blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Vizualizace http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=1580 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 7:11 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Vizualizace | ||
Tohle sem dělal včera pro tátovu firmu-dělá prům.měřící kamery Pictor,tohle je jedna z instalací.
|
Autor: | Pitel [ čtv zář 01, 2005 1:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zajimave |
To je zajimave vyuziti Blenderu. A vypada to i celkem dobre. Jako render byl pouzit YafRay, nebo Blender Internal s AO? Jedine co bych upravil je, ze bych pridal pruhlednost tem cervenym "paprskum" a vypnul jim v materialu Traceble, aby nevrhaly stiny. |
Autor: | Vybi [ čtv zář 01, 2005 1:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo spot a cerveny halo ![]() |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 1:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Render interní s AO,ty paprsky to sou takovy spesl svetla primo k tem kameram ,puvodne byly pruhledny ale otcoj se pak nezdala ta barva jakoze je to do ruzova ,ale tech stinu sem si nejak nevsiml... ![]() |
Autor: | Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolik je přesně typů rendrů??? |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak typů-myslíš takhle-je interní v Blenderu,pak Yafray který se dá ovládat přímo z Blenderu,pak Povray do kterýho musíš exportovat cez script PovAnim,a další neznám..Nebo sem nepochopil otázku ![]() |
Autor: | Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A jaký jsou výhody a nevýhody?? |
Autor: | Slange [ čtv zář 01, 2005 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Spacewolf píše: Kolik je přesně typů rendrů???
Tak mas interny render. Potom Blender ma podporu pre Yafray, a pomocou roznych pluginov mozes pouzit strasne vela dalsich renderov ( napr. Povray, Renderman... ) ![]() |
Autor: | 6xx [ čtv zář 01, 2005 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu |
Autor: | Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu To jako otevÅ™eÅ¡ soubor .blend v tom programu a zmÃ¡Ä |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze v renderu .blend neotevres-musis exportovat.. |
Autor: | 6xx [ čtv zář 01, 2005 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Spacewolf píše: 6xx píše: interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu To jako otevřeš soubor .blend v tom programu a zmáčkneš render??? ne... Slange to uz psal tyhle renderery pouzivaj vetsinou svuj vlastni format dat, treba PovRay pouziva soubory *.pov + nejaky ty zdrojovy soubory k tomu, takze do blenderu si sezenes skript pro export sceny, ktery to exportuje do formatu pro prislusny renderer, u PovRay je to treba skript PovAnim. I yafray pouziva "vlastni" typ dat, je to zdrojovy kod v XML, protoze ale na vyvoji yafray spolupracuje par clenu blender komunity(jestli si dobre pamatuju ![]() Proto je mozno v blenderu aktivovovat treba SkyDome(kdyz mas zapnuto renderovani pres yafray), blender ho neobsahuje, ale muze odeslat informaci s jeho nastavenim primo yafray, misto toho aby jsi exportoval scenu a te potom v yafu nastavil sky dome |
Autor: | jm [ pát zář 02, 2005 9:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tenhle typ vizualizacky mam rad, akorat ty objekty(svetla) sou trochu moc velky, ...zda se mi |
Autor: | lz [ pát zář 02, 2005 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NN,ta kamera ma v realu 50x50xcca70 mm bez objektivu,ty svetla sou spravne velky.Pro predstavu-ten portal ma dylku (odpredu do zadu-ne sirka!) 20 cm.ta drazka v nem je pro 10 mm sroub |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |