blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

čajová souprava
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=1382
Stránka 12

Autor:  ice [ pon črc 18, 2005 12:22 pm ]
Předmět příspěvku:  čajová souprava

Tak mám konečně zase počítač, tak jsem si trochu hrál s Blendrem. Něco podobnýho jsem viděl někde na netu, ale už nevím kde.

Autor:  dogfood [ pon črc 18, 2005 12:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

PáÄ

Autor:  Slange [ pon črc 18, 2005 1:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Velmi pekne, skoro ako nejaky obraz zatisia :thumbsup:
Len trosku zjemni tiene, dost blbo to vyzera najma za hrncekom vpravo.
A na tej vaze ti vidno polygony, myslim ze to sposobuje AO ( niekde som to uz videl ).
Celkovo to ma naznak peknej atmosfery, len to trochu kazi to cierne pozadie.
Hodila by sa tam ulica alebo dvor stredomorskeho typu, ale to su uz moje myslienky. To si nevsimaj. :wink:

Autor:  Majkl [ pon črc 18, 2005 1:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

na te konvici mi to prijde spis jako vlastnorucne delana textura, kdy si zapomel udelat i okraj te textury,kterej zustal treba v ciste sede a pak to udelalo kolem te textury takovej ramecek. Jde to poznat i na tom hrnicku. Jinak texury sou supr

Autor:  KIWI [ pon črc 18, 2005 4:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

je to pěkný jak kompozice tak nasvělení. ty textury sou opravdu pěkný :)

Autor:  ice [ úte črc 19, 2005 9:21 am ]
Předmět příspěvku: 

Textury jsou vsechny delany,jen to drevo jsem nedelal ja,jen jsem si ho upravil jak jsem potreboval.
AO tam pouzity neni,ale nahrazka, nevim jak se tomu rika, pomoci icosphere a na kazdy vrchol je pridelan spot.
S temi polygony na konvici si nevim rady, zobrazujji se jenom,kdy pouziju interni zrdcadleni, kdyz jsem se pokusil pouzit zdrcadleni pomoci envmap,tak to bylo lepsi, ale zase odraz se mi zda nepresny.
Tady je priklad, kde jsem pouzil envmap.

Autor:  iIN [ úte črc 19, 2005 10:46 am ]
Předmět příspěvku: 

O aký materiál na kanvici sa vlastne snažíš?

Autor:  ice [ úte črc 19, 2005 12:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

iIN píše:
O aký materiál na kanvici sa vlastne snažíš?



Mateial asi takovy jaky je videt,ale mel by lehce zrdcadlit okoli, kdyz se kouknes na nejakou glazurovanou keramiku tak ta okoli urcite odrazi, ale s envmap se mi to nedari,zdrcadleni je nepresne,(Empty uz se pouzivat nemusi?jinak je postup porad stejny jako na grafika.cz?)

Autor:  mad_eye [ úte črc 19, 2005 1:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

no pokud chces keramiku s glazurou, tak by mela bejt o dost svetlejsi, a mit vyzsi spec/hard ....

Autor:  ice [ úte črc 19, 2005 1:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jeste si s tim pohraju a uvidim.

Autor:  Ragnos [ úte črc 19, 2005 2:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

mad_eye píše:
...no pokud chces keramiku s glazurou, tak by mela bejt o dost svetlejsi....

-Ne ze bych byl nejaky expert na konvicky s salky, ale nedavno jsem si jednu sadu poridil....Prvne jsem myslel ze je to hlinena konev s salky, ale tomu neodpovidal ten odraz a na glazurovanou je to opravdu moc tmavy...
-Jeste pokud se jedna o zatisi tak na me ty objekty na scene pusobi moc velke,tzn. konev vyplnuje tak 1/2 celeho obrazu...Mozna by nebylo od veci dat to kameru o kousicek dal, nebo ty objekty trosku zmensit...urcite to prida na realisticnosti...Kdyz se podivas na nejake zatisi, tak by velikost mela odpovidat realu v zavislosti na velikosti obrazu...aby ty objekty mohli dychat a nebyli tak zdanlive dost uzavreny. Ta konev by jaktak velikostne sla, ale ty salky jsou obrovitanske....

Jinak to vypada celkem fajn. :-)

Autor:  Majkl [ úte črc 19, 2005 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

mozna je to opticky klam, ale ta desticka pod konvici vypada jako by se vznasela

Autor:  tpelc [ čtv črc 21, 2005 2:21 pm ]
Předmět příspěvku:  zobáček na konvici

Pěkné.
Jen "zobáček" na konvici mi přijde takový přilepený. Myslím, že by měl plynule vyházet/navazovat na tělo konvice ... můj názor.

Autor:  ice [ pát črc 22, 2005 8:26 am ]
Předmět příspěvku: 

Tak tohle uz je opravdu finalni verze,jeste to neni ono,chtelo by to min svetla,..., ale uz se mi to nechce renderovat znovu. Radsi se vrhnu na neco noveho a trochu slozitejsiho.
Dostal se mi do rukou cervnovy casopis Linux+, kde by clanek - Blender+Yafray, tak jsem pouzil Yafray pro tento obrazek a vysledek vidite sami.
Pripominky vitany.

Autor:  tpelc [ pát črc 22, 2005 11:05 am ]
Předmět příspěvku:  Expozice

Až na to přeexponování (světla), moc pěkné. IMHO to vypadá dost realisticky.
Jak dlouho jsi to renderoval? Možná by stálo za to zkusit jej znova a pak výsledek hodit do galerie - určitě bych tomu dal svůj hlas :D

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/