Právě je sob lis 23, 2024 5:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sculptovana potvora
PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2008 2:18 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Zdravicko vespolek. Uz delsi dobu jsem si rikal, ze vyzkousim sculptovaci mod. A tady je vysledek meho prvniho poklusu.

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2008 2:34 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
CO na to říct,vypadá to skvěle..A co textury?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2008 3:58 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Skvelý model.
Koľko má polygónov?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2008 4:07 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
V materialech a texturovani zvlast mam jeste dost velke mezery, ale urcite se o ne pokusim. Pocet poly se zastavil na cca 250 tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 22, 2008 4:29 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
250 000 nieje až tak veľa.
Ako si postupoval?
Spravil si si najskôr hrubý model, alebo si to vytvaroval len zo základného objektu?(kocka, guľa).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 23, 2008 10:36 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
peknučký hydralisk....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 9:16 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Vypadá zajímavě. Budeš mít jenom model nebo plánuješ i scénu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2008 11:16 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Sculptovane je to z hrube vytvarovaneho modelu (par set poly). diky tomu, ze jsem si vytvoril edge tam, kde jsem chtel vic detailu jsem mohl pouzit relativne maly stupen multiresu (4). Puvodne byl planovan jen model, ale pokud k me k tomu napadne nejaka prihodna scena tak ji udelam. Casem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 27, 2008 6:29 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 18, 2008 6:08 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Mladá Boleslav/Nymburk
To uz sem nekde videl, myslim ze starcraft nebo tak nejak se ta strategie jmenovala. Model je vazne peknej, nebo spis hnusnej ale v tomhle smyslu je to vlastne kompliment :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz