blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Drak a Moře
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=464
Stránka 12

Autor:  Jan Železný [ ned lis 21, 2004 10:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Drak a MoÅ™e

Tak tato scéna vznikala do podmoÅ™ské scény. Jenže modelování draka se protáhlo. A Ä

Přílohy:
Poznámka: Jo už je plná velikost v galerii.
M a D F net Forum.jpg
M a D F net Forum.jpg [ 57.88 KiB | Zobrazeno 3146 krát ]

Autor:  tol [ ned lis 21, 2004 10:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Když už plive ten oheň zpod vodní hladiny, tak by tam určitě ještě měla být nějaká vodní pára::)

Autor:  Ragnos [ úte lis 23, 2004 12:23 am ]
Předmět příspěvku: 

To koukám má to skvělou atmosféru a hlavně styl :-). Mě se to líbí.

Autor:  kaucukovnik [ úte lis 23, 2004 12:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

je to fajn. Akorat mi chybi cil toho ohne. Nebo si jen ohriva vodu
na kafe?

Autor:  jm [ úte lis 23, 2004 12:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja osobne bych rek, ze voda ma takovy jakoby sicky, a neni tak hladka
jm

Autor:  Slange [ úte lis 23, 2004 3:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je pravda, ze ta voda nie je realisticka ale vyzera dost zaujimavo. Myslim ze ak pridas este nejake bublinky, paru a nejake vtactvo. Tak to bude fakt super obrazok. :D

Autor:  Jan Železný [ úte lis 23, 2004 10:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Díky

Díky za pÅ™ipomíky. Stou párou je to fakt a bubliny budou urÄ

Autor:  kaucukovnik [ stř lis 24, 2004 3:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co kdyby plil na racka a tomu v uleku vypadla ryba z zobaku?
Mozna pirka na zadku by mohla doutnat......

Autor:  Slange [ pon lis 29, 2004 11:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zaujimavo vyzera ta ziara na horizonte. Konecne aj trochu pary :D . Len jedna vec reze do oci. To more je prilis ciste. Bol bz tam pekny halo efekt z plamena, ale asi sa ti to nechce znova rendrovat. Stacilo by ak by si v gimpe domaloval niekolko bubliniek. Inac pekny obrazok :thumbsup: .

Ako si urobil tak dobry plamen?

Autor:  Jan Železný [ úte lis 30, 2004 11:33 pm ]
Předmět příspěvku:  DÄ›kuji

Dík ale asi uš to předělávat fakt nebudu. Ale dík že si zašel.

Autor:  Blitz [ úte lis 30, 2004 11:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Když tak čtu tu dobu renderu...napiš použitý světla a nějaký podrobnosti k té scéně..nejlepší by bylo tedy postnout celou scénu na prozkoumání..těch 5 hodin je totiž zbytečná šílenost, určitě by se to dalo nějak pořešit:)

Autor:  Jan Železný [ stř pro 01, 2004 11:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Jo

No ono to dÄ›lá to moÅ™e. původÄ› to byl metalbal ale to se bylo jeÅ¡tÄ› horší. VlastnÄ› poprvé sem dal moc velkou jemnost. A svapoval komp 23hodin 1.5Gb tak sem to nevydržel a killnul. MoÅ™e je Mesh a má 490 000 poligonů. VjeÅ™mi tÄ›mněř se to nedá editovat. Navýc pro zjemnÄ›ní bych musel použít trojůhelníky místo Ä

Autor:  Blitz [ stř pro 01, 2004 11:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jo

Jan Železný píše:
No ono to dělá to moře. původě to byl metalbal ale to se bylo ještě horší. Vlastně poprvé sem dal moc velkou jemnost. A svapoval komp 23hodin 1.5Gb tak sem to nevydržel a killnul. Moře je Mesh a má 490 000 poligonů. Vjeřmi těmněř se to nedá editovat. Navýc pro zjemnění bych musel použít trojůhelníky místo čtverců.

Světla
8 Spotlight Bafr u hladiny smněřují dolu. (ale to se nepovedlo vršek draka je málo osvýcenej semsy té to chyby vjedom)
6 Lamp u huby draka žluté světlo Rey Shado

To je asi tak všechno.
Blitz : Chlape seš masér ten robot je ůplná bomba. Seš génius co se modelování týče. Jo a můj hlas rozhodně dostaneš. :lol:


Tak to je jasný, je to tím mořem..těch půl melounu je šílenost..udělej jích tak 1000x míň a bude to ok:)

proč jich tam máš vůbec tak šílený množství?

Jo a díky:)

Autor:  6xx [ sob pro 04, 2004 6:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

pěkný, obvzlášt ten oheň

Blitz: Souhlasím s tebou takový množství polygonů..., takouvouhle trpělivost bych chtěl mít, nejdýl jsem vydržel renderovat 43 min a docela mi to stačilo

Autor:  Slange [ sob pro 04, 2004 6:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
pěkný, obvzlášt ten oheň

Blitz: Souhlasím s tebou takový množství polygonů..., takouvouhle trpělivost bych chtěl mít, nejdýl jsem vydržel renderovat 43 min a docela mi to stačilo


43 minut, to si teda na tom hrozne zle,
skus rendrovat jednu animacku okolo 11 hodin a zarucujem ti ze tvoja trpezlivost sa zlepsi :wink:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/