blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Mitsubishi A6M3-nečekejte auto!!! http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=2148 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ pon pro 26, 2005 11:47 pm ] | ||||||
Předmět příspěvku: | Mitsubishi A6M3-nečekejte auto!!! | ||||||
Vítejte. Tady zasílám 5 snímků japonské stíhačky Mitsubishi A6M3. (pozn. pro administrátory: snažil jsem se to skomprimovat do co nejmenší velikosti souborů, nakonec z toho vyšlo 60 a něco kb. Doufám, že to stačí!!!, DÍK) A abych nezapomněl, prosím, hodnoťte!!!
|
Autor: | Vybi [ pon pro 26, 2005 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypada to vcelku dobre, ale rozhodne by to potrebovalo rozmaznout vrtuli, aby vypadala, ze se toci, tam kde jsou vyfuky poradne zas*at texturu, jako ocmouzenou. Vrtule nejspis neni vyhlazena(to pri rozmazani ovsem videt nabude |
Autor: | Racek [ úte pro 27, 2005 12:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybi píše: Vypada to vcelku dobre, ale rozhodne by to potrebovalo rozmaznout vrtuli, aby vypadala, ze se toci, tam kde jsou vyfuky poradne zas*at texturu, jako ocmouzenou. Vrtule nejspis neni vyhlazena(to pri rozmazani ovsem videt nabude
A jak se ta vrtule rozmazává? |
Autor: | xixixao [ úte pro 27, 2005 12:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu texturu na pozadí si měl hodit do worldu a ne na plane, ale vypadá to teď vtipně. Taky by to chtělo nějakou pořádnou texturu, ale máš čas... Vrtule by mela bát zasmoothovaná. Lépe a více to nasviť. |
Autor: | 6xx [ úte pro 27, 2005 11:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vrtuli muzes rozmazat bud: 1.)Pomoci mbluru (zajimave je, ze vsechno pak je zasmoothovane) a poradne ji roztocit v IPO. Tenhle system jsem uz jednou pouzil a vypada docela dobre, vhodny i pro animaci, ovsem simuluje spise jeste vrtuli v nizsich otackach. 2.)Za boha si nemuzu vzpomenout jak se ten efekt jmenuje, ale udelas to tak, ze misto vrtule das kruh s kruhove rozmazanou texturou |
Autor: | Vybi [ úte pro 27, 2005 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ten prvni zpusob je asi nejlepsi, bo vypada nelip, pak lze ale pouzit i postproces a to jenom nejdriv osamostatnit vrtuli, samotnou vrtuli a v nejakym programu to rozmaznout ve smeru rotace a pak udelat celej render s vlozenim obrazku rozmazle vrtule, ale vysledek nic moc |
Autor: | Matajon [ úte pro 27, 2005 11:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx : citace Tolova postu z jineho threadu - tol píše: Aha, tohle je ale úplně jiný problém- v animaci se tomu říká stroboskopický efekt a motion blur to neřeší . Namísto toho se používá např. normální kružnice s texturou rozmazané vrtule- takhle to řešila i Lady Ivana u tohoto letadla:
http://blender3d.cz/galerie/albums/user ... r_nray.jpg |
Autor: | 6xx [ úte pro 27, 2005 1:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Matajon: diky |
Autor: | ded_obed [ úte led 03, 2006 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to sklo mohlo být trošičinečinečku prúhledňoučky............davám 'něco mezi' |
Autor: | slajfka [ stř led 04, 2006 9:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Chce to dodělat detaily |
Autor: | Tidlidam [ stř led 04, 2006 10:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne sa to paci, ja neviem v Blendery ani vymazat tu prvu kocku. Som taky trojdnovy zaciatocnik, a tak je urcite vsetko lepsie nez urobim ja. |
Autor: | Bumpkin [ stř led 04, 2006 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mam takoou otazku proc mas na levych kridlech jinou texturu nez na tech pravych??? nemeli by bejt stejny?? a jinyk kdyby to melo bejt styl karton tak proc ne |
Autor: | Racek [ čtv led 05, 2006 5:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybi: Tenhle model už nechám tak, ale v blízké době plánuji dělat Messerschmitt Bf109E, kde udělám texturu s tou rozmázlou vrtulí, a zas*ání od výfuků asi taky bude... xixixao: Pozadí se teda pokusím dát do worldu(v tom Messerschmittu) i když s tím nemám moc velké zkušenosti, textura letadla asi nebude o moc lepší, protože ty textury si tvořím sám z 3pohledových nákresů. Co se týče nasvícení, tak nasvítit to zkusím lépe, ale moc bych to s tím světlem nepřeháněl. Chtěl jsem ho totiž vytvořit aspoň trochu realisticky(nevím, jak se mě to povedlo) a né, jak kdyby bylo za sklem, a svítily na něho dvě bodovky(nedej bože více!)...ale samozdřejmě si moc cením tvých rad... 6xx: Díky moc za rady,na již zmíněnou vrtuli dám tu rozmázlou texturu... ded_obed: U Messerschmittu se pokusím udělat více detailů(takže asi i průhlednost)... slajfka: -//- (to samé, co u deda_obeda)... Tidlidam: Díííííky moc, to si ani nezasloužím, a s tím Blenderem->to přijde... Bumpkin: Jak jsem se již zmínil, textury si vyrábím sám, vše záleží na tom, jaké najdu na googlu ty nákresy... ------------------------------------------------------------------------------------- Jinak všem moc děkuji za kritiku i hlasování, aspoň vím, co mám u Messerschmittu spravit!!! ...A šťastné BLENDEROVÁNÍ!!! |
Autor: | xixixao [ čtv led 05, 2006 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Racek píše: ... Co se týče nasvícení, tak nasvítit to zkusím lépe, ale moc bych to s tím světlem nepřeháněl. Chtěl jsem ho totiž vytvořit aspoň trochu realisticky(nevím, jak se mě to povedlo) a né, jak kdyby bylo za sklem, a svítily na něho dvě bodovky(nedej bože více!)...
Mě to teda teď připadá jakoby někdo vytáhl modílek letadla a násvítil ho jednou lampou... Myslim že neni nic složitýho zapnout AO (na trochu víc) a přidat nějakej spot/area jako slunce... |
Autor: | Racek [ čtv led 05, 2006 9:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xixixao: Pokusím se s tím něco udělat. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |