blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Drak
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=6165
Stránka 11

Autor:  lz [ pát říj 03, 2008 12:04 am ]
Předmět příspěvku:  Drak

Moje poslední práce, pro spolužáka, který je členem spolku historického šermu a vymyslel si erb s drakem a pentagramem. Drak je dělaný převážně ve Sculpt Mode :inlove: , textury (až na oči) jsou všechny procedurální. Jinak drak má samozřejmě kostru, aby se dal přionout do potřebného tvaru. Strávil sjem na tom cca 30 hodin čistého času, takže na mě celkem rychlovka :) Výsledný render byl na A3 při 300DPI (3580x4960 pix., 16-bit RGBA TIFF.

jak tak an to koukám, na tom JPEG-u pentagram trochu zanikne. V reálu se bude přenášet na nažehlovací fólii (asi) a na zelenou textilii.

lz

EDIT ADMIN, příloha smazána pro porušení pravidel!

Autor:  Kexar [ sob říj 04, 2008 5:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trochu mně to připomíná stylově draka ze shreka :) no jinač neukáza by jsi síť to břicho vypada zvláštně :?

Autor:  Antharon [ sob říj 04, 2008 6:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno, mne tiež drak príde ako taký hravý sheckovský dráčik skôr než pekelný wyrm, ale ničomu to neškodí... škodí mi tam skôr tá textúra na bruchu, a mal by si to podstatne subsurfnúť, lebo ak vidno hrany v tomto rozlíšení, na triku to bude úplne hnusné, ako keď si zapneš v dnešnej dobe quake...
Inak čo tak pridať nejaký lesk tomu pentagramu? strieborná je vždy lepšia ako biela....

Autor:  Genom [ sob říj 04, 2008 7:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Po modelový stránce to není špatný,ale textury jsou nic moc a ani to zářivě bílí pozadí tomu moc nepřidá...

Autor:  lz [ stř říj 08, 2008 4:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar: jj, na břichu je problém s deformacemi pomocí armatury, ale zkoušel jsem tisk na A3 ukazovat pár lidem a nikdo si toho nevšiml. Wire máš v příloze.
Antharon: Multires je na Levelu 4, metoda Catmull-Clark, ca 200 000poly Kde vidíš hrany??
Genom: jak řikám, je to za 3 dny, na UV mapu jsem ani nemyslel, i když by se s ní dalo vyhrát podstatně líp. Ve finále tam bílý pozadí nebude, tisk bude na průhlednou fólii a nažehlit na zelenou látku

Přílohy:
wire_forum.jpg
wire_forum.jpg [ 121.55 KiB | Zobrazeno 1716 krát ]

Autor:  kracho [ čtv říj 09, 2008 10:19 am ]
Předmět příspěvku: 

S tzmi armaurami by si sa mal pohrat, nielen ze ti to mrsi mesh ale mas tam aj zle napozicovane koncatiny. Napr. ta predna lava noha je ako totalne dolamana.
Edit: celkovo je ale pekny model (vo wire), no vysledok je strasne plosny, skus sa pohrat aj s nasvietenim.

Autor:  lz [ čtv říj 09, 2008 9:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

kracho: vysledek je plosny, bo kaméra je nakonec Ortho... Kdybs toho draka videl zepredu ve vysledny poze, zjistil bys, ze koncetiny ktere jsou dal od pentagrqmu jsem musel..eer, ponekud pridolomit aby to vypadalo dle prani. To bylo splneno, vsici sou spokojeni, takze - jo, zprasil jsem to :). NIcmene do budoucna me napadla jedna scena, jakmile bude cas (ted nekdy ma byt volno, nejake podzimni prazdniny), budu blendit o 107, musim davat dohromady portfolio k talentovkam a kazdy napad/render dobry..

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/