blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Dodge Viper http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=7798 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | noob [ pát srp 06, 2010 2:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Dodge Viper |
Tak udělal jsem dva takovýhle wallpapery s Viperem. Třeba se to bude někomu líbit ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Alfisko [ sob srp 07, 2010 2:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
Dost dobry. Pneu bych ale asi udelal tmavsi a ten effect s gaussian blurem bych trochu zmirnil. Porad me stve ta propoukla strecha, ale s tou se asi nic neda delat. |
Autor: | noob [ sob srp 07, 2010 2:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
Díky, můžu to zkusit. Na tu střechu fakt kašlu :) opravim to a ještě jednou postnu úpravu. |
Autor: | tichi [ ned srp 08, 2010 10:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
vyzera to velmi pekne, su tam nejake chybky..ale ako celok pohoda ![]() |
Autor: | noob [ ned srp 08, 2010 2:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
Tak jsem ztmavil pneu blurr jsem vubec nedával a udělal jsem víc barevnejch verzí. Tichi díky, je to v Hypershotu. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | tichi [ ned srp 08, 2010 3:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
hypershot, aj som si myslel..ale pomylila ma ta specularita na materialoch kapoty velmi pripominajucu tu co produkuje internal. Z hypershotu sa da toho vytrieskat ovela viac, skus sa s tym este trosku pohrat. ![]() |
Autor: | noob [ ned srp 08, 2010 3:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
Je to hypershotovský. Já moc nastavení materiálů neumim. Ale když říkáš že se z toho dá vytřískat víc tak mě to začíná docela zajímat takže možná to zkusim ještě poladit ![]() ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ ned srp 08, 2010 6:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
skús urobiť tú scénu ako normálna štúdiovka - zvlnený biely povrch na pozadie a podlahu a zbytok nechaj voľný a doplň nejakú HDR mapu exteriéru. A osvetlenie nechaj prirodzené - bude to vyzerať lepšie ako interiérový setting |
Autor: | noob [ ned srp 08, 2010 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
EV: přemejšlím jak bych to udělal v hypershotu a asi to vidím spíš na backplate který si asi budu muset sám vytvořit ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ ned srp 08, 2010 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
mno v pohode to ide aj v internale, tak neviem, kde je problem :P |
Autor: | noob [ ned srp 08, 2010 7:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
No problém je v tom že v internale se mě to moc nechce dělat. No uvidim ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ ned srp 08, 2010 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
ale to je uplne jedno ide len o to prerobiť tú scénu, spraviť tam takú tú esovito prehnutú plochu miesto okolia ,ktoré máš teraz a ofarbiť oblohu, ktorá tomu ož globálnou ilumináciou a odrazmi spraví ten správny vzhľad |
Autor: | noob [ pon srp 09, 2010 2:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
Nechci se tě nějak dotknout ale musim se zeptat jestli si někdy používal hypershot? Já totiž žádnou scénu nemodeloval prostě jsem jen vyexportoval auto hodil ho tam a pak jsem to už jenom nastavoval v hypershotu ![]() |
Autor: | Bumpkin [ pon srp 09, 2010 4:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
noob: no spis si zvolil spatny material toho laku je tam divna spekularita ![]() ![]() |
Autor: | Váca [ úte srp 10, 2010 12:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge Viper |
jak kdyby měl bejt ten lak trochu matnej a přitom se leskne :) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |