@yarpen: v prvnim postu je ted ke stazeni scena i textury
>> Download blend <<(pozn. stary uz neni cely bezier - ma nektere dily prevedene na Mesh, protoze jsem potreboval prevest mirror modifier na real)
Material - ty jsem moc neukladal (byly to jen rychle testy), ale melo by stacit vymenit jen link na Texture>Image.
Svetla - vlastne neni moc co sdilet jedno hlavni a jedno doplnkove, aby dlouho nepocital odrazy. Vetsinu prace proste odvedl Cycles, pro mne to bylo konecne jen klik a je nastaveno :) Pokud by mely byt ostrejsi stiny musi se zmensit Emiter a pridat na intenzite vyzarovani (myslim, ze jak jsem v novinkach chtel otevrit vlakno pro Cycles (a zvrhlo se to v tahanice, ze 2.49 vsem vlastne vyhovuje vic) byl tut jak se svetlo chova).
Textury - porad si ukladam nejake pekne odkazy a kdyz na to dojde stejne otevru Google a nahodne si neco postahuju. Tomu odpovida i vysledek nektere textury jsem se ani nesnazil stahovat jen jsem udelal otisk obrazovky.
@Siso: na info o reder-time nejsem ta prava osoba. Scena jako tato, a v teto velikosti je zalezitost treba jedne minuty a to je render porad pres CPU (protoze mam ATI (jako asi zbylych 90% macu), ale podle dnesniho echa by snad uz melo byt OpenCL v nejakem buildu zacleneno - toz sa nemozu dockat :) Vy co mate NVidia karty uz GPU muzete zahrivat davno). Takze na casy se mne neptej. Nejake animace jsem delal (spokojenost), ale jak to bude sedet tvym 4K potrebam to netusim :)
@jergon: ty ne? :) ne ze bych takhle dorasoval celou sadu, ale parkrat jsem neco prestrikaval a v bojovych akcich nebo chemickych experimentech na zakladce jich par preci jen plameny pohltily :)
Kazdopadne diky vsem za odezvu.