Právě je sob lis 23, 2024 6:37 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: technicka ilustrace
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 3:41 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
pred nejakym casem jsem delal tohle ... blender + 2d editor


Přílohy:
Reichert1.jpg
Reichert1.jpg [ 37.94 KiB | Zobrazeno 1398 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 4:09 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
Jak jsi dosáhl takových pěkných obrysů?
Vypadá to spíž na Edge, než na Wire. (ale mě to s tou intenzitou Edge nikdy moc nešlo)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 4:15 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
tom*p píše:
Jak jsi dosáhl takových pěkných obrysů?
Vypadá to spíž na Edge, než na Wire. (ale mě to s tou intenzitou Edge nikdy moc nešlo)


Faktem je, ze to je wire. Viditelne hrany jsem resil uz pri modelovani. V tom mem pripade se jedna o celkem jednoduche hranate objekty. Proto wire. V 2d editoru jsem pak neco umazal a trochu jsem to rozostril. S edge se mi nedarilo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 04, 2006 10:05 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
co to vůbec má být za schéma?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 04, 2006 12:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Myslim že právě na tyhle věci se blender hodí..ale jak si udělal takhle tlusté wire? Nezkoušels skript wire mesh??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: sob lis 04, 2006 3:01 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Kareem píše:
Myslim že právě na tyhle věci se blender hodí..ale jak si udělal takhle tlusté wire? Nezkoušels skript wire mesh??


Pres skript jsem to nedelal, ani ho neznam. Docela by se mi hodil odkaz. Bude to mozne ? Prave tloustka byla docilena v 2d editoru, normalni rozostreni + gausovske. Bohuzel na presny navod nemam cas, ale zhruba 60% vysledku bylo docileno v Blenderu a 40 % v 2d editoru. V blenderu jsem udelal zaklad. Blender mi hlavne pomohl pri praci s 3d perspektivou. V 2d editoru jsem pak neco umazal a neco pridelal a trochu to rozostril. Pro podobny vystup samotny blender nestaci, teda podle me.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 04, 2006 3:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
http://www.blender3d.org/cms/Python_Scripts.3.0.html

tam ho určitě najdeš. Myslim že záložka Materials and textures.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: ned lis 05, 2006 11:23 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
tom*p píše:
co to vůbec má být za schéma?


Jedna se o zarizeni k testovani mazivosti motorvych a dalsich oleju. V te nadrzce je olej. Jeden valecek se toci a druhy je stacionarni. Sila, ktera pusobi na oba valecky je nastevena zavazim a prenasena je pakovym mechanismem. Pro testovani mazivosti se take pouziva 4 kulickovy pristroj.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz