blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Pool Ball by djs_core http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=6276 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | djs_core [ pát lis 28, 2008 12:09 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Pool Ball by djs_core | ||
Potřeboval jsem si trochu oddechnout od práce na projektu „Sunrise on the Rail“ a také vyzkoušet nastavení vlastností materiálů pro exportní Vray skript. Myslel jsem, že to bude otázka maximálně jedné hodiny, ale nakonec to bylo až osm čisté práce. Velký problém je zatím v tom, že exportní skript má jiný rozsah hodnot vlastností materiálu než Blender a většinu ani zatím exportovat neumí. Nicméně i tak se dá při troše snahy docílit požadovaného výsledku. Je to sice trochu krkolomné, ale věřím, že brzy po vydání Blenderu 2.5 začlení Andrey skript přímo do uživatelského rozhraní. Pokud by měl někdo zájem, kompletní scéna je ke stažení na mých stránkách. p.s. : pro zajímavost RT: 5m20s
|
Autor: | freekill [ pát lis 28, 2008 1:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jednoduché a pěkné, chvalím . |
Autor: | djs_core [ pát lis 28, 2008 1:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky |
Autor: | taby [ pát lis 28, 2008 1:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V jednoduchosti je krása. BTW: Jak jsi mapoval čísla. Nevím, zda je to fontem nebo způsobem mapování, ale některá mi přijdou trochu "deformovaná". Např. některé jedničky nebo trojka. |
Autor: | djs_core [ pát lis 28, 2008 2:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj. To je pravda. Dík barvy i čísla jsou textury UV mapované "project from view", ale spíš to bude asi fontem co jsem použil ... |
Autor: | psychotron [ pát lis 28, 2008 2:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pekne, v jednoduchosti je krasa |
Autor: | djs_core [ pát lis 28, 2008 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
LOL |
Autor: | taby [ pát lis 28, 2008 3:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
djs_core píše: barvy i čísla jsou textury UV mapované "project from view", ale spíš to bude asi fontem co jsem použil ...
V tomto případě to bude asi tím mapování. |
Autor: | djs_core [ pát lis 28, 2008 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taby píše: djs_core píše: barvy i čísla jsou textury UV mapované "project from view", ale spíš to bude asi fontem co jsem použil ... V tomto případě to bude asi tím mapování. Já to nějak nevidím, abych pravdu řek A nemůže to být ještě tím, že mám u kamery nastavený "lens = 55" ? Tím je vlastně obraz tak trochu deformovaný, aby to tam z blízka všechno vlezlo Akorát, že je to vidět jen na těch číslech, na kterých to já nevidím Ale Psychotron mi psal pres icq to samé jako ty |
Autor: | Keram [ pát lis 28, 2008 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | ta |
ta 3 vypada jako zrcadlena, jinak gut |
Autor: | taby [ pát lis 28, 2008 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, pokud jsi to mapoval pomocí "project from view", tak jsi promítl rovnou plochu na kulatou, což má za následek deformaci textury od středu k okrajům, protože čím dále je to od středu, tak promítáš na větší plochu. Jinými slovy je to dané tím, že ti "project from view" zobrazí "3D jako 2D". Asi by bylo lepší to vysvětlit pomocí obrázku, ale na to nyní nemám dostatek času. Pokud se k tomu dostanu, tak to pak skicnu. |
Autor: | Akita [ pát lis 28, 2008 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Me se to taky libi, jen nechapu ten RT, 5min . Mas na stolku asi hodne nabusenou masinu co?:D |
Autor: | djs_core [ pát lis 28, 2008 9:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taby píše: No, pokud jsi to mapoval pomocí "project from view", tak jsi promítl rovnou plochu na kulatou, což má za následek deformaci textury od středu k okrajům, protože čím dále je to od středu, tak promítáš na větší plochu. Jinými slovy je to dané tím, že ti "project from view" zobrazí "3D jako 2D". Asi by bylo lepší to vysvětlit pomocí obrázku, ale na to nyní nemám dostatek času. Pokud se k tomu dostanu, tak to pak skicnu.
Jasně už chápu ... Souhlasím, máš pravdu Zkoušel jsem to i jinak, ale takto se mi to podařilo nejlépe .. |
Autor: | djs_core [ pát lis 28, 2008 9:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Akita píše: Me se to taky libi, jen nechapu ten RT, 5min . Mas na stolku asi hodne nabusenou masinu co?:D
Ne ne neboj, to je právě tím Vrayem Zatím jen jedna z mála výhod Taky že těch renderů bylo alespoň 100 No ale je pravda, že procik Q6600 taky není úplně nejstarší |
Autor: | Antharon [ sob lis 29, 2008 2:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nádherná záležitosť, akurát čísla sa mi zdajú nejaké moc malé, textúry príliš ostré a čisté a nepáči sa i, že biele časti gulí neodrážajú... inak jednoduché a pekné, super... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |