blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

pokusy
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=6026
Stránka 11

Autor:  Zealot [ pon črc 28, 2008 11:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

so real water?!?! :shock: :shock: :shock:

Autor:  Sagi [ úte črc 29, 2008 12:09 am ]
Předmět příspěvku: 

model města pěkný... studna také není špatná, materiál vody bych ještě poladil, nepřijde mi tak reálný jako kolegovy nade mnou a "placatá" tráva bije do očí.. upravovat to nebudeš? jestli ano tak to mělo být v rozpracovaných :-X

Autor:  Bumpkin [ úte črc 29, 2008 2:52 am ]
Předmět příspěvku: 

na cem si to renderoval ze to trvalo tak dlouho :) zajimalo by me nastaveni svetel, pac studna vypada ze je nasvicena jak od nejakyho reflektoru :) a vubec nepobiram proc se ti to mesto renderpvalo tak dlouho :lol: ale podle vseho to vypada ze si na to pouzil yafray :)

Autor:  Váca [ úte črc 29, 2008 4:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

tohleto bys dal s internalem v pohodě :) yafray sem nikdy nepoužíval, protože má dost dlouhej render time a oproti internalu zase takový pěkný rendery nemá :)

Autor:  Bumpkin [ úte črc 29, 2008 4:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156: heh jako kamo radsi se o Yafrayi mirni, ano ma delsi RT ale ma hlavne odrazy paprsku a GI coz je lepsi jak AO, a RT se da slus v Yafrayi srazit pokud s nim umis :roll: nejdriv vizkousej nez neco takovyho napises :roll: aspon si zkus projit tutorial od Toma TNT co je tady na stranka a myslim ze dost zmenis nazor, a zjistis ze hoooodne veci internal nema co Yafray ma :roll: napriklad v internalu nenajdes ani causticu :roll:


ale je zase fakt ze na to jak mas jednoduchy sceny tak mas silene dlouhej RT, ale pokud rikas ze to renderujes na Booku tak to na jednu stranu chapu pokud je nejakej starsi :)

Autor:  Kexar [ úte črc 29, 2008 5:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
tohleto bys dal s internalem v pohodě :) yafray sem nikdy nepoužíval, protože má dost dlouhej render time a oproti internalu zase takový pěkný rendery nemá :)

Yafray se hodí spíše na ňáké předměti třeba nabytek..Ale příde my že na venkovní scény se Yafray moc nepoužívá sice se v renderech moc neviznam ale rozhodně se mi líbej venkovní sceny renderované ve vray.

Autor:  Váca [ úte črc 29, 2008 5:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin píše:
vacik156: heh jako kamo radsi se o Yafrayi mirni, ano ma delsi RT ale ma hlavne odrazy paprsku a GI coz je lepsi jak AO, a RT se da slus v Yafrayi srazit pokud s nim umis :roll: nejdriv vizkousej nez neco takovyho napises :roll: aspon si zkus projit tutorial od Toma TNT co je tady na stranka a myslim ze dost zmenis nazor, a zjistis ze hoooodne veci internal nema co Yafray ma :roll: napriklad v internalu nenajdes ani causticu :roll:


za prvý: asi máš hodně rád smajlíka :roll:
za druhý: ten tutorial sem četl a yafray mě fakt nějak moc neoslnil.
za třetí:yafray sem zkoušel, měl sem nainstalovaný všechny možný verze, ani jedna nešlapala, když sem vypnul XML (docela důležitý u složitejch scén, který by trvaly třeba 4 hodiny) takže to mě docela i odradilo.
za čtvrtý:nějakej spešl renderer nepotřebuju. když budu potřebovat, napíšu si pro Vray nebo ještě zkusim indigo(i to má dost dlouhej RT, ale když bych to nechal přez noc, tak se nic nestane) hawk, končim, nechci se hádat, ber to jako jen klidnou reakci na tvůj post ;)

Autor:  Akita [ stř črc 30, 2008 11:17 am ]
Předmět příspěvku: 

Render 9hod ?? Me stve kdyz musim cekat 15 min :D :D. Ale to je jedno, modely se mi libi, jen ve meste je vlevo dole nejakej tunel, me to prijde jako neco s kanalizaci nebo vodou, v tom pripade mi ale vadi ze panelak ktery je vpravo dele je na stejny urovni :P . Asi maj casto vytopeny sklepy :D

Autor:  Still-Alive [ stř črc 30, 2008 1:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Akita: Řeklbych že to je tunel, když to porovnám s "prvním patrem" toho paneláku.

Autor:  Akita [ stř srp 13, 2008 9:30 am ]
Předmět příspěvku: 

Still-Alive: nwm, kam pak ten tunel miri?? Do sklepu protejsiho panelaku? Proste to tam podle me nesedi.

Autor:  Sagi [ stř srp 13, 2008 9:44 am ]
Předmět příspěvku: 

k tomu městu..

je naprostý nesmysl aby ta okna nebyla vůbec zapuštěná.. prohlídni si jakejkoliv dům :wink:

Autor:  ArchimondaX [ stř říj 15, 2008 2:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Začínáš s plochou a pokračuješ už jen s plochou + nějaký doplňky ?
Nebo jak ?

Se to učím podle jiných :wink:

Autor:  Sagi [ stř říj 15, 2008 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co se tyýče primitiv tak já z 99% vkládám do scén kostky které extruduju a řežu. Pokud jde o organiku tak tam je to jak kdy, ale většinou začnu z planu.

Autor:  taby [ pon říj 20, 2008 1:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
k tomu městu..

je naprostý nesmysl aby ta okna nebyla vůbec zapuštěná.. prohlídni si jakejkoliv dům :wink:


Tímto výrokem si nejsem úplně jist. Klidně ti pošlu fotku Archy z Pardubic (mé nové působiště). Zde architekt nechal okna lícovat s fasádou. :D

Jinak, pokud jsou to rámy, co přesahuje fasádu, tak to je na pováženou, ale pokud jsou to "šambrány", tak budiž, ale i ty budou asi příliš vysunuté, protože se dělají jen pár centimetrů před fasádu.
Z toho, co je na obrázku města to vypadá, jako by se tam mělo pracovat. Bude se upravovat jen terén nebo půjde i domy? Já jen, že pokud by se měly upravovat i domy, tak by stálo za to je také trochu narušit, jako je tomu u "vozovky". :wink:

Autor:  Sagi [ pon říj 20, 2008 2:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

přijde mi že i skla jsou dál než je zeď takže to co přesahuje by musely být rámy a ukaž mi firmu která taková okna vyrobí, namontuje a dá na ně záruku :D

vím že se nezapuštěná okna v nekterých stavbách používají ale ty okna hodně trpí takže se tam cpou hliníková :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/