Právě je pát lis 15, 2024 1:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: čajová souprava
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 12:22 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
Tak mám konečně zase počítač, tak jsem si trochu hrál s Blendrem. Něco podobnýho jsem viděl někde na netu, ale už nevím kde.


Naposledy upravil ice dne pon črc 25, 2005 7:33 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 12:42 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
PáÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 1:00 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Velmi pekne, skoro ako nejaky obraz zatisia :thumbsup:
Len trosku zjemni tiene, dost blbo to vyzera najma za hrncekom vpravo.
A na tej vaze ti vidno polygony, myslim ze to sposobuje AO ( niekde som to uz videl ).
Celkovo to ma naznak peknej atmosfery, len to trochu kazi to cierne pozadie.
Hodila by sa tam ulica alebo dvor stredomorskeho typu, ale to su uz moje myslienky. To si nevsimaj. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 1:37 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2005 5:51 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Přerov
na te konvici mi to prijde spis jako vlastnorucne delana textura, kdy si zapomel udelat i okraj te textury,kterej zustal treba v ciste sede a pak to udelalo kolem te textury takovej ramecek. Jde to poznat i na tom hrnicku. Jinak texury sou supr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 18, 2005 4:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
je to pěkný jak kompozice tak nasvělení. ty textury sou opravdu pěkný :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 9:21 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
Textury jsou vsechny delany,jen to drevo jsem nedelal ja,jen jsem si ho upravil jak jsem potreboval.
AO tam pouzity neni,ale nahrazka, nevim jak se tomu rika, pomoci icosphere a na kazdy vrchol je pridelan spot.
S temi polygony na konvici si nevim rady, zobrazujji se jenom,kdy pouziju interni zrdcadleni, kdyz jsem se pokusil pouzit zdrcadleni pomoci envmap,tak to bylo lepsi, ale zase odraz se mi zda nepresny.
Tady je priklad, kde jsem pouzil envmap.


Naposledy upravil ice dne pon črc 25, 2005 7:32 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 10:46 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
O aký materiál na kanvici sa vlastne snažíš?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 12:35 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
iIN píše:
O aký materiál na kanvici sa vlastne snažíš?



Mateial asi takovy jaky je videt,ale mel by lehce zrdcadlit okoli, kdyz se kouknes na nejakou glazurovanou keramiku tak ta okoli urcite odrazi, ale s envmap se mi to nedari,zdrcadleni je nepresne,(Empty uz se pouzivat nemusi?jinak je postup porad stejny jako na grafika.cz?)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 1:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
no pokud chces keramiku s glazurou, tak by mela bejt o dost svetlejsi, a mit vyzsi spec/hard ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 1:52 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
No jeste si s tim pohraju a uvidim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 2:24 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
mad_eye píše:
...no pokud chces keramiku s glazurou, tak by mela bejt o dost svetlejsi....

-Ne ze bych byl nejaky expert na konvicky s salky, ale nedavno jsem si jednu sadu poridil....Prvne jsem myslel ze je to hlinena konev s salky, ale tomu neodpovidal ten odraz a na glazurovanou je to opravdu moc tmavy...
-Jeste pokud se jedna o zatisi tak na me ty objekty na scene pusobi moc velke,tzn. konev vyplnuje tak 1/2 celeho obrazu...Mozna by nebylo od veci dat to kameru o kousicek dal, nebo ty objekty trosku zmensit...urcite to prida na realisticnosti...Kdyz se podivas na nejake zatisi, tak by velikost mela odpovidat realu v zavislosti na velikosti obrazu...aby ty objekty mohli dychat a nebyli tak zdanlive dost uzavreny. Ta konev by jaktak velikostne sla, ale ty salky jsou obrovitanske....

Jinak to vypada celkem fajn. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2005 3:05 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2005 5:51 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Přerov
mozna je to opticky klam, ale ta desticka pod konvici vypada jako by se vznasela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: zobáček na konvici
PříspěvekNapsal: čtv črc 21, 2005 2:21 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 6:39 pm
Příspěvky: 197
Bydliště: Frýdek-Místek
Pěkné.
Jen "zobáček" na konvici mi přijde takový přilepený. Myslím, že by měl plynule vyházet/navazovat na tělo konvice ... můj názor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2005 8:26 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
Tak tohle uz je opravdu finalni verze,jeste to neni ono,chtelo by to min svetla,..., ale uz se mi to nechce renderovat znovu. Radsi se vrhnu na neco noveho a trochu slozitejsiho.
Dostal se mi do rukou cervnovy casopis Linux+, kde by clanek - Blender+Yafray, tak jsem pouzil Yafray pro tento obrazek a vysledek vidite sami.
Pripominky vitany.


Naposledy upravil ice dne pon črc 25, 2005 7:31 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Expozice
PříspěvekNapsal: pát črc 22, 2005 11:05 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 6:39 pm
Příspěvky: 197
Bydliště: Frýdek-Místek
Až na to přeexponování (světla), moc pěkné. IMHO to vypadá dost realisticky.
Jak dlouho jsi to renderoval? Možná by stálo za to zkusit jej znova a pak výsledek hodit do galerie - určitě bych tomu dal svůj hlas :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz