blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
RUCE http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=495 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | devroo [ stř pro 01, 2004 10:16 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | RUCE | ||
Poprvy to byla hlava ted sem chtel skusit ruce a na nich trochu slozitejsi texturovani..... Je to modelovany, uvmapovany a renderovany v blenderu. Docela dlouho mi trvalo nez mi yafray dal aspon takovejdle vysledek. Skusil sem to exportnout pres obj do cinemy a render byl jeste o tridu lepsi... (mozna je to moji blbosti a neco nastavuju blbe nebo ma cinema proste lepsi render) Posilam render z yafraye doba renderovani asi pul hodiny Vim ze palec neni uplne perfektni a ruka je trochu protahla tohle je prvni lepsi vysledek.
|
Autor: | Slange [ stř pro 01, 2004 11:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Model ma niekolko chybiciek ale textura je fakt dobra. Tie rendery su len o trosku lepsie ako ten v Blenderi ( moj nazor ). |
Autor: | jiri [ stř pro 01, 2004 11:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Textura, material i nasvetleni je fakt pekny, ale ta ruka vypada jako by ji prejelo nakladni auto ... je dost neprirozene zdeformaovana. Zkus sem poslat screenshot z blenderu (shaded view se zapnutym "wire"). Jirka |
Autor: | Blitz [ stř pro 01, 2004 11:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš brutal good texturing...přmlouvám se za ten wire |
Autor: | devroo [ stř pro 01, 2004 11:31 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jo pomackana je proto ze sem si hral trochu s kostma.... posilam ty wires a test z cinemy (nevim proc ,ale leze tam o dost vic detailu) pokud se vam ta ruka z cinemy zda dementni tak se vam to nezda je to uplne prvni verze.... koukam ze byla chyba ze sem tu celou ruku modeloval ruco kazdopadne je to moje prvni ruka a prvni slozitejsi texturovani tak mejte ohled
|
Autor: | devroo [ stř pro 01, 2004 11:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
safra ted jak na to koukam tak vidim spoustu chyb... spatna velikost prstu, malicek moc vysoko, protahla ruka ale hral sem si spis stim texturovanim |
Autor: | jiri [ stř pro 01, 2004 11:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz udelas dobrej model, tak je texturovani o mnoho jednodussi. Ten model je moc slozitej ... pouzivej subsurf a jednoduchej model. Jirka |
Autor: | devroo [ čtv pro 02, 2004 12:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo Subsurf samozrejme pouzivam, chtel sem proste vyskoset udelat nektery detaily pres polygony... puvodni model byl jednodusi Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:' |
Autor: | Blitz [ čtv pro 02, 2004 12:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
devroo píše: Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:'
klasika, já mám zas pořád tendenci všude kopírovat shift+D:mrgreen: |
Autor: | Slange [ čtv pro 02, 2004 12:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Blitz píše: devroo píše: Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:' klasika, já mám zas pořád tendenci všude kopírovat shift+D:mrgreen: Jj, ja toto robim pri kopirovani vo windowse. |
Autor: | meed [ čtv pro 02, 2004 9:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Textura je opravdu super! Velikost malíčku by mi tak nevadila jako že mám pocit takového divného natočení posledního článku (zkoušel jsem jestli jde tak prst normálně otočit a pomohl až svěrák ). No a o palci víš, že je takový chuďoučký... ..... ale ta textůra..... |
Autor: | jm [ čtv pro 02, 2004 12:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je tim zes to modeloval a jako plochu,tim myslim ze si nepremejslel nad tim jak to funguje uvnitr, tohle tady delame vsichni. je treba si nejdriv udelat alesoon pomyslnou kostru ruky, pak nebudes mit prsty jako z blata. udelej si kostru ruky a uvidis ze az budes modelovat ruku nad tim tak ti prsty polezou z mist kam patrej. jm |
Autor: | devroo [ čtv pro 02, 2004 1:25 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Diky pokusil sem se tu ruku opravit snad to je vo neco lepsi. Hraju si s tem kostma vsechno mam hotovy a funkcni akorat mam dva dotazy .... Za boha mi nejde mazat Weight Paint jenom pridavat Bud sem uplne blbej nebo je tam nakej bug ':shock: Da se nejak resetovat kostra do puvodni polohy aby se sni dalo delat (ne reset position v tabulce armatura- tim se to vrati ,ale nejde stim delat)
|
Autor: | tol [ čtv pro 02, 2004 2:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
devroo píše: Da se nejak resetovat kostra do puvodni polohy aby se sni dalo delat (ne reset position v tabulce armatura- tim se to vrati ,ale nejde stim delat) V pose módu armatury vyselektuj všechny kosti (a) a zmáčkni Alt+g (vyresetuje všechny přesuny) a Alt+r (vyresetuje všechny rotace), případně Alt+s (vyresetuje všechny změny velikosti) |
Autor: | jm [ čtv pro 02, 2004 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
musis si nastavit weight na hodnoty smerem k nule a pak ti to bude cmarat do modry, baricky kterz sou vedle a matou nehrajou roli. jm |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |