blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

mini
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=4846
Stránka 11

Autor:  pantau [ čtv čer 21, 2007 11:08 am ]
Předmět příspěvku:  mini

tak som to uz doklepal, aspon zatial...este su tam sice chyby, ale uz ma to omrzelo :lol:

Obrázek

Autor:  murmur [ čtv čer 21, 2007 12:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

akym sposobom si robil skla reflektorov?

Autor:  freekill [ čtv čer 21, 2007 2:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vypada to na UV.

Autor:  Turin [ čtv čer 21, 2007 2:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

je to moc pekne...
ikdyz ja osobne mam radsi sirsi format... treba 2.25
jo a ten defocus mas fakt dost divny... nechapu, proc je tak zrnity :)

Autor:  pantau [ čtv čer 21, 2007 2:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

reflektory su sklo s cca 20 loopcutmi, kazda druha hrana je posunuta dovnutra a zapnuty tangent shading a este som to trochu prisivietil svetlom len na specularitu,vlastny vynalez :lol:

Autor:  Alfisko [ čtv čer 21, 2007 3:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

pantau píše:
reflektory su sklo s cca 20 loopcutmi, kazda druha hrana je posunuta dovnutra a zapnuty tangent shading a este som to trochu prisivietil svetlom len na specularitu,vlastny vynalez :lol:


rovnou jim sem hod wire zblizka na svetlo, sem si jistej, ze nekdo z nich ho bude chtit..

Autor:  Tidlidam [ čtv čer 21, 2007 4:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

mne sa to paci.. az na to pozadie.. auticko je celkom v pohodicke..:)

Autor:  Bumpkin [ čtv čer 21, 2007 6:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

moc se me to nelibi jako celek, nelibi se me hlavne nasviceni, pozadi a ridic :( v zadnem pripade nemas tak cerny stin pod autem kdyz je slunecnej den a nejvic me bije do oci jak je to auto nesourody s pozadim (auto jako kdyby bylo nasviceno studio svetlama a pozadi je foitka real) ale co se me dooooost libi je to auto a ty svetla pak ze si nasimuloval i odstredivou silu ktera pusobi na auto v zatacce :wink: :wink: :wink:

Autor:  pantau [ úte srp 21, 2007 5:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz: tak tu to mas, snad sa to z tooho bude dat pochopit

tvar skla je takyto a este som zapol smooth a subsurf 1 a nejaku texturu prostredia aby sa svetla trochu sfarbili a zapnuty tangent shading, ja som mal svetla v samostatnej vrstve tak som si to este dosvietil svetlom len na specularitu

..ale videl som niekde tutorialik ako to spravit trosku sikovnejsie s texturami, ked pouzijes taku pasikavu texturu a namapujes ju na bump , raymirror a priehladnost tak sa da dosiahnut tiez dobry efekt :)

Přílohy:
svetla.JPG
svetla.JPG [ 43.78 KiB | Zobrazeno 1486 krát ]

Autor:  lz [ čtv srp 23, 2007 1:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

O, dekuji Ti prevelice :) Zajimava technika, vyzkousim!

lz

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/