a právě proto sem to udělal pod 100 vertexů ![]() doufám, žel idi něco uděláte, času zatim dost ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ pát srp 15, 2008 11:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Verticlov - 149 Textúra - 1024*1024 Blend Viac Pohľadov |
Autor: | Váca [ pát srp 15, 2008 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to vypadá, že máme vítěze ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob srp 16, 2008 1:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: tak to vypadá, že máme vítěze
![]() ![]() To snáď niééé! Ďalšie víťazstvo by som neprežil. ![]() Chce to tu len vyhecovať k lepším výkonom. |
Autor: | Váca [ sob srp 16, 2008 3:30 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
aha ![]() ![]() textura z CGtextures.com (zase zkombinovaná) + AO baking + malá úprava v Corelu wire: ![]() ![]() 202 vertexů
|
Autor: | Kexar [ sob srp 16, 2008 9:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm samé pjekné modeli todle bude vyrovnaný boj eště tu akorat zbyva muj modilek ![]() |
Autor: | Váca [ ned srp 17, 2008 2:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kexar: tak uka, už je 17. ![]() |
Autor: | Kexar [ ned srp 17, 2008 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sakra a jo rychle musim splacat ten muj model ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |