blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

jeÅ¡tÄ› jeden meÄ
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=2288
Stránka 11

Autor:  kaucukovnik [ pon led 16, 2006 12:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Hmmm. Neni to spatne.

Jen bych oponoval ze to mec neni, spis kord nebo rapir. Mas uzkou cepel a kos. Mece sou sirsi a vetsinou bez kose.

Ta vodorovna cara na stitu je zamer?

Autor:  Bumpkin [ pon led 16, 2006 4:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

a skousel si prepocitat normaly na tom stitu??? (dela se to tak ze v edit mode oznacis vsechny vertexy a das CTRL+N) :wink: :wink:

Autor:  6xx [ pon led 16, 2006 6:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin píše:
a skousel si prepocitat normaly na tom stitu??? (dela se to tak ze v edit mode oznacis vsechny vertexy a das CTRL+N) :wink: :wink:

Ja spis myslim, ze tam budou moc nahlouceny facy

Autor:  Matajon [ pon led 16, 2006 6:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Wrchi píše:
zkusil jsem to, ale žádná změna...


zkus sem poslat wire, treba z toho nekdo neco pozna ;)

Autor:  Matajon [ pon led 16, 2006 7:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Wrchi píše:
...wire :?: ...jsem začátečník.....myslíš ten přímo ten soubor?


wire - jakoby render, kde jsou videt vsechny edge

udelas to tak, ze bud nastavis pohled v 3d okne na wire a pak kliknes na takovou ikonku obrazky pod 3d oknem nebo to muzes normalne vyrenderovat, ale vsechny materialy budou mit parametr wire ;)

Autor:  kaucukovnik [ pon led 16, 2006 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

hehe ja osobne bych byl pro soubor :)
Ale kdy uz tak to zaber vic zblizka na ten stt.

Autor:  Chrizofilax [ pon led 16, 2006 9:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

no nÄ›jak se tu pÅ™emeÄ

Autor:  ded_obed [ pon led 16, 2006 9:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale s Eówyn, rohanskou paní, bílou paní Ithilienskou, pokořitelkou velitele černé stráže, sestrou Éomera, zakladatele třetí linie rohanských králů, to nemá nic společnýho :lol:

Autor:  Bumpkin [ pon led 16, 2006 11:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

wir znamena ze vyrenderujes ciste jen ten dratenej model a zapnes to tim tlacitkem wir co je v material butons :wink: :wink: tak to pak vyrenderuj a posli :wink:

Autor:  Bumpkin [ pon led 16, 2006 11:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

nejses ty sadystaaaaaa :shock: :shock: :shock: :shock: takhle to mit na sobe se eni nedivim ze tam mas ty prohlubne :shock: :shock: tan stit muzes rovnou smazat a zacit znova!! a rit se heslem ze min vertexu je vic modelu!!! a kdyz jich tam mas malo tak o zbitek se postara sub surf!!! tak ze si jen na malo verteksech obslehni obrys a udelej to treba z nekolika objektu a budes mit pokoj :wink: :wink: :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/