blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Leopard-tank-oprava
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=4022
Stránka 11

Autor:  ENGINA [ úte lis 28, 2006 6:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Leopard-tank-oprava

Nepoužil sem sice světla, ale zesvětlené to je. Silnici berte jen jako provizorní řešení změny prostředí od klasické šedé plochy.

Přílohy:
Tank Leopard-na silnici.jpg
Tank Leopard-na silnici.jpg [ 37.36 KiB | Zobrazeno 1781 krát ]

Autor:  taby [ úte lis 28, 2006 6:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hm, neni to škoda mít dva thready pro jeden projekt?

Autor:  ENGINA [ čtv lis 30, 2006 9:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Potom je tu ještě jedna možnost:

Přílohy:
Leopard (5th series) with 105 mm cannon, reinforced cast turret.jpg
Leopard (5th series) with 105 mm cannon, reinforced cast turret.jpg [ 17.45 KiB | Zobrazeno 1705 krát ]

Autor:  Bumpkin [ čtv lis 30, 2006 9:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

kde jsou ty svetla?? nejakej spot tam prdni a dpln ho areou ad to taky trochuvypada

Autor:  ENGINA [ čtv lis 30, 2006 9:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Hummer

A taky je tu autíÄ

Přílohy:
Hummer.jpg
Hummer.jpg [ 34.64 KiB | Zobrazeno 1700 krát ]

Autor:  taby [ pát pro 01, 2006 9:14 am ]
Předmět příspěvku: 

Auta nejsou mým hobby, ale zdá se mi, že to nemá moc oddělené jednotlivé plechy karoserie, ale připouštím, že to může být i úhlem pohledu, tak to ber spíš jako dotaz :wink:
Jinak koukám, že se chystáš na válku a zbrojíš o sto šest. :D 8)

Autor:  kareem [ pát pro 01, 2006 2:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj, celkem pěkné. už vidim ty modely pěkně zasazené někam do pouště a byla by to parádní scéna. Podlew mě tam zase chybí světla, samotné GI opravdu nestačí. Nemůžu si pomoct, ale připadá mi to jak hračka k plastovým vojáčkům. :D

Autor:  Yellowzelo [ pát pro 01, 2006 3:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kareem píše:
Nemůžu si pomoct, ale připadá mi to jak hračka k plastovým vojáčkům. :D

Presne to som chcel napisat :)

inač vymodelovane je to pekne.

Autor:  ENGINA [ ned pro 03, 2006 9:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Tatra

Tady sem si skusil i nÄ›jakou tu texturku. Mochodem, Kareem napsal, že mu to pÅ™ipadá jako plastové hraÄ

Přílohy:
Tatra.jpg
Tatra.jpg [ 50.38 KiB | Zobrazeno 1596 krát ]

Autor:  blueblood [ ned pro 03, 2006 10:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

No mne se to celkem libi. Akorat se mi nezda ten predek auta, kterej vypada jako uriznutej nebo neco takovyho. A textura na predku je taky spatna. Zkus ji nastavit, aby se ta maskacova textura mapovala na Cube a ne na Plane

Autor:  Sagi [ ned pro 03, 2006 11:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj... a nebo UV map...

Autor:  ENGINA [ pon pro 04, 2006 9:53 am ]
Předmět příspěvku: 

Ten pÅ™edek má být takle useknutý, ale tý zprznÄ›ný textury ve pÅ™edu sem si nevÅ¡im, hned jak budu mít Ä

Autor:  tom*p [ pon pro 04, 2006 4:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus tu maskáčovou texturu vylepšit do více odstínů. a taky si mslím, že by púůsobilo líp, kdyby byla texturovaná jenom ta plachta a předek zůstal jednobarevný.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/