blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
vizualizace interiéru http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=6308 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | lz [ stř pro 17, 2008 3:44 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | vizualizace interiéru | ||
takový spíš pokus, ale už se k tomu nebudu z nedostatku času vracet. Děláno podle fotky v časopise, učil sjem se na tom YafRay (podle vynikajícího tutoriálu TomaTNT z těchto stránek). Rendertime 4:07 na Core2Duo 1,GHz a 4 GB RAM. Pozadí jsem dodal až v Gimpu, plus jsem udělal ještě pár drobných barevných korekcí (kontrast a vyvážení barev).
|
Autor: | Sagi [ stř pro 17, 2008 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Perfektní práce! Sedačka je velmi uvěřitelná. Jediné co mi chybí je nějaká reflexe na rámu té obrazovky. |
Autor: | lz [ stř pro 17, 2008 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi: díky ![]() ![]() |
Autor: | taby [ stř pro 17, 2008 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen ta kamera mne trochu ruší, jinak interier pěkný. ![]() |
Autor: | Váca [ čtv pro 18, 2008 11:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ten render time je 4 hodiny, nebo 4 minuty? s yaf(a)rayem nepracuju, tak nevim, jak rychle renderuje) ![]() Taby: jakou kameru? myslis to nahore? ja myslim, ze to sou svetla ![]() |
Autor: | lz [ čtv pro 18, 2008 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik: u Yaf(a)raye je rendertime skoro vzdy v hodinach ![]() ![]() |
Autor: | taby [ čtv pro 18, 2008 12:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: Taby: jakou kameru? myslis to nahore? ja myslim, ze to sou svetla
![]() Ne, to nemyslím. Měl jsem namysli nastavení kamery ... toto se volně blíží k "rybímu oku", takže jsou například svislé hrany zešikmené. ![]() |
Autor: | Váca [ čtv pro 18, 2008 1:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taby píše: vacik156 píše: Taby: jakou kameru? myslis to nahore? ja myslim, ze to sou svetla ![]() Ne, to nemyslím. Měl jsem namysli nastavení kamery ... toto se volně blíží k "rybímu oku", takže jsou například svislé hrany zešikmené. ![]() jo takhle ![]() ![]() |
Autor: | barevnej [ čtv pro 18, 2008 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Velmi podařené. |
Zatím jsem yafray nezkoušel jelikož se my nechce čekat ![]() Akorát je tam strašně uklizeno, chtělo by to udělat trochu bordel ![]() Pohled do života... Jenak v televize by mohla být puštěná ![]() Zatím se v blenderu jen rozkoukávám tak zatím dělám jen pokusy. Jeden taky teď hodím do dokončených projektů co jsem dělal včera. |
Autor: | Sagi [ čtv pro 18, 2008 6:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vizualizace interiéru se většinou dělá kvuli prezentování designu, proto tam asi není bordel ![]() |
Autor: | barevnej [ čtv pro 18, 2008 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | aha |
Já jen že je to takové uhlazené. Samosebou že jako prezentace by tam bordel být neměl. Líbí se my více real věci takové které jen těžko poznám od reality. |
Autor: | lz [ pát pro 19, 2008 12:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
barevnej: jsem snad prase aby tam byl bordel? ![]() ![]() taby @ kamera - ted jsem se koukal, ohniskova vzdalenost 20. JInak by se mi to do zaberu nevlezlo, bo jsem udelal pokojik moc malej, v realu by mel 4*5 m. |
Autor: | kracho [ pát pro 19, 2008 6:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi je to chybou mojho zraku, ale nikde tam nevidim nejaky stolik (na to kafe), niekde medzi sedackou a tou taburetkou. A textura toho obkladu dost taha oci. Asi by som si taku do izby nevybral. |
Autor: | Solid Liquid [ sob pro 20, 2008 2:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj, super prace s texturama, ale yaf ti tam chvilema mrsi fotony.. minimalne na ramu obrazu blizsiho kamere jsem si jisty, na taburetu a pohovce jsou taky takovy cmouhy, ktery uz zas tak nerusi, ale nejspis to bude taky tim... celkovy dojem ale skvely. |
Autor: | taby [ ned pro 21, 2008 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lz píše: taby @ kamera - ted jsem se koukal, ohniskova vzdalenost 20. JInak by se mi to do zaberu nevlezlo, bo jsem udelal pokojik moc malej, v realu by mel 4*5 m.
Tomu rozumím. ![]() ![]() Víš, co otázkou je, zda i toto nelze nějak obejít tím, že kameru posuneš dál, protože přeci se nikde nepíše, že ty stěny, které máš nyní "za zády", musíš simulovat i v 3D modelu. ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |