blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Lego Technic #8453
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=6338
Stránka 12

Autor:  lz [ ned pro 28, 2008 6:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Lego Technic #8453

Tak jsem se vratil do detskych let, opet jsem si neco postavil z Lega :) Bracha dostal k vanocum nejakou jinou stavebnici a tohle bylo v prospektu k ni, navod jsem stahl primo z lego.com v PDF. Puvodne jsme chtel stavet mnohem vetsi model, ale odhad polycountu byl daleko za moznostmi meho HW :(. Snazil jsem se jit do nejmensich podrobnosti, ale ke konci me to uz moc nebavilo a navic jsem to trochu prsetrelil s narocnosti (939tis. poly), takze nektere veci jsou mirne odflaknute. Render v Yafrai do1600x 1200 na nejlepsi kvalitu trval 15 hod, dvakrat tolik co modelovani, to slo pomerne rychle diyk tomu, ze lego je hodne symetricky a jednotlive tvary se poruznu opakuji, takze jsem vymodeloval odhadem deset ruznych tvaru a jejich kombinovanim jsem vyrobil vsechny zbyle casti..

Vetsinu casti co jsem pouzil jsem usporadal v samostatnem .blend-u a davam je tu ke stazeni (.rar, 700kB - admini, doufam, ze to nevadi). Kazda soucastka je jako samostatny objekt, a ma zaply SubSurf. Pokud mate slabsi HW, durazne doporucuju ho vypnout pro zobrazeni ve viewportu, bohatsi soudruzi s lepsim HW nemusi :). Pouzijte je jak potrebujete, ale jestli chcete a mate cas, muzeme si malinko zasoutezit - libovolny Lego Technic model podle stavebniho navodu, render do nedele 4.1.2009 18:00 do tohohle threadu a pak udelame hlasovani. Pokud potrebujete dalsi soucastky, tak si je samozrejme domodelujte. Kdo byste mel zajem soutezit, tak to taky napiste sem, hm?

lz

P.S.: model cislo 8285 je muuj - ja uz to nejak vymslim, jak tech 1877 kosticek utahnout v jedny scene :twisted:

EDIT: sorry, nevsiml jsem si, ze max. velikost prilohy je 200kB - uploadoval jsem ten .rar na svoje FTP, ale tam nevydrzi vecne, takze zajemci stahujte tu: vysmrzeny-ptakoplysk.ic.cz/Lego_technic_sada.blend.rar

Přílohy:
lego_bagr_fin.jpg
lego_bagr_fin.jpg [ 140.78 KiB | Zobrazeno 2187 krát ]

Autor:  Kapo [ ned pro 28, 2008 6:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

ta atmosfera :shock: :shock:

Autor:  Váca [ ned pro 28, 2008 6:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

no ty krame, to vypada dost dobre :shock: rad bych se trebas zucastnil, ale nedovoli mi to cas

Autor:  Akita [ pon pro 29, 2008 12:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Fakt pekny. Libi se mi to. Jen ta hrana ty lzice je nejaka......divna :D

Autor:  Forseti [ pon pro 29, 2008 11:09 am ]
Předmět příspěvku: 

mě se to taky líbí, ale fakt mi tam nesdí ta mlha (či co to je)

Autor:  Sagi [ pon pro 29, 2008 11:15 am ]
Předmět příspěvku: 

to asi neni mlha.. to je takový ten zahnutý studiový plane :wink:

Autor:  Forseti [ pon pro 29, 2008 12:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

nene nemyslím to co je zatím ale to co je predtím, jako kdyby tam byl postproces zvýšení jasu a snížení kontrastu nebo ěco podobného

Autor:  lz [ pon pro 29, 2008 12:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

díky za pochvaly :)

Forseti: aha, asi vím, co myslíš - v Gimpu jsem upravil barvy a pořád se mi tam něco nezdálo, tak jsem na vrstvu s bagrem nahodil filtr "Jemná záře" - zvýší jas na světlých místech, sníží kontrast a jakoby malinko rozmázné celý obrázek - mě se zdá že to pasuje ke zvolenému nasvícení..

Akita: díky za upozornění, ta horní hrana lžíce je fakt blbě, v tom místě to subsurf moc ohnul..ani nevím, proč jsem si toho nevšiml :oops:

Autor:  djs_core [ pon pro 29, 2008 1:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Model je pěkný, ale absolutně to kazí to přesvětlení a přeostřené hrany okolo velké části modelu :( Copak to vidím jen já a Forseti ? Máš správně zkalibrovaný monitor :)

Autor:  Váca [ pon pro 29, 2008 3:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

me tam spis vadi, ze je to takovy cely do seda a jen stiny sou max. cerny :) ale jinak kdyz se podivam na nejaky detaily, tak se mi to chvilku zda, jako real :) opravdu dobra prace :)

Autor:  Forseti [ pon pro 29, 2008 6:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus pls postnout jenom render bez postprocesu

Autor:  lz [ pon pro 29, 2008 6:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

djs_core: mno "zkaliborvane" LCD :) tak odhadometricky..Ono bez kalibracni sondy to IMHO ani jinak nejde :(

Forseti: cisty render, akorat zmenseny na 1024*768

Přílohy:
lego_bagr_forum.jpg
lego_bagr_forum.jpg [ 99.68 KiB | Zobrazeno 2025 krát ]

Autor:  Genom [ pon pro 29, 2008 7:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

originální Render vypadá daleko líp než upravená verze...

skus to spíš prohnat přez nody...

Autor:  Forseti [ pon pro 29, 2008 8:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

TO JE VONO :-)

Autor:  djs_core [ pon pro 29, 2008 10:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Přesně, takhle je to o mnoho lepší. Teď se mi to líbí. Paráda :)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/