blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Minotaur http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=5989 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dosal [ ned črc 13, 2008 6:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Minotaur |
To bylo tak hrozné, že ani admini se na to nedokázali dívat. Ne, omlouvám se .Tady druhej pokus. Upravil jsem světla kterými jsem se snažil to trochu dobarvit. Ale na model už kašlu, tu ruku nechám bejt, ať si každej říká co chce |
Autor: | tichi [ ned črc 13, 2008 7:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wow.... nemam slov, vynikajuca praca. Mohol by si prezradit ako si robil tie zily? Je to bump, popripade normal mapa alebo je to modelovane? |
Autor: | Dosal [ ned črc 13, 2008 7:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tichi: Děkuji, je to vysculptovane a pote předělané do displacement mapy, tu kvuli zakostění.Možná by byl lepší způsob, ale jiný mě nenapadl. Chtěl bych někdy udělat nějakou animačku, nějakou bitvu .Ale na to jěště není skill. A hlavně by to byl asi muj vrchol života ve 3d |
Autor: | batwin [ ned črc 13, 2008 8:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, zasloužilo by si to lepší osvětlení a ten sval na ruce udělat nějak anatomicky alespoň trochu smysluplnějěí jinak to celkem jde |
Autor: | Sagi [ ned črc 13, 2008 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ten sval vypada... zvlastne... |
Autor: | xixixao [ ned črc 13, 2008 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vážně hooodně dobrý, ale chtělo by to mnohem lépe nasvítit. Takhle minotaur vypadá jako z plastu a ve photoshopu napláclej do obrázku. Vzhledem k tomu, že všechno kolem je modrý, musí být trochu i on... Ale dodělej to, vypadá to hodně slušně. |
Autor: | Houska [ pon črc 14, 2008 12:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypadá to pěkně, ale trochu mi na něm chyběj chlupy. Vim že je to hodně těžký, ale byl by podle mně lepší chlupatej. |
Autor: | Dosal [ pát črc 18, 2008 12:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Houska píše: Vypadá to pěkně, ale trochu mi na něm chyběj chlupy. Vim že je to hodně těžký, ale byl by podle mně lepší chlupatej.
No složitý ani tak ne, ale chtěl jsem ho mít holého. Tak možná někdy jindy ho udělám chlupatého, aspoň nohy. Dík za nápad |
Autor: | Antharon [ pát črc 18, 2008 1:52 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
čo tak trošku podporiť atmosféru, a odhaliť tú modrú hmlu? Na postproces stačí rádovo pár sekúnd, napríklad toto je: spodná vrstva: unsharp mask(cca 150px, 100%, 0 lvls treshold) stredná, kópie spodnej, gaussian blur 20 px, lighten, znížená opacity (cca 25%-50%) vrchná - kópia spodnej, adjustments - gradient map (použitá pastelová hnedá a zelená), nastavené na vivid light, opacita 5%-10%... How easy?
|
Autor: | Dosal [ ned črc 20, 2008 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Antharon: pěkný, ta postprudukce mě dělá problémy no, ale dík za osvětu. |
Autor: | zdendos [ úte srp 19, 2008 8:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypadá to hezky.. Ale asi bych trochu změnil barvu kopita (tmavší) a trochu změnil jeho kůži, příjde mi taková plastová. A možná nějaký chlupy navíc, přece je to zvíře. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |