blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
CG Realita http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=4583 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ čtv dub 05, 2007 10:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | CG Realita |
No tak nakonec takto, děkuju Blitzovi za rady k postprocesu. -kolem 1500 objektů -2,3 mil poly s displacem pro render -render time 1H 43min pro full rozlišení náhled full rozlišení http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_full.jpg wire lighting nějaký screeny http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_screen1.jpg http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_screen2.jpg http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_screen3.jpg |
Autor: | zgerbiak [ čtv dub 05, 2007 11:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vy mate na ulici lampy ktore su natrete zakladnym materialom ako v blendru? Druhe auto vyzera ako by vyselo vo vzduchu. Ale inak je to parada! Co tak render bez snehu? |
Autor: | Bumpkin [ pát dub 06, 2007 12:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
heh parada, jen mi tam chybi ty koleje ve snehu a uz by to bylo enonuno |
Autor: | Crash [ pát dub 06, 2007 2:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No a mne zase chybi nerovnosti na te kouli, jinak vazne parada a moc se mi libi screeny primo z Blenderu. Ty meshe jsou krasny. |
Autor: | yarpen [ pát dub 06, 2007 9:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Trochu mě tahá za oči ta textura úplně černého stromu a toho velkého domu (jako by jsi tam hodně zapracoval klonovacím razítkem). Ale celkově je moc pěkný - určitě to dalo hodně práce. |
Autor: | Keram [ pát dub 06, 2007 9:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
super, jsem si vsiml, ze ta koule parkuje presne pred vama, mas nove auto? |
Autor: | kareem [ pát dub 06, 2007 1:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
parádní prácička.. |
Autor: | Pitris [ pát dub 06, 2007 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Me se to libi vic a vic. Fakt dobra prace Ragnosi. |
Autor: | devroo [ pát dub 06, 2007 2:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Supr, hlavne svetlo je dobry.... |
Autor: | DonaldX [ pát dub 06, 2007 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pošleš aj celý render? Ten náhled mi kompozične neladí, ale pri renderi lighting je to už v poriadku Inak súhlasím s Yarpenom. Chcel som ti to napísať do wipka, ale ked si nechcel komenty, tak som myslel, že to máš vychytané. |
Autor: | Ragnos [ pát dub 06, 2007 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
for all:jedním slovem díky zgerbiak:no lampa má color mapu z fotky a rampshader, na render bez sněhu to není dimenzovaný teda textury betonu pod sněhem. yarpen,donaldx:co se týče té textury toho domu tak s ní jsem si hrál, snažil jsem se zakrýt opakování stencilem s tou samou texturou ale o jiném mapování. co se týče úplně černého stromu, tam jsem použil ramps na zvýraznění okrajů. bumpkin:no prohlubeň po pár projetých autech tam je keram:jsem rád, že jsi to tam poznal donaldx:co se týče celého renderu, je to právě z kompozičního hlediska oseklé. |
Autor: | caps [ sob dub 07, 2007 10:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neco bych rekl, ale slova nedokazou popsat takovou krasu ... mno tak ujde to )) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |