blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
mini http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=4846 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pantau [ čtv čer 21, 2007 11:08 am ] |
Předmět příspěvku: | mini |
tak som to uz doklepal, aspon zatial...este su tam sice chyby, ale uz ma to omrzelo |
Autor: | murmur [ čtv čer 21, 2007 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
akym sposobom si robil skla reflektorov? |
Autor: | freekill [ čtv čer 21, 2007 2:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypada to na UV. |
Autor: | Turin [ čtv čer 21, 2007 2:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to moc pekne... ikdyz ja osobne mam radsi sirsi format... treba 2.25 jo a ten defocus mas fakt dost divny... nechapu, proc je tak zrnity |
Autor: | pantau [ čtv čer 21, 2007 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
reflektory su sklo s cca 20 loopcutmi, kazda druha hrana je posunuta dovnutra a zapnuty tangent shading a este som to trochu prisivietil svetlom len na specularitu,vlastny vynalez |
Autor: | Alfisko [ čtv čer 21, 2007 3:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pantau píše: reflektory su sklo s cca 20 loopcutmi, kazda druha hrana je posunuta dovnutra a zapnuty tangent shading a este som to trochu prisivietil svetlom len na specularitu,vlastny vynalez
rovnou jim sem hod wire zblizka na svetlo, sem si jistej, ze nekdo z nich ho bude chtit.. |
Autor: | Tidlidam [ čtv čer 21, 2007 4:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mne sa to paci.. az na to pozadie.. auticko je celkom v pohodicke.. |
Autor: | Bumpkin [ čtv čer 21, 2007 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moc se me to nelibi jako celek, nelibi se me hlavne nasviceni, pozadi a ridic v zadnem pripade nemas tak cerny stin pod autem kdyz je slunecnej den a nejvic me bije do oci jak je to auto nesourody s pozadim (auto jako kdyby bylo nasviceno studio svetlama a pozadi je foitka real) ale co se me dooooost libi je to auto a ty svetla pak ze si nasimuloval i odstredivou silu ktera pusobi na auto v zatacce |
Autor: | pantau [ úte srp 21, 2007 5:19 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
lz: tak tu to mas, snad sa to z tooho bude dat pochopit tvar skla je takyto a este som zapol smooth a subsurf 1 a nejaku texturu prostredia aby sa svetla trochu sfarbili a zapnuty tangent shading, ja som mal svetla v samostatnej vrstve tak som si to este dosvietil svetlom len na specularitu ..ale videl som niekde tutorialik ako to spravit trosku sikovnejsie s texturami, ked pouzijes taku pasikavu texturu a namapujes ju na bump , raymirror a priehladnost tak sa da dosiahnut tiez dobry efekt
|
Autor: | lz [ čtv srp 23, 2007 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
O, dekuji Ti prevelice Zajimava technika, vyzkousim! lz |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |