blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Venice http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=2341 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ragnos [ pon led 23, 2006 7:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Venice |
Tak jsem se konečně zrealizoval jednu myšlenku která mi v hlavě ležela fakt dlouho. ![]() |
Autor: | 6xx [ pon led 23, 2006 7:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekny, ale asi to sem davas kvuli kritice, a kdyby ne tak to stejne zkritizuju ![]() 1.)Vlevo od dveri mas nenavazujici texturu, hrozne to bije do oci 2.)Provazy, kterymi jsou lodky privazane vypadaji jako ocelova lana 3.)Ty lode se mi zdaji moc hranaty (ale mozna to tak ma byt) 4.)u zamrizovaneho okna se IMHO sleva textura za mrizemi a mrize samotne, takze v nekterych castech to trochu bypada jako by ta mriz mela zdvojene vodorovne pricky |
Autor: | tol [ pon led 23, 2006 7:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To vypadá moc dobře ![]() Pár postřehů: -model kamenů na fošnách v popředí- vypadají, jakoby vyrůstaly ze dřeva, nemají spodek, na kterém by stály, nejvíc na mě tak působí ten největší šutr vlevo -svislé tmavé pruhy na textuře lodi trochu připomínají špatně namapovanou texturu -hnědým rámem okna z nějakého důvodu prosvítá textura cihel ![]() -vedle okapu, mezi ním a prostorem nad dveřmi je divný, ostře ohraničený stín Jinak opět jedna dobrá práce:) |
Autor: | postolka [ pon led 23, 2006 11:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Povedena prace! Pripominky: - Na prvni pohled mi nesedi (jiz vyse zminovana) textura lodi. - Mozna by to chtelo pohrat si s barvou/pruhlednosti vody (zda se mi moc svetla a zelena - pokud ma byt kalna tak by to chtelo vic hnede), rek bych ze v takovem kanalu nebude moc velka hloubka takze by teoreticky mohlo byt videt i dno. - Ty kameny(?) na molu vypadaji jak zarostle (jednak se zda ze nemaji stin a jednak vypadaji jak kdyby byly uvnitr a ne polozene na povrchu) |
Autor: | Ragnos [ úte led 24, 2006 10:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dekuji vsem za konstruktivni nazory, neco jsem si z nich vzal a upravil obrazek. Nejak se toho tedka nahrnulo, tak nevim jak stihnu soutezni obrazek. 6xx:4:to za tim zamrizovanym oknem jsou papirove zaluzie... tol:pres to drevo sly videt cihly, kvuli nechtennemu premapovani materialu(proste tam byl material co tam nemel co delat ![]() postolka:s tou vodou jsem spokojeny, protoze vypada tak jak jsem si ji predstavoval..mel jsem k dispozici nejake reference z Benatek a takhle barevne se mi zda ze to trochu ozivilo kompozicne i tu mrtvost(nejaka flora by to urcite zachranila....) |
Autor: | tol [ stř led 25, 2006 12:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jop, teď to vypadá zas o něco lépe:) Voda je myslím hodně dobrá, kanály jsou tam až překvapivě hluboké ![]() Mimochodem možná alespoň maličký bump na cihlách by tomu pomohl, vypadá to trochu jako tapeta... ![]() |
Autor: | kurator [ stř led 25, 2006 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkné...ty G_Taurusi máš fakt pěkný screeny...vše vymodeluješ rychle a jednoduše a pak tam naplácáš super textury a s YafRayem to pak vypadá hustě...podsta tobě ![]() |
Autor: | tol [ stř led 25, 2006 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kurator píše: ... a s YafRayem to pak vypadá hustě...podsta tobě
![]() ![]() Tohle ale není YafRay.... |
Autor: | Ragnos [ stř led 25, 2006 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Yafray, to si na mém počítači opravdu dovolit nemohu tak dělám se svým miláčkem interním rendererem, což je pro mě kompromis kvalita a rendertime.Nejsem proti dlouhému rendertime co se týče final renderu, ale když mi trval 3 hodiny jenom přibližnej render v Yafray s ne maximálním nastavenou kvalitou GI, tak to prostě není ono....málokdy se uchýlím k Yafray a to jen v případě pokud potřebuju někde pokud možno realistické sklo či hdri mapy,což bývá opravdu výjimečně. ![]() Ještě se mi zdá že by mě yafray v jistých ohledech omezoval protože tam nefungují uplně přesně některé věci jako v interním.... na druhou stránku má i své přednosti. |
Autor: | Blitz [ stř led 25, 2006 3:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moc pěkný ale je to silně blurnutý, chce to doostřit aby to trochu prokouklo....nejsem taky zastánce přeostřených renderů ale tenhle o to přímo žadoní ![]() s dovolením jsem se pokusil narychlo o co mi zhruba jde...hlavně ta stěna...snad se nebudeš zlobit:) ![]() |
Autor: | Ragnos [ stř led 25, 2006 3:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blitz: ![]() ![]() |
Autor: | Blitz [ stř led 25, 2006 3:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jasně, postproces, snad každý render bez vyjímky potřebuje korekci kontrastu, jasu no a to zostření nebo naopak rozostření(jednotlivých vrstev) je nedílnou součástí ![]() |
Autor: | kurator [ čtv led 26, 2006 10:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no prostÄ› je to skvÄ›lé..co si budeme nalhávat..já postproces v blenderu nepoužÃvám, protože to jde stejnÄ› dobÅ™e udÄ›lat i ve photoshopu:) |
Autor: | joxer [ pát led 27, 2006 2:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hezky a fakt hodne se mi libi voda. neni uplne realisticka, ale myslim ze to tak je lepsi, fakt super ![]() ![]() |
Autor: | Ragnos [ pát led 27, 2006 9:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
kurator:ja postproces v blenderu az na sequencni pluginy taky nepouzivam ![]() joxer:díky, tady máš nastavení materiálu opravdu nic těžkého. ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |