blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Courtyard gallery with VW Beetle - ingame http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=7336 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | psychotron [ pát led 08, 2010 2:18 am ] |
Předmět příspěvku: | Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
btw asi 3 mesiace spat som robil prijimacie testy do 2Kczech, neuspel som.. ale podelim sa s vami o vysledok mojej prace, je to ingame - blender game engine http://www.vimeo.com/6904751 http://www.vimeo.com/6936969 |
Autor: | Bumpkin [ pát led 08, 2010 3:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
no to je dost ze si to sem dal!!!! ja cekal ze to ukazes hned po tom, a ty az ted |
Autor: | psychotron [ pát led 08, 2010 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
je to aj kvoli tomu ze som este naivne trochu tajne dufal ze sa mi typci z 2K ozvu heh ...no chcel som vas hlavne teraz potesit ked nariekate ze je malo prispevkov v poslednej dobe |
Autor: | taby [ pát led 08, 2010 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
To je povedené! BTW: Nepotěšíš nás i podklady ke své přednášce, kterou jsi měl na poslední konferenci? |
Autor: | psychotron [ pát led 08, 2010 12:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
OT ale bolo by super keby sa organizatori blender konfy 2008 nejako dokopali k tomu aby zavesili zaznam na net mame jednu akciu za rok a ani ta nemoze byt pouzita spatne na vyuku skusim najst slajdy ale tam asi nic moc nebolo.. co ta konkretne zaujima? |
Autor: | zgerbiak [ pát led 08, 2010 2:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
Júúú. Vyzerá to fajne. To auto má textúry v malom rozlíšení to sa mi nepáči. Tiež má dáke zlé mapovanie pod predními svetlami, alebo je to zlý mesh/normály. Inak pekné. Tie tiene na domoch sú realtime, alebo zapečené do textúry? |
Autor: | Kapo [ pát led 08, 2010 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
To je nadhera, normalne som si pri tom VW turnaround posusnaval ked si zapol filtre...sak tou grafikou vy si tromfol staru mafiu! tak fajnu atmosferku ma to auticko... Ale preco to tak seka...? seka...teda myslim ze 14 FPS je uz malo > toto ma zaujimalo, ci bude v novom Blenderi lepsie...ze ci to bude nejako vykonnejsie, lebo zapnes par filtrov a aj pri malych texturach a malom pocte facov ti to ide na prilis malo FPS |
Autor: | G_Taurus [ pát led 08, 2010 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
Taky jsem se hlásil do ISka koukám stejný test, ale tehdá s málo zkušenostmi. Znova bych do toho už asi nešel. Jinak tobě se to povedlo líp než mě před těmi několika roky to k videu. Po mě chtěli jenom rendery. |
Autor: | psychotron [ pát led 08, 2010 4:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
rozlisenie textury auta je 512x512, interier je 256x256 to na 'nextgen' asi nestaci a bge ma len bilinear filtering a vsetko vyzera rozmazane tiene su realtime cez spot lamp, mozes si vsimnut ze 'paty' niektorych tienov su uplne zle + SSAO glsl filter co sa tyka nizkeho framerate tak tu len tolko ze pouzite 2d filtre nie su optimalizovane a pocitaju sa vzdy pre cele rozlisenie obrazu (dobra prax je taka ze efekt sa pocita napr na 1/4 rozlisenia), framerate tlacia dole aj realtime tiene a aplikacia na zachytavanie videa inac sa pracuje na novom node editore pre logic - ktore bude podla vsetkeho vyuzity aj v gamekite (novy projekt erwina co stoji za povodnym bge a bullet fyzikou) - tzn. ze spravis hru v bge a potom ten blend nacitas do gamekitu a o vykreslovanie sa uz bude starat nejaky iny engine (napr irrlicht alebo ogre..) a ak vsetko pojde hladko uz sa nemusime trapit viac nad rychlostou samotneho bge rendery chceli tiez ale tie som neodovzdal pretoze som naivne dufal ze realtime prezentaciou nazbieram nejake body navyse hehe dakujem za pozitivne komenty |
Autor: | smrq [ pát led 08, 2010 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
uzasne. tohle nebudu nikdy umet. |
Autor: | Johny.D [ sob led 09, 2010 3:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
měl bych jednu otázku. Jim nevadilo že děláš v Blenderu? co jsem se tak díval tak všude (komerčně) chcou maxko a photoshop a né gimp a blender... Jinak model se mě zdá být povedenej a v dnešní době umezit grafika tak malou texturou jak před 10 lety je docela na nic. |
Autor: | Still-Alive [ sob led 09, 2010 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
Tak jási myslím, že spíš jim jde o skill, to v čem dělá je "druhořadé" (na jakýkoliv program se dá zvyknout, ale skill tím nezískáš) |
Autor: | G_Taurus [ sob led 09, 2010 4:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
Still-Alive píše: Tak jási myslím, že spíš jim jde o skill, to v čem dělá je "druhořadé" (na jakýkoliv program se dá zvyknout, ale skill tím nezískáš) není úplně pravda když jsem dělal test do ISka tak po mě chtěli striktně Maxe dali mi 4 týdny na zpracování s tím že se to mezitím doučím na úrovni v které jsem tehdá dělal v Blenderu ale nepovedlo se mi to v takové úrovni co už. Každopádně jsem pak pracoval ve firmě kde mě postavili před PSko a řekli dělej v něm i když jsem doposud delal v nečem jiném tak jsem se naučil pracovat s PSkem. |
Autor: | Still-Alive [ sob led 09, 2010 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
Jasně, myslel jsem to takhle, že prostě dostaneš uršitý čas, aby jsi se zapracoval do jiného programu. To co jsem psal, jsem myslel ohledně modelování a dovedností v 3D grafice |
Autor: | psychotron [ sob led 09, 2010 9:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Courtyard gallery with VW Beetle - ingame |
to ci im prekazalo/neprekazalo ze pouzivam open source alternativy sa asi uz nedozviem ja som to ponal tak, ze v prvom rade by ich mal zaujat moj skill.. ak by o mna mali nasledne zaujem nerobi mi problem naucit sa robit s programom (nech je akykolvek), ktory pouzivaju v studiu, resp. sa vzdy da urobit maximum pre to aby fungovala akakolvek pipeline (zvlast ked ma niekto platenych programatorov ze) naucit sa novy software neni ziadny problem, da sa to vychytat za 'par chvil' - hlavne je ze clovek ma znalosti problematiky 3d, tzn. ze vertex je vsade vertex.. a dokonca aj uv je vsade uv napokon zial nemam financne prostriedky na licenciu komercneho software s ktorym by som sa hrajkal/ucil doma (aj keby som velmi chcel) a zatial mam kozu na tvari co znamena ze kradnuty software pouzivat nebudem, vlastne kvoli tomuto som zmenil aj OS a ficim na ubuntu zatial vsak z mojej vlastnej skusenosti mozem povedat - ak robis ako freelancer tak je kazdemu vyslovene u prdele co za nastroj pouzivas, ci to je kladivo A alebo B aj tak si rozbil tehlu a o to islo, vsetci pozeraju na vysledok... starosti s roznymi softwarmi prichadzaju na radu az ked je clovek zamestnany 'inhouse' smrq: tak take kecy si mozes strcit akurat tak za klobuk, treba si verit.. ale tak psychologiu tu rozoberat nebudem na to su asi ine fora :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |