Právě je sob lis 23, 2024 5:52 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 01, 2007 7:21 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Minulu noc som sa do toho znovu "obul" a postujem výsledok. :)
Teraz ked som sa konecne vyspal, vidim na tom zopar veci, ktore by som este vedel zlepsit. Snad ich zakomponujem spolu s vasimi pripomienkami do prípadného dalsieho renderu.
Tesím sa na ne! :)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 01, 2007 8:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 28, 2007 3:22 pm
Příspěvky: 48
Bydliště: Potěhy
Zajimavy napad a vcelku pekna atmosfera, ale prijde mi divny rozpad toho domku, protoze to vypada ze takhle by mohl vypadat kdyby ho tak vazne nekdo postavil, samovolnym rozpadanim by se dle meho nazoru takove podoby nedosahlo. Pak mi prijde ze by mozna nebylo na skodu utlumit svetlo ktere viselce osvetluje. Nevim co ma konkretne predstavovat, ale jeste svit mesice, tak si s tim URCITE pohrat, jestli to ma byt "zari pred vstupem do nebe" (coz je pitomost kdyz spachal sebevrazdu :-) ), tak bych to ztmavil. Jinak se mi obrazek libi, jen tak dal, preju hodne stesti.
(Mne je normalne blby takhle vsem kibicovat kdyz jsem sam nic poradnyho nepostnul ani nevytvoril a jsem naprosty vytvarny antitalent :-))
Edit: Ted mi jeste prijde ze je mozna viselec az trochu moc jako prkno, kdyz je mrtvej, chtelo by to nejak uvolnit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2007 12:17 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Dik za odpoved :)

No mozno som to s demolaciou toho domu trochu prehnal, mozno tam potom pridam nejake dosky, ale takto sa mi to celkom páči...
Co sa tyka toho svetla s halo efektom, tak sam neviem, co ma predstavovat, napadlo ma ho tam dať a sním to podla mna vyzera lepsie. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re:
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2007 8:19 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Pekne, pekne a hlavne jeste lepsi nez predtim. Jen drobnosti mesic je ted trochu sisaty a to volumetricke svetlo nevrha po pruchudu rozbitou stenou a pres obesence zadne stiny a mozna ta 2D postprodukce - ttrochu jiny barevny nadech. Faktem je, ze detailu pribilo hodne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2007 11:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Myslím, že si si vybral dosť náročnú scénu na svetlá. Sám neviem ako by som to riešil, lebo máš kameru v protisvetle. Skús dať podporné svetlo (napr. Hemi) spoza kamery s modrým nádychom, ale len slabé aby si nepokazil tiene.
Na strešných doskách máš príliš silno bump mapu.

Inak súhlasím s vabom. Je to lepšie. Treba skúsiť postprodukci :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 8:53 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
U dělání kontrolovatelné tmy, mi docela pomohl "vrhač temnoty" - světlo s nastavením negative, ale to tam máš asi taky, ne ? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 9:18 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
pěkně stylizovaná práce :)

koukám že jsi si s tím fakt vyhrál, snad jen mírně blurnout hranu toho světla a stínu, která je příliš ostrá. a vůbec rozmáznout decentně tu osvícenou zem. pak to bude působit mnohem uceleněji. Tvoje pojetí se mi fakt líbí.


ps. mrknu na to ještě doma


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2007 12:40 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
S modrým nádechem souhlasím, ale podle me staci zmacknout F5 (Shading World) a nastavit ambientni svetlo (AmbRGB) na velmi tmave modrou a stiny zustanou. Hodne take udela 2d postprodukce - staci krivky. Krivky pomuzou i hloubce. I to blurnuti je fakt, mozna glow efekt - trochu ta bila mista rozzarit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 8:13 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Posielam maly opdate, zafarbil som to trochu do modra (mozno by sa hodilo este aj viac), svetla už nie su take ostre a farebne som upravil niektore miesta.
Keď máte ešte nejaké nápady na zlepsenie, postnite ich prosím.

DonaldX: Nepoužívam ziadnu bumpmapu, ten dojem vznikol, preto, lebo tie dosky sú renderované bez vyhladzovania.
vojtas1: Je tam jedno svetlo s negatívnym účinkom, ale na niektorých miestach som to stmavoval v 2d editore.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz