Právě je pát lis 15, 2024 6:03 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RUCE
PříspěvekNapsal: stř pro 01, 2004 10:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Poprvy to byla hlava ted sem chtel skusit ruce a na nich trochu slozitejsi texturovani.....
Je to modelovany, uvmapovany a renderovany v blenderu. Docela dlouho mi trvalo nez mi yafray dal aspon takovejdle vysledek. Skusil sem to exportnout pres obj do cinemy a render byl jeste o tridu lepsi... :) (mozna je to moji blbosti a neco nastavuju blbe nebo ma cinema proste lepsi render)

Posilam render z yafraye doba renderovani asi pul hodiny
Vim ze palec neni uplne perfektni a ruka je trochu protahla tohle je prvni lepsi vysledek.


Přílohy:
rukablender.jpg
rukablender.jpg [ 41.67 KiB | Zobrazeno 4545 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 01, 2004 11:01 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Model ma niekolko chybiciek ale textura je fakt dobra. :D

Tie rendery su len o trosku lepsie ako ten v Blenderi ( moj nazor ).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 01, 2004 11:07 pm 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Textura, material i nasvetleni je fakt pekny, ale ta ruka vypada jako by ji prejelo nakladni auto ... je dost neprirozene zdeformaovana. Zkus sem poslat screenshot z blenderu (shaded view se zapnutym "wire").

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 01, 2004 11:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Máš brutal good texturing...přmlouvám se za ten wire :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 01, 2004 11:31 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Jo pomackana je proto ze sem si hral trochu s kostma....


posilam ty wires a test z cinemy (nevim proc ,ale leze tam o dost vic detailu)
pokud se vam ta ruka z cinemy zda dementni tak se vam to nezda je to uplne prvni verze....

koukam ze byla chyba ze sem tu celou ruku modeloval ruco
kazdopadne je to moje prvni ruka a prvni slozitejsi texturovani tak mejte ohled


Přílohy:
wires.jpg
wires.jpg [ 140.22 KiB | Zobrazeno 4526 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 01, 2004 11:33 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
safra ted jak na to koukam tak vidim spoustu chyb...
spatna velikost prstu, malicek moc vysoko, protahla ruka
ale hral sem si spis stim texturovanim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 01, 2004 11:46 pm 
Offline
___
___
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 09, 2004 6:57 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kdyz udelas dobrej model, tak je texturovani o mnoho jednodussi. Ten model je moc slozitej ... pouzivej subsurf a jednoduchej model.

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 12:03 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Jo Subsurf samozrejme pouzivam, chtel sem proste vyskoset udelat nektery detaily pres polygony... puvodni model byl jednodusi

Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 12:26 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
devroo píše:
Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:'


klasika, já mám zas pořád tendenci všude kopírovat shift+D:mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 12:56 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Blitz píše:
devroo píše:
Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:'


klasika, já mám zas pořád tendenci všude kopírovat shift+D:mrgreen:


Jj, ja toto robim pri kopirovani vo windowse. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 9:19 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 25, 2004 4:12 pm
Příspěvky: 145
Bydliště: Brno
Textura je opravdu super!
Velikost malíčku by mi tak nevadila jako že mám pocit takového divného natočení posledního článku (zkoušel jsem jestli jde tak prst normálně otočit a pomohl až svěrák :D ). No a o palci víš, že je takový chuďoučký...
..... ale ta textůra.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 12:25 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
to je tim zes to modeloval a jako plochu,tim myslim ze si nepremejslel nad tim jak to funguje uvnitr, tohle tady delame vsichni. je treba si nejdriv udelat alesoon pomyslnou kostru ruky, pak nebudes mit prsty jako z blata. udelej si kostru ruky a uvidis ze az budes modelovat ruku nad tim tak ti prsty polezou z mist kam patrej.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 1:25 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Diky pokusil sem se tu ruku opravit snad to je vo neco lepsi.
Hraju si s tem kostma vsechno mam hotovy a funkcni akorat mam dva dotazy ....
Za boha mi nejde mazat Weight Paint jenom pridavat
Bud sem uplne blbej nebo je tam nakej bug ':shock:

Da se nejak resetovat kostra do puvodni polohy aby se sni dalo delat (ne reset position v tabulce armatura- tim se to vrati ,ale nejde stim delat)


Přílohy:
rukaopravena1.jpg
rukaopravena1.jpg [ 79.07 KiB | Zobrazeno 4467 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 2:37 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
devroo píše:

Da se nejak resetovat kostra do puvodni polohy aby se sni dalo delat (ne reset position v tabulce armatura- tim se to vrati ,ale nejde stim delat)


V pose módu armatury vyselektuj všechny kosti (a) a zmáčkni Alt+g (vyresetuje všechny přesuny) a Alt+r (vyresetuje všechny rotace), případně Alt+s (vyresetuje všechny změny velikosti) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 02, 2004 2:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
musis si nastavit weight na hodnoty smerem k nule :D a pak ti to bude cmarat do modry, baricky kterz sou vedle a matou nehrajou roli.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz