Právě je stř lis 27, 2024 7:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 23, 2005 5:34 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
D@vi$ píše:
První mi připadá lepší.... Napadlo mě, co kdybys dal v tom prvním ográzku pod tu sphere plane s materiálem vody. Udělal bys normálovým materiálem wood kruhy přesně pod tou sphere, aby to vypadalo, že ta vodní spheree právě vyšla z vody.... Jen takový nápad :lol: :lol: :lol:

A plane se může? :) A to už by to šlo udělat v tom případě přes efekty-> wave.. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 25, 2005 5:44 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Sorry, že jsem neodpověděl dřív, ale byl jsem na týden na ŠVP, tak až teď...
Podložku pod tu sphere jsem dal do prvního, ikdyž ne tak namakanou, ve druhym být nemohla... Ten zkusim, ale s těma efektama nevim, patřej mezi material buttons?...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 04, 2005 1:15 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Tak s tím wave efektem jsem myslel plane který by byl vlastnÄ› grid a na nÄ›j naplácl tuším v anim buttons efekt wave.. Ale Å¡lo by to udÄ›lat i jinak.. (kdyby se tohle nemohlo..). NormalnÄ› hodíš na plane proceduralku wood zapneÅ¡ ji aby byla kruhova.. dáš ji jako bump mapu.. Tedy nor.. Ale nevím jak to bude vypadat :) pro lepší efekt by na to bylo dobrý dát jeÅ¡tÄ› proceduralku marble a clouds zkus juknout na nÄ›jakej toluv tutor o vodÄ›.. urÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 08, 2005 10:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Díky, díky, když jsem myslel problémy s wave šlo právě o subdivide, kvůli čemuž nemůžu vůbec na plane použít displacement, ale to je jedno, ono to bylo zamýšlený jako pod vodou, takže hladinu sem dolu dělat nechtěl...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz