Právě je sob lis 23, 2024 4:18 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 1:14 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 05, 2009 10:06 pm
Příspěvky: 102
Ahoj, možná někteří víte, že jsem spíš ve WIP a postuju nějaké trapné modely. Zkusil jsem jeden vzít a začít se učit rendering a materiály. Jak to dopadlo, posuďte prosím.

Úprava renderu:
Obrázek

Finální:
Obrázek

Renderer: Interní
Postproces: Gimp

G-Taurus mě upozornil na ostrý stín pod lampu. Ano je to ošklivé, ale pokaždé když jsem se pokusil hodnoty nastavit, Blender mi spadl :(. Musím makat v 2.5, frčím na sedmičkách. Tři buildy po sobě a 2.49 mi ve vertual pc jede nechutně pomalu... Tak snad ten stín prominete. :oops: Stejně tak jsem ani nemohl dát nějaký lehký bump na pozadí (samet), páč mi render zčernal :D. Legrace okolo toho teda byla. Třeba jednou narazím na build, který pojede.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 1:58 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
fakt nádhera, nevedel by si mi poslat na mail HDR mapu? edgar.vanat@gmail.com
btw, čo tak tiene rozostriť ručne?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 2:03 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 05, 2009 10:06 pm
Příspěvky: 102
EdgarVanat píše:
fakt nádhera, nevedel by si mi poslat na mail HDR mapu? edgar.vanat@gmail.com
btw, čo tak tiene rozostriť ručne?


Já už dneska nemůžu :). Mám všeho plný zuby, tak jsem to dal do dokončených a třeba někdy. Možná zítra sem postnu tuhle úpravu nebo možná najdu fungující build. Navíc tím rozostřením to fakt budu jen simulovat, dokonalé to nebude. Raději si počkám až mi pofrčí Blender a udělám to pořádně.

Ne, nemůžu, tam žádná není ;).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 9:20 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 05, 2009 10:06 pm
Příspěvky: 102
Někdo další? :) Dneska je tu kapínek mrtvo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 9:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
to sú kecy, nič v počítačovej grafike nie je skutočne reálne... a ono pokial tieň rozostríš tým viac, čím je ďalej od reálnej lampy, a urobíš to aspoň trocha zručne, malo by to byť reálnemu tieňu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 9:41 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 05, 2009 10:06 pm
Příspěvky: 102
EdgarVanat píše:
to sú kecy, nič v počítačovej grafike nie je skutočne reálne... a ono pokial tieň rozostríš tým viac, čím je ďalej od reálnej lampy, a urobíš to aspoň trocha zručne, malo by to byť reálnemu tieňu


Ale nejsou. Rozostření stínu postprodukčně se jen blbě dělá v perspektivě. Pro mě je jednodušší počkat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 10:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
mal by si sa naučiť sledovať veci v reálnom svete, pozri ako vrhá tieň noha stoličky, presne tak isto to funguje s tvojou lampouproste vezmi vo fotoshope velky stetec, blur tool, klikni na tien pri lampe a so shiftom uplne na koniec, shift nepustaj a klikaj hore dolu s tym, ze bod pri lampe stale presuvaj blizsie a blizsie k tomu druhemu, a ono ti to pekne rozostri... a tien priamo na tych kruhoch ignoruj tam to nie je podstatne


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 10:41 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 05, 2009 10:06 pm
Příspěvky: 102
EdgarVanat píše:
mal by si sa naučiť sledovať veci v reálnom svete, pozri ako vrhá tieň noha stoličky, presne tak isto to funguje s tvojou lampouproste vezmi vo fotoshope velky stetec, blur tool, klikni na tien pri lampe a so shiftom uplne na koniec, shift nepustaj a klikaj hore dolu s tym, ze bod pri lampe stale presuvaj blizsie a blizsie k tomu druhemu, a ono ti to pekne rozostri... a tien priamo na tych kruhoch ignoruj tam to nie je podstatne


Já sice vím jak to udělat, ale i tak díky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:46 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ja drobnou vyhradu mam a to k materialu kovu (jestli to ma byt kov). prijde mi to spis jako nalakovane/vylestene drevo. stinitko lampy je super, nezpochybnitelne mlecne sklo. ale ten kov mi to pripomina malo. tezko rict, cim to je.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 1:12 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 05, 2009 10:06 pm
Příspěvky: 102
smrq píše:
ja drobnou vyhradu mam a to k materialu kovu (jestli to ma byt kov). prijde mi to spis jako nalakovane/vylestene drevo. stinitko lampy je super, nezpochybnitelne mlecne sklo. ale ten kov mi to pripomina malo. tezko rict, cim to je.


Když na to tak koukám, tak máš pravdu, zvláště ve spodní části. Na matroších zapracuju a snad i propracovanější odlesky by tomu mohli pomoci. Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 6:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Material nepresvedčil ani mna, tak som zvedavy kam to este posunies. Co sa tyka tiena, zmenil by som polohu svetla a vyuzil tien ako dalsi prvok kompozicie. Potom moze ostat aj ostry. Dvom ostrym tienom na scene by som sa radsej vyhol, aj ked v reali je to bezne :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz