blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

jen tak
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=702
Stránka 11

Autor:  LDi [ pát úno 04, 2005 1:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Fuuj, pave chcipni

Autor:  Genom [ pát úno 04, 2005 2:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vypadá to pěkně...
Akorát mi příde ten popelník oproti tomu ostatnímu nějak moc velkej...

Autor:  SirThomas [ pát úno 04, 2005 3:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Almo píše:
Genom píše:
Můj cenej úlovek z jednoho Pražkýho klubu :)


To jako, že jsi ho čórnul?????

Autor:  iIN [ pát úno 04, 2005 4:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Almo píše:
Jeidná věc co sem kdy ukradl


Uvedomuješ si, že ľudia ako ty spôsobujú ročne takýmto klubom a podnikom mnohotisícové škody?

Autor:  tol [ pát úno 04, 2005 5:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na začátečníka dobrý- co mi nesedí je materiál té cigarety, vypadá jako z umělé hmoty. Zkus shader Blinn a snížit specularitu :)

Autor:  Jan Železný [ pát úno 04, 2005 9:58 pm ]
Předmět příspěvku:  NO

Já bych zesvětlil ten popelník. Možná rey na odraz jelikož bývaj lesklý. :lol:

Autor:  tol [ pát úno 04, 2005 11:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blinn je jeden z možných specularitních shaderů, které Blender umožňuje. Ve spojení s difusním shaderem OrenNayar vytvoří jemnější povrch jako je třeba papír, kůže, písek apod. Obé nastavíš v Material Buttons v paletce Shader- defaultně je tam nastavené Lambert a Cook Torr, an to klikni a objeví se další možnosti :)

Autor:  Genom [ sob úno 05, 2005 2:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni sem:http://www.geocities.com/pollythesheep/matlib_index.html

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/