blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Konvička
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=7676
Stránka 11

Autor:  burundunguru [ čtv kvě 27, 2010 12:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Konvička

Tady máte můj druhý pokus v Blenderu. Zkoušel jsem co umí ambient occlusion. Zase je to model konvičky kterou mám doma. Jen texturu jsem stáhnul někde z netu.

Příloha:
ambient_occ.jpg
ambient_occ.jpg [ 61.73 KiB | Zobrazeno 1812 krát ]


Doufám že se bude líbit. To osvětlení pořád ještě není ono, ale já se to časem naučím.

Pěkný den přeji.

Autor:  iliketea [ čtv kvě 27, 2010 8:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

super :-D , mě se to líbí, jen možná bys mohl ještě použít normal mapu

Autor:  Still-Alive [ čtv kvě 27, 2010 8:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

:emo17:

Autor:  Neolker [ čtv kvě 27, 2010 10:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

:emo17: Rezhodně hezké ;) a k normal mapě bych přidal i specular mapu ;)

Autor:  burundunguru [ pát kvě 28, 2010 12:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

Ono to možná není znát ale ta normal mapa tam je (trochu snad pod hrdelm konvičky).

A nechci vypadat jako buran, ale co je to specular mapa? :?:


Mapa která upravuje specularitu na určitých místech?

Autor:  EdgarVanat [ pát kvě 28, 2010 2:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

presne tak, v spojeni s jemným šumom napríklad môže simulovať jemn= odlesky kremeňa v keramike...

Autor:  burundunguru [ pát kvě 28, 2010 10:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

Dobrej nápad, díky. Zkusím to.

Autor:  Váca [ pát kvě 28, 2010 2:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

pěkný :-) dej tam měkčí stíny a v render buttons(F10) v paletce Render dole vpravo změn AA z Gaus na Mitch a zkus to vyrenderovat jak s poloměrem 1.0, tak s 1.5 (bude to ostřejší) a za zkoušku nic nedáš, pokud to nemá zabijícker RT :-D

Autor:  G_Taurus [ pát kvě 28, 2010 2:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

bych do těch šálku dal čaj a posadil do nějaké scény :-)

Autor:  burundunguru [ sob kvě 29, 2010 1:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Konvička

Váca píše:
pěkný :-) dej tam měkčí stíny a v render buttons(F10) v paletce Render dole vpravo změn AA z Gaus na Mitch a zkus to vyrenderovat jak s poloměrem 1.0, tak s 1.5 (bude to ostřejší) a za zkoušku nic nedáš, pokud to nemá zabijícker RT :-D


Hned jak budu doma vyzkouším co to dělá. S tímto nastavením jsem si ještě nezkoušel hrát. Díky za tip!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/