blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Leopard-tank-oprava http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=4022 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ENGINA [ úte lis 28, 2006 6:10 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Leopard-tank-oprava | ||
Nepoužil sem sice světla, ale zesvětlené to je. Silnici berte jen jako provizornà řešenà změny prostředà od klasické šedé plochy.
|
Autor: | taby [ úte lis 28, 2006 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, neni to škoda mít dva thready pro jeden projekt? |
Autor: | ENGINA [ čtv lis 30, 2006 9:10 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Potom je tu ještě jedna možnost:
|
Autor: | Bumpkin [ čtv lis 30, 2006 9:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kde jsou ty svetla?? nejakej spot tam prdni a dpln ho areou ad to taky trochuvypada |
Autor: | ENGINA [ čtv lis 30, 2006 9:27 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Hummer | ||
A taky je tu autÃÄ
|
Autor: | taby [ pát pro 01, 2006 9:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Auta nejsou mým hobby, ale zdá se mi, že to nemá moc oddělené jednotlivé plechy karoserie, ale připouštím, že to může být i úhlem pohledu, tak to ber spíš jako dotaz ![]() Jinak koukám, že se chystáš na válku a zbrojíš o sto šest. ![]() ![]() |
Autor: | kareem [ pát pro 01, 2006 2:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, celkem pěkné. už vidim ty modely pěkně zasazené někam do pouště a byla by to parádní scéna. Podlew mě tam zase chybí světla, samotné GI opravdu nestačí. Nemůžu si pomoct, ale připadá mi to jak hračka k plastovým vojáčkům. ![]() |
Autor: | Yellowzelo [ pát pro 01, 2006 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kareem píše: Nemůžu si pomoct, ale připadá mi to jak hračka k plastovým vojáčkům.
![]() Presne to som chcel napisat ![]() inač vymodelovane je to pekne. |
Autor: | ENGINA [ ned pro 03, 2006 9:44 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Tatra | ||
Tady sem si skusil i nÄ›jakou tu texturku. Mochodem, Kareem napsal, že mu to pÅ™ipadá jako plastové hraÄ
|
Autor: | blueblood [ ned pro 03, 2006 10:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No mne se to celkem libi. Akorat se mi nezda ten predek auta, kterej vypada jako uriznutej nebo neco takovyho. A textura na predku je taky spatna. Zkus ji nastavit, aby se ta maskacova textura mapovala na Cube a ne na Plane |
Autor: | Sagi [ ned pro 03, 2006 11:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj... a nebo UV map... |
Autor: | ENGINA [ pon pro 04, 2006 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten pÅ™edek má být takle useknutý, ale tý zprznÄ›ný textury ve pÅ™edu sem si nevÅ¡im, hned jak budu mÃt Ä |
Autor: | tom*p [ pon pro 04, 2006 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus tu maskáčovou texturu vylepšit do více odstínů. a taky si mslím, že by púůsobilo líp, kdyby byla texturovaná jenom ta plachta a předek zůstal jednobarevný. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |