blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Dodge Viper
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=7798
Stránka 12

Autor:  noob [ pát srp 06, 2010 2:30 am ]
Předmět příspěvku:  Dodge Viper

Tak udělal jsem dva takovýhle wallpapery s Viperem. Třeba se to bude někomu líbit :oops:

Obrázek

Obrázek

Autor:  Alfisko [ sob srp 07, 2010 2:06 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

Dost dobry. Pneu bych ale asi udelal tmavsi a ten effect s gaussian blurem bych trochu zmirnil. Porad me stve ta propoukla strecha, ale s tou se asi nic neda delat.

Autor:  noob [ sob srp 07, 2010 2:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

Díky, můžu to zkusit. Na tu střechu fakt kašlu :) opravim to a ještě jednou postnu úpravu.

Autor:  tichi [ ned srp 08, 2010 10:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

vyzera to velmi pekne, su tam nejake chybky..ale ako celok pohoda :-) V com je to renderene? internal?

Autor:  noob [ ned srp 08, 2010 2:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

Tak jsem ztmavil pneu blurr jsem vubec nedával a udělal jsem víc barevnejch verzí.
Tichi díky, je to v Hypershotu.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Autor:  tichi [ ned srp 08, 2010 3:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

hypershot, aj som si myslel..ale pomylila ma ta specularita na materialoch kapoty velmi pripominajucu tu co produkuje internal. Z hypershotu sa da toho vytrieskat ovela viac, skus sa s tym este trosku pohrat. :wink: Btw, ten carpaint je hypershotovsky prednastaveny, alebo si si nastavoval vlastny?

Autor:  noob [ ned srp 08, 2010 3:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

Je to hypershotovský. Já moc nastavení materiálů neumim. Ale když říkáš že se z toho dá vytřískat víc tak mě to začíná docela zajímat takže možná to zkusim ještě poladit :-). Já měl za to že tyhle materiály co už tam jsou tak že jsou fajn :-) No ještě na to mrknu.

Autor:  EdgarVanat [ ned srp 08, 2010 6:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

skús urobiť tú scénu ako normálna štúdiovka - zvlnený biely povrch na pozadie a podlahu a zbytok nechaj voľný a doplň nejakú HDR mapu exteriéru. A osvetlenie nechaj prirodzené - bude to vyzerať lepšie ako interiérový setting

Autor:  noob [ ned srp 08, 2010 6:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

EV: přemejšlím jak bych to udělal v hypershotu a asi to vidím spíš na backplate který si asi budu muset sám vytvořit :-) jinak dobrý nápad. Určitě se o to pokusím.

Autor:  EdgarVanat [ ned srp 08, 2010 6:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

mno v pohode to ide aj v internale, tak neviem, kde je problem :P

Autor:  noob [ ned srp 08, 2010 7:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

No problém je v tom že v internale se mě to moc nechce dělat. No uvidim :-) možná otestuju 2.53

Autor:  EdgarVanat [ ned srp 08, 2010 10:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

ale to je uplne jedno ide len o to prerobiť tú scénu, spraviť tam takú tú esovito prehnutú plochu miesto okolia ,ktoré máš teraz a ofarbiť oblohu, ktorá tomu ož globálnou ilumináciou a odrazmi spraví ten správny vzhľad

Autor:  noob [ pon srp 09, 2010 2:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

Nechci se tě nějak dotknout ale musim se zeptat jestli si někdy používal hypershot? Já totiž žádnou scénu nemodeloval prostě jsem jen vyexportoval auto hodil ho tam a pak jsem to už jenom nastavoval v hypershotu :-) dal jsem tam backplate který tvoří to pozadí a hdr mapu na odlesky a osvětlení. Takže kdybych to chtěl dělat v internalu bylo by s tim ještě dost práce a to nevim jestli se k tomu dokopu.

Autor:  Bumpkin [ pon srp 09, 2010 4:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

noob: no spis si zvolil spatny material toho laku je tam divna spekularita :? a mel by si stahnout lepsi HDRI mapu kde je vic zdroju svetla aby byli videt i na aute :wink:

Autor:  Váca [ úte srp 10, 2010 12:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dodge Viper

jak kdyby měl bejt ten lak trochu matnej a přitom se leskne :)

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/