blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Tori in sunrise http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=6729 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Váca [ ned dub 26, 2009 7:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jeste ukaz, jak si udelal textury |
Autor: | Bíbara [ ned dub 26, 2009 7:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to muzu, ale hadej proc se ve finalnim obrazku nevyskytujou textury btw. ty sutry jsou procedural |
Autor: | djs_core [ ned dub 26, 2009 9:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebýt té hrozné vody, tak je to parádní Nešlo by s tím ještě něco udělat ? Moc nerozumím tomu, že napíšeš "nejsem moc spokojeny s tou vodou, ale opravovat uz to nebudu " - proč vydáváš něco jako hotový projekt a nejsi s ním spokojený? |
Autor: | Bíbara [ pon dub 27, 2009 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja s tim jsem celkem spokojeny, jen jsem psal, ze vim o tom, ze ta voda stoji za prd, ale je to taky castecne dano tim pod jakym uhlem se kamera kouka na scenu... ja s tim jsem celkem spokojeny, protoze jsem dal prednost atmosfere pred fotorealistickou vodou |
Autor: | djs_core [ pon dub 27, 2009 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Škoda. Jak jsem psal, nebýt té hrozné vody, tak je to o něčem jiném ... |
Autor: | Ragnos [ pon dub 27, 2009 5:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
plně souhlasim s djs_core a potom jsi tam mohl hodit opravdu jemné AO které by odkrylo cast tech textur nerikam nejak nasilne jenom jemne nebo hemicko z pohledu kameru o opravdu nizke intenzite |
Autor: | Antharon [ pát kvě 01, 2009 11:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mne sa to celkom aj páči, ale zmenil by som tú pohlahu, pekne by tam vyzeralo niečo na štýl takých nehomogénnych mačacích hláv... a orezal by som to asi na výšku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |