blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Život vo fľaši
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=763
Stránka 12

Autor:  dogfood [ pon úno 21, 2005 12:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Život vo fľaÅ¡i

Toto je môj prvý projekt, ktorý nebol výhradne len produktom uÄ

Přílohy:
život vo fľaši.jpg
život vo fľaÅ¡i.jpg [ 26.7 KiB | Zobrazeno 4602 krát ]

Autor:  Slange [ pon úno 21, 2005 1:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pekne. Dobry napad, ale niekolko detailov by si mohol upravit. Skus sa viac pohrat s osvetlenim. Vela veci tam zanika.
A na to sklo daj vacsi subsurf. A este jedna vec: Spina - zaklad textury :D . Naozaj tam ziadnu nevidim.

Len tak dalej :thumbsup: .

Autor:  dogfood [ pon úno 21, 2005 3:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Slange píše:
Pekne. Dobry napad, ale niekolko detailov by si mohol upravit. Skus sa viac pohrat s osvetlenim. Vela veci tam zanika.
A na to sklo daj vacsi subsurf. A este jedna vec: Spina - zaklad textury :D . Naozaj tam ziadnu nevidim.

Len tak dalej :thumbsup: .


Ako sa robí kvalitná špina? Dá sa to aj so základnými Blender textúrami, alebo je na to niaky iný spôsob?

Autor:  Slange [ pon úno 21, 2005 3:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, naozaj kvalitnu spinu by si si mal sam namalovat a presne namapovat, ale mozno bude stacit ak pouzijes proceduralky ( napr. clouds )

Autor:  iIN [ úte bře 08, 2005 6:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sakra chlapi, ako sa vám daria tak dlhé rendre? Prinávam, zopár mojich bolo vyše hodiny, ale to som mal ešte AMD K6/2X - 300 MHz :)

Inak ako písal Slange, zacinas dobre, ale príde mi to zle osvetlené..

Autor:  dogfood [ úte bře 08, 2005 6:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

iIN píše:
Sakra chlapi, ako sa vám daria tak dlhé rendre? Prinávam, zopár mojich bolo vyše hodiny, ale to som mal ešte AMD K6/2X - 300 MHz :)

Inak ako písal Slange, zacinas dobre, ale príde mi to zle osvetlené..


Má to asi 78 000 vertexov (veľký subsurf hlavy) a mám trošku starú dosku, takže grafika maká iba na polovicu

Autor:  iIN [ úte bře 08, 2005 8:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nie som si tým istý, ale nezávisí rýchlosť rendra výhradne od procesora?

Autor:  dogfood [ úte bře 08, 2005 8:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

neviem ale podľa mňa aj od procesora aj od grafikckej karty

Autor:  devroo [ úte bře 08, 2005 9:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

graficka karta nema s renderingem nic spolecnyho. I kdyz takova grafarna co by umela treba realne yafray s raytrackingem by rozhodne nebyla spatna vecicka :) to by pak byly gamesy

Autor:  mad_eye [ stř bře 09, 2005 4:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

devroo píše:
graficka karta nema s renderingem nic spolecnyho. I kdyz takova grafarna co by umela treba realne yafray s raytrackingem by rozhodne nebyla spatna vecicka :) to by pak byly gamesy
ro neni pravda...blender rendering podporuje docela slusnou radku grafaren...

Autor:  tol [ stř bře 09, 2005 4:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

mad_eye píše:
ro neni pravda...blender rendering podporuje docela slusnou radku grafaren...


Grafická karta se na renderingu nepodílí, rendering táhne procesor. Gr. karta je jenom o zobrazování, čili rychlá gr. karta urychluje vlastní práci, ale ne render :)

Autor:  devroo [ stř bře 09, 2005 4:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ha konecne se me nekdo zastal :)
Jinak sem nekde cet ze se uvazuje o vyvoji nejakyho renderu pro blender co by behal pres graficky karty. Kvalita by asi nebyla nic moc ,ale pro starsi masiny by se to docela siklo....

Autor:  dogfood [ stř bře 09, 2005 4:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

O.K. vzdávam sa! Mne sa len zdalo že Ä

Autor:  D@vi$ [ čtv bře 10, 2005 9:16 am ]
Předmět příspěvku: 

dogfood píše:
O.K. vzdávam sa! Mne sa len zdalo že čokoľvek grafické ide cez grafickú kartu :oops:

Nic si z toho nedělej... Tohle sem si taky dřív myslel a taky mi to tady vyvrátili... :wink: Seš aspoň moudřejší..

Autor:  6xx [ ned dub 03, 2005 7:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ale je to skoda, ze na tom nepracuje i grafárna, protože mezitím co by procesor renderoval tak by mohla grafarna počítat animaci(pokud by měla shadery...)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/