blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Mitsubishi A6M3-nečekejte auto!!!
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=2148
Stránka 11

Autor:  Racek [ pon pro 26, 2005 11:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Mitsubishi A6M3-nečekejte auto!!!

Vítejte. Tady zasílám 5 snímků japonské stíhačky Mitsubishi A6M3. (pozn. pro administrátory: snažil jsem se to skomprimovat do co nejmenší velikosti souborů, nakonec z toho vyšlo 60 a něco kb. Doufám, že to stačí!!!, DÍK) A abych nezapomněl, prosím, hodnoťte!!! :D

Přílohy:
Mitsubishi1.jpg
Mitsubishi1.jpg [ 13.3 KiB | Zobrazeno 2830 krát ]
Mitsubishi2.jpg
Mitsubishi2.jpg [ 11.94 KiB | Zobrazeno 2830 krát ]
Mitsubishi3.jpg
Mitsubishi3.jpg [ 12.73 KiB | Zobrazeno 2830 krát ]
Mitsubishi4.jpg
Mitsubishi4.jpg [ 10.4 KiB | Zobrazeno 2830 krát ]
Mitsubishi5.jpg
Mitsubishi5.jpg [ 14.7 KiB | Zobrazeno 2830 krát ]

Autor:  Vybi [ pon pro 26, 2005 11:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vypada to vcelku dobre, ale rozhodne by to potrebovalo rozmaznout vrtuli, aby vypadala, ze se toci, tam kde jsou vyfuky poradne zas*at texturu, jako ocmouzenou. Vrtule nejspis neni vyhlazena(to pri rozmazani ovsem videt nabude :)

Autor:  Racek [ úte pro 27, 2005 12:06 am ]
Předmět příspěvku: 

Vybi píše:
Vypada to vcelku dobre, ale rozhodne by to potrebovalo rozmaznout vrtuli, aby vypadala, ze se toci, tam kde jsou vyfuky poradne zas*at texturu, jako ocmouzenou. Vrtule nejspis neni vyhlazena(to pri rozmazani ovsem videt nabude :)


A jak se ta vrtule rozmazává? :?:

Autor:  xixixao [ úte pro 27, 2005 12:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Tu texturu na pozadí si měl hodit do worldu a ne na plane, ale vypadá to teď vtipně. Taky by to chtělo nějakou pořádnou texturu, ale máš čas... Vrtule by mela bát zasmoothovaná. Lépe a více to nasviť.

Autor:  6xx [ úte pro 27, 2005 11:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Vrtuli muzes rozmazat bud:
1.)Pomoci mbluru (zajimave je, ze vsechno pak je zasmoothovane) a poradne ji roztocit v IPO. Tenhle system jsem uz jednou pouzil a vypada docela dobre, vhodny i pro animaci, ovsem simuluje spise jeste vrtuli v nizsich otackach.
2.)Za boha si nemuzu vzpomenout jak se ten efekt jmenuje, ale udelas to tak, ze misto vrtule das kruh s kruhove rozmazanou texturou

Autor:  Vybi [ úte pro 27, 2005 11:39 am ]
Předmět příspěvku: 

ten prvni zpusob je asi nejlepsi, bo vypada nelip, pak lze ale pouzit i postproces a to jenom nejdriv osamostatnit vrtuli, samotnou vrtuli a v nejakym programu to rozmaznout ve smeru rotace a pak udelat celej render s vlozenim obrazku rozmazle vrtule, ale vysledek nic moc :wink:

Autor:  Matajon [ úte pro 27, 2005 11:42 am ]
Předmět příspěvku: 

6xx : citace Tolova postu z jineho threadu -

tol píše:
Aha, tohle je ale úplně jiný problém- v animaci se tomu říká stroboskopický efekt a motion blur to neřeší :). Namísto toho se používá např. normální kružnice s texturou rozmazané vrtule- takhle to řešila i Lady Ivana u tohoto letadla:

http://blender3d.cz/galerie/albums/user ... r_nray.jpg

Autor:  6xx [ úte pro 27, 2005 1:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Matajon: diky :wink:

Autor:  ded_obed [ úte led 03, 2006 1:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

to sklo mohlo být trošičinečinečku prúhledňoučky............davám 'něco mezi'

Autor:  slajfka [ stř led 04, 2006 9:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Chce to dodělat detaily :cry:

Autor:  Tidlidam [ stř led 04, 2006 10:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Mne sa to paci, ja neviem v Blendery ani vymazat tu prvu kocku. :D Som taky trojdnovy zaciatocnik, a tak je urcite vsetko lepsie nez urobim ja.

Autor:  Bumpkin [ stř led 04, 2006 10:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam takoou otazku proc mas na levych kridlech jinou texturu nez na tech pravych??? :shock: nemeli by bejt stejny?? a jinyk kdyby to melo bejt styl karton tak proc ne :wink:

Autor:  Racek [ čtv led 05, 2006 5:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vybi: Tenhle model už nechám tak, ale v blízké době plánuji dělat Messerschmitt Bf109E, kde udělám texturu s tou rozmázlou vrtulí, a zas*ání od výfuků asi taky bude...

xixixao: Pozadí se teda pokusím dát do worldu(v tom Messerschmittu) i když s tím nemám moc velké zkušenosti, textura letadla asi nebude o moc lepší, protože ty textury si tvořím sám z 3pohledových nákresů. Co se týče nasvícení, tak nasvítit to zkusím lépe, ale moc bych to s tím světlem nepřeháněl. Chtěl jsem ho totiž vytvořit aspoň trochu realisticky(nevím, jak se mě to povedlo) a né, jak kdyby bylo za sklem, a svítily na něho dvě bodovky(nedej bože více!)...ale samozdřejmě si moc cením tvých rad...

6xx: Díky moc za rady,na již zmíněnou vrtuli dám tu rozmázlou texturu...

ded_obed: U Messerschmittu se pokusím udělat více detailů(takže asi i průhlednost)...

slajfka: -//- (to samé, co u deda_obeda)...

Tidlidam: Díííííky moc, to si ani nezasloužím, a s tím Blenderem->to přijde...

Bumpkin: Jak jsem se již zmínil, textury si vyrábím sám, vše záleží na tom, jaké najdu na googlu ty nákresy...

-------------------------------------------------------------------------------------

Jinak všem moc děkuji za kritiku i hlasování, aspoň vím, co mám u Messerschmittu spravit!!! :D :D :D...A šťastné BLENDEROVÁNÍ!!!

Autor:  xixixao [ čtv led 05, 2006 8:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Racek píše:
... Co se týče nasvícení, tak nasvítit to zkusím lépe, ale moc bych to s tím světlem nepřeháněl. Chtěl jsem ho totiž vytvořit aspoň trochu realisticky(nevím, jak se mě to povedlo) a né, jak kdyby bylo za sklem, a svítily na něho dvě bodovky(nedej bože více!)...


Mě to teda teď připadá jakoby někdo vytáhl modílek letadla a násvítil ho jednou lampou... Myslim že neni nic složitýho zapnout AO (na trochu víc) a přidat nějakej spot/area jako slunce...

Autor:  Racek [ čtv led 05, 2006 9:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

xixixao: Pokusím se s tím něco udělat. :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/