blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
jen tak http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=702 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LDi [ pát úno 04, 2005 1:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Fuuj, pave chcipni |
Autor: | Genom [ pát úno 04, 2005 2:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypadá to pěkně... Akorát mi příde ten popelník oproti tomu ostatnímu nějak moc velkej... |
Autor: | SirThomas [ pát úno 04, 2005 3:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Almo píše: Genom píše: Můj cenej úlovek z jednoho Pražkýho klubu To jako, že jsi ho čórnul????? |
Autor: | iIN [ pát úno 04, 2005 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Almo píše: Jeidná věc co sem kdy ukradl
Uvedomuješ si, že ľudia ako ty spôsobujú ročne takýmto klubom a podnikom mnohotisícové škody? |
Autor: | tol [ pát úno 04, 2005 5:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na začátečníka dobrý- co mi nesedí je materiál té cigarety, vypadá jako z umělé hmoty. Zkus shader Blinn a snížit specularitu |
Autor: | Jan Železný [ pát úno 04, 2005 9:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | NO |
Já bych zesvÄ›tlil ten popelnÃk. Možná rey na odraz jelikož bývaj lesklý. |
Autor: | tol [ pát úno 04, 2005 11:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blinn je jeden z možných specularitních shaderů, které Blender umožňuje. Ve spojení s difusním shaderem OrenNayar vytvoří jemnější povrch jako je třeba papír, kůže, písek apod. Obé nastavíš v Material Buttons v paletce Shader- defaultně je tam nastavené Lambert a Cook Torr, an to klikni a objeví se další možnosti |
Autor: | Genom [ sob úno 05, 2005 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrkni sem:http://www.geocities.com/pollythesheep/matlib_index.html |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |