blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Blender + Zanoza Modeller + good convertor = gta SA model :D http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=5883 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ pát kvě 30, 2008 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Blender + Zanoza Modeller + good convertor = gta SA model :D |
asi dlhy nadpis, co? no, len som sa xcel pochvalit mojim modelom z Blenderu, ktory dvaja konvertori (gred a priprd) skonvertovali do gta:sa... tu su screeny z blenderu a zmodeleru (konvertovacieho programu): http://blender.yw.sk/skoda_blend/ a tu z hry: http://blender.yw.sk/skoda_SA/ je tam par bugov tak najvacsi je asi ze zadne dolne dvierka skodovky sa otacaju do kapoty, pretoze konvertori nevedia zohnat dummy, v SA taka neni a sami vyrobit nevedia...jedine auto co som videl s takym otvaranim je gaz 22 od criminal russia ale to je zamknute...mozno im napisu..dalsi bug je na dolnych dvierkach zadnych a to konkretne takyu divny tien, to vyzera ako zle normaly, ale premodeloval som to a v druhej verzii to bude snad uz opravene...v blenderi to vyzera ok, v zmodeleri je to zosmoothovani ok, dokonca aj v GGMM je to ok, ale priamo v hre to vyzera tak divne...snad to najdete niekde na screenoch...v druhej verzii pripravujem aj horne dvierka a klucky, auto som trochu pootacal (nahral frapsom) tu (ked sa uploadne, ak by neslo, pockajte chvilu este sa to nedouploadovalo, asi...): http://blender.yw.sk/skoda_blender.wmv ak sa vam zda tema offtopic vzhladom ze tu kecam o gta, tak ja som to zalozil tu preto, lebo to ma s Blenderom daco spolocne - vymodeloval som to v Blenderi...pls nekamenujte ma je to moj prvy model auta, ktory som dokoncil ale nema podvozok, uz teraz je to dost velky model, ma skoro 10 MB vysledny dff model a to je na gta dost, ale ono to zvlada v najvyssom rozliseni a detailoch a este to aj fraps stiha natacat tak, to je asi k modelu vsetko, ked pride nova verzia, tak ohlasim, pls nehnevajte sa som hrozne happy ze sa podarilo aspon toto cudo dostat do hry P.S.: a aby som nezabudol tymto veeeeelmi pekne dakujem gredovi a priprdovi ze mi pomohli, bez nich by sa toto cudo do san andreas na cesty nedostalo, ved sme si aj pokricali, vsak aj sme si trochu ponervacili kym sme nastavili v tom blbom zanoza modeleri vsetky diely... |
Autor: | Semiš [ pát kvě 30, 2008 4:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Já teda žádnej machr přes auta nejsem, ale těch vertexů je tam místy dle ěm opravdu hoodně (aspoň když si vzpomenu na ultra low poly modely z tý hry..). Na Bumpa se těš .. |
Autor: | Kapo [ pát kvě 30, 2008 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ten mi uz nechce radit...mne slo hlavne o vela polygonoch a skusit to spravit do hry aby sa s tym dalo jazdit a tak...a ako som povedal, SA zvladne hory polygonov, takze az pri nejakych 20 aut ked som si vyspawnoval tak to zacalo trhat na 15 - 20 fps, san andreas je v poho, preto je to tak high poly...a musel som aplikovat subsurf na dvere aby bolo vidno preliacenie...myslim ze low poly by nebolo ok, a ked si zoberiem model high poly a antialiasing vysledok je srandovny...a nehovor mi, ze sa ti pacili tie kocky z SA a VC |
Autor: | Antharon [ pát kvě 30, 2008 4:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kapo? ze sa tak blbo pytam, ale ty sa pocuvas obcas? |
Autor: | Kapo [ pát kvě 30, 2008 4:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Antharon: nezvyknem |
Autor: | Váca [ pát kvě 30, 2008 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak a teďka několika posledním přízpěvkům vubec nerozumim, jaká je mezi nimi souvislost jinak jako je tem toho opravdu moc..dost by se dalo nahnat kvalitní teturou a tak..ale já SA moc nehraju a stejně jsem zvyklej na "kostky"auta z GTA |
Autor: | Kapo [ pát kvě 30, 2008 6:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
som myslel, ze vam ludia nebude vadit ta hora vertexov...ja nehovorim, ze kocky su zle, len ma to nejak prestava bavit v SA ked vyhadzujem dakoho z auta a zatial mozem spocitat loopy na spatnom zrkadielku a to, ze by to mohla nahradit textura...nemozem suhlasit, to sa zbada po chvili, ked napriklad vymodelujes klucku, alebo to iba otexturujes...povodne auto som spravil bez kluciek a pacok a konvertori to neotexturovali (ja k modelu dalej nemam pristup, neviem nic o zmodeleri iba par zakladnych veci, a uz vobec nie texturovat) ale mozno mate pravdu ze je tam moc poly...ale tesi ma, ze to v hre neseka to auto...ale trochu mam divny pocit zo zmodelleru teraz neviem coho je to chyba dam znova subsurf na kapotu aby nebola v hre taka hranata (anti aliasing na toto nepomaha) a ked to aplikujem a dostanem do zanozy tak polovica auta chyba a ostatok je flakaty (normaly...?) to je divne, exportujem cez 3ds a to iste v zmku ako import 3ds...kto by mohol poradit... ako to tam dostat nejak lepsie pocul som o exporteri do dff modelu ale link na blender.org davno nefunguje, kto by mal o tom nejake info tiez by som rad keby povedal |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |