blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Řecká korintská helma
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=4027
Stránka 12

Autor:  xixixao [ čtv lis 30, 2006 10:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Řecká korintská helma

Zdravím, už je to opravdu dlouho co jsem přispěl nějakým svým amaterským dílkem sem na forum, takže po dlouhé době sem něco píšu a posílám. Je to více méně dokončené, kritika samozřejmě vítána.

Nekladu si nároky absolutní realističnosti, dělal jsem to od oka podle obrázku, proporce nemusí být přesné (ikdyž helmy na internetu se stejnak hodně lišily). Jde mi jen o samotnou helmu, okolí je... jen okolí :D.

Autor:  kaucukovnik [ čtv lis 30, 2006 10:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmmm, celkem se mi to libi. Ony mely ty helmy ventilacni otvory? to sem nevedel.

Autor:  xixixao [ čtv lis 30, 2006 11:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Docela by mě zajímalo co tim myslíš kaucukovniku, každopádně ujisťuji, že žádné otvory navíc oproti předloze tam nemám :D

Autor:  Pitris [ čtv lis 30, 2006 11:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to az moc leskle. Trochu spiny (medenky), odrene, osoupane, pomackane. Mela by vypadat pouzivane. Podle zadneho zdobeni usuzuji, ze je to prilba radoveho vojaka a ta se nevystavyuje na obdiv. Ta se pouziva... Ja bych ji soupnul napul do pisku, jakoby po boji.

Sry, ale takhle to vypada jako nejak rychlovka. Ale pekna :wink:

Autor:  xixixao [ čtv lis 30, 2006 11:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jde skutečně o model helmy, to co si napsal je hezký, ale když už bych jí chtěl zasadit do nějakého prostředí, tak zřejmě někam do zbrojnice ke dřevu. Sám nevim jestli to není příliš přesvícené (hledá se odborník :D), ale jak vidíš je to scéna s vystavenou, tedy lesknoucí se helmou... Třeba je to v muzeu (vymýšlím si, o zasazení mi nešlo). A rychlovka, no ano, týdenní práce to neni... :lol:

Autor:  Pitris [ čtv lis 30, 2006 11:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

xixixao píše:
Jde skutečně o model helmy, to co si napsal je hezký, ale když už bych jí chtěl zasadit do nějakého prostředí, tak zřejmě někam do zbrojnice ke dřevu. Sám nevim jestli to není příliš přesvícené (hledá se odborník :D), ale jak vidíš je to scéna s vystavenou, tedy lesknoucí se helmou... Třeba je to v muzeu (vymýšlím si, o zasazení mi nešlo). A rychlovka, no ano, týdenní práce to neni... :lol:

Chapej ma slova spise jako podnety. Kritika to byla jen trosicku :wink:

Autor:  kaucukovnik [ pát pro 01, 2006 8:19 am ]
Předmět příspěvku: 

xixixao píše:
Docela by mě zajímalo co tim myslíš kaucukovniku, každopádně ujisťuji, že žádné otvory navíc oproti předloze tam nemám :D



Aha :) Ted uz to de poznat lip :) Ale nez si mi to rek bych prisahal ze sem si myslel ze to na vrcholu hlavy, ten prolis je vyrizrly otvor a zkrz neho videt. Zdalo se mi to tam jako vodici zarezry pro otvirani kokosu sekem zboku zdola... Taky bych rek, moc leskle. ale tam kde se neodrazi podlozka se mi to dost libi.

Autor:  taby [ pát pro 01, 2006 9:08 am ]
Předmět příspěvku: 

No, vzpomněl jsem si na Age of Empires :D Je jako vystřižená. :D
Asi by to chtělo nějakou nerovnost nebo nepravidelnost, protože v antice asi moc nehleděli, na symetrii, protože to všechno dělali ručo. :wink: Ale jinak je moc pěkná a souhlasím s Pitrisem, že by měla "být používaná", to je na tom nejkrásnější. 8)

Autor:  6xx [ pát pro 01, 2006 10:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Taby píše:
No, vzpomněl jsem si na Age of Empires :D Je jako vystřižená. :D
Asi by to chtělo nějakou nerovnost nebo nepravidelnost, protože v antice asi moc nehleděli, na symetrii, protože to všechno dělali ručo. :wink: Ale jinak je moc pěkná a souhlasím s Pitrisem, že by měla "být používaná", to je na tom nejkrásnější. 8)

Krivost bych predpokladal spise u stredoveke helmy, rekove byli podle mně moc pečlivý na to aby to odflákli...
xixixao píše:
Sám nevim jestli to není příliš přesvícené

Achjo...zrovna jsem tě to chtěl říct...Spíš je to ale dáno přílišnou specularitou materiálu.

Autor:  taby [ pát pro 01, 2006 10:55 am ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
Krivost bych predpokladal spise u stredoveke helmy, rekove byli podle mně moc pečlivý na to aby to odflákli...

Nemyslel jsem tím, že by to odflákli, ale že neměli takové technické možnosti. A přeci jen, když děláš něco ručné, tak je to trochu znát, pokud tomu nevěnuješ "celý svůj život", jako když kovali katany apod. :wink:

Autor:  Pitris [ pát pro 01, 2006 5:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Taby píše:
6xx píše:
Krivost bych predpokladal spise u stredoveke helmy, rekove byli podle mně moc pečlivý na to aby to odflákli...

Nemyslel jsem tím, že by to odflákli, ale že neměli takové technické možnosti. A přeci jen, když děláš něco ručné, tak je to trochu znát, pokud tomu nevěnuješ "celý svůj život", jako když kovali katany apod. :wink:

To neni o technologickych moznostech. Drive byli lide mnohem zrucnejsi.
Vem si jako priklad stare Mayske kmeny. Dodnes se u mnohych staveb nevime, jakou technoligii dokazali kameny tak presne opracovavat. Ne ne. Vazne ne. O technologii to neni. A i dnes se spousta technologii neda 100% suplovat strojem.

Autor:  xixixao [ pát pro 01, 2006 7:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Snížil jsem specularitu (ikdyž se stále hodně leskne) a přidal DoF.

viz. dále

Autor:  Bumpkin [ pát pro 01, 2006 7:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

xixixao: nic proti ale nevidim rozdil :? jak mas nastavenej miror?? na 5?? a v cem to renderujes?? v YAFRAY?? pokd to je yafray staci mnooohem mensi miror zkus ho dat tak maximalne na 2ku uvidis rozdil :wink: :wink:

Autor:  Pitris [ pát pro 01, 2006 7:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Take nevidim rozdil :roll:

Autor:  Bíbara [ pát pro 01, 2006 7:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

rozdil tam je, ale je tak nepatrnej...
spec vypada porad stejna, jediny, co je patrny je dof, a to jeste neni ani moc poznat
zkus vazne snizit miror a kdyztak vypni aspon pro jeden render glow
jinak obrazek vypada celkem good :)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/