blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Váza v trávě
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=4061
Stránka 11

Autor:  Aidam [ ned pro 10, 2006 7:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Váza v trávě

váza zatím nemá texturu...tráva je udělaná jen na Plane měnil sem jen výšku trávy a strands...hodil sem na ní přechod...myslim že se celkem povedla...co by ste zlepšili? sem začátečník tak buďte schovívaví...

Přílohy:
vaza1.jpg
vaza1.jpg [ 14.96 KiB | Zobrazeno 842 krát ]

Autor:  Sagi [ ned pro 10, 2006 9:31 pm ]
Předmět příspěvku:  .

co by delala vaza v trave? proc sceny bez logiky :lol:

Autor:  Pitris [ ned pro 10, 2006 10:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Sagi píše:
co by delalavaza v trave? proc sceny bez logiky :lol:

Ale no tááák :!:

Aidam:
Na začátečníka dobré. Textura te váze vyloženě chybí. Přidej Atraktivnější pozadí
vázu posuň do zlatého středu (nikoli doprostřed jak to máš Ty). Ještě přidej něco jiného kromě te vázy a nezapomeň na další zdroje světla (Nebo alespoň AO). Nějak to ještě nemá šťávu.

Autor:  Sagi [ ned pro 10, 2006 10:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Pitris píše:
Sagi píše:
co by delalavaza v trave? proc sceny bez logiky :lol:

Ale no tááák :!:

Aidam:
Na začátečníka dobré. Textura te váze vyloženě chybí. Přidej Atraktivnější pozadí
vázu posuň do zlatého středu (nikoli doprostřed jak to máš Ty). Ještě přidej něco jiného kromě te vázy a nezapomeň na další zdroje světla (Nebo alespoň AO). Nějak to ještě nemá šťávu.


uz sem jako myska. :oops:

Jestli nevis co to je zlaty stred tak se podivej tady po foru. Nekolikrat se to tu vysvetlovalo. Je to uzpusobeni kompozice aby hlavni objekt vynikal abyl proste na tom spravnem "zlatem" miste. Na miste kam dopadne oko pozorovatele :P ...

mimochodem se na tohle prislo uz hooooooodne davno :D... tak 3000 let pr.n.l ... ale mozna kecam...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/