blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Drak a Moře http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=464 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jan Železný [ ned lis 21, 2004 10:23 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Drak a MoÅ™e | ||
Tak tato scéna vznikala do podmoÅ™ské scény. Jenže modelovánà draka se protáhlo. A Ä
|
Autor: | tol [ ned lis 21, 2004 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Když už plive ten oheň zpod vodní hladiny, tak by tam určitě ještě měla být nějaká vodní pára::) |
Autor: | Ragnos [ úte lis 23, 2004 12:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To koukám má to skvělou atmosféru a hlavně styl . Mě se to líbí. |
Autor: | kaucukovnik [ úte lis 23, 2004 12:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to fajn. Akorat mi chybi cil toho ohne. Nebo si jen ohriva vodu na kafe? |
Autor: | jm [ úte lis 23, 2004 12:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja osobne bych rek, ze voda ma takovy jakoby sicky, a neni tak hladka jm |
Autor: | Slange [ úte lis 23, 2004 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je pravda, ze ta voda nie je realisticka ale vyzera dost zaujimavo. Myslim ze ak pridas este nejake bublinky, paru a nejake vtactvo. Tak to bude fakt super obrazok. |
Autor: | Jan Železný [ úte lis 23, 2004 10:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | DÃky |
DÃky za pÅ™ipomÃky. Stou párou je to fakt a bubliny budou urÄ |
Autor: | kaucukovnik [ stř lis 24, 2004 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co kdyby plil na racka a tomu v uleku vypadla ryba z zobaku? Mozna pirka na zadku by mohla doutnat...... |
Autor: | Slange [ pon lis 29, 2004 11:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zaujimavo vyzera ta ziara na horizonte. Konecne aj trochu pary . Len jedna vec reze do oci. To more je prilis ciste. Bol bz tam pekny halo efekt z plamena, ale asi sa ti to nechce znova rendrovat. Stacilo by ak by si v gimpe domaloval niekolko bubliniek. Inac pekny obrazok . Ako si urobil tak dobry plamen? |
Autor: | Jan Železný [ úte lis 30, 2004 11:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | DÄ›kuji |
DÃk ale asi uÅ¡ to pÅ™edÄ›lávat fakt nebudu. Ale dÃk že si zaÅ¡el. |
Autor: | Blitz [ úte lis 30, 2004 11:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Když tak čtu tu dobu renderu...napiš použitý světla a nějaký podrobnosti k té scéně..nejlepší by bylo tedy postnout celou scénu na prozkoumání..těch 5 hodin je totiž zbytečná šílenost, určitě by se to dalo nějak pořešit:) |
Autor: | Jan Železný [ stř pro 01, 2004 11:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jo |
No ono to dÄ›lá to moÅ™e. původÄ› to byl metalbal ale to se bylo jeÅ¡tÄ› horÅ¡Ã. VlastnÄ› poprvé sem dal moc velkou jemnost. A svapoval komp 23hodin 1.5Gb tak sem to nevydržel a killnul. MoÅ™e je Mesh a má 490 000 poligonů. VjeÅ™mi tÄ›mněř se to nedá editovat. Navýc pro zjemnÄ›nà bych musel použÃt trojůhelnÃky mÃsto Ä |
Autor: | Blitz [ stř pro 01, 2004 11:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jo |
Jan Železný píše: No ono to dělá to moře. původě to byl metalbal ale to se bylo ještě horší. Vlastně poprvé sem dal moc velkou jemnost. A svapoval komp 23hodin 1.5Gb tak sem to nevydržel a killnul. Moře je Mesh a má 490 000 poligonů. Vjeřmi těmněř se to nedá editovat. Navýc pro zjemnění bych musel použít trojůhelníky místo čtverců.
Světla 8 Spotlight Bafr u hladiny smněřují dolu. (ale to se nepovedlo vršek draka je málo osvýcenej semsy té to chyby vjedom) 6 Lamp u huby draka žluté světlo Rey Shado To je asi tak všechno. Blitz : Chlape seš masér ten robot je ůplná bomba. Seš génius co se modelování týče. Jo a můj hlas rozhodně dostaneš. Tak to je jasný, je to tím mořem..těch půl melounu je šílenost..udělej jích tak 1000x míň a bude to ok:) proč jich tam máš vůbec tak šílený množství? Jo a díky:) |
Autor: | 6xx [ sob pro 04, 2004 6:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkný, obvzlášt ten oheň Blitz: Souhlasím s tebou takový množství polygonů..., takouvouhle trpělivost bych chtěl mít, nejdýl jsem vydržel renderovat 43 min a docela mi to stačilo |
Autor: | Slange [ sob pro 04, 2004 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: pěkný, obvzlášt ten oheň
Blitz: Souhlasím s tebou takový množství polygonů..., takouvouhle trpělivost bych chtěl mít, nejdýl jsem vydržel renderovat 43 min a docela mi to stačilo 43 minut, to si teda na tom hrozne zle, skus rendrovat jednu animacku okolo 11 hodin a zarucujem ti ze tvoja trpezlivost sa zlepsi |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |