blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Merkur http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=8304 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vklidu [ stř srp 17, 2011 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Merkur |
Tema jsem puvodne zalozil na http://blenderartists.org/forum/showthread.php?224064-UNC-Excavator-(Merkur) Ale predpokladam, ze pro nas je to preci jen vice srdecni zalezitost. Vsechno jsou to Bezierovky (krom sroubku a maticek). Render - Cycles 37926. A protoze jsem luza lina tak vetsinou Mapping-Generated. Az budou dily stavebnice v nejakem kompletu, postnu blend pro zajemce co si chteji hrat. Update - bo tu stale novych projektu nepribyva opravil jsem ty srouby a nekde texturu na prvnim renderu (zmeny minimalni). >> Download blend << Pracovni mezifaze: |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř srp 17, 2011 9:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
2. obrazok= 100bodov! pre mna perfektne! uzasne! si pašák! Ked som bol malý kluk mal som velmi podobne a volalo sa to Meccano, travil som pri tom mesiace, oh sweet memories |
Autor: | boogie [ stř srp 17, 2011 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Přesně ten druhý render je nejlepčí ! Chlape na tohle sem se chystal, ale pak sem se na to vyprdnul. Máš to fakt pěkný ! |
Autor: | G_Taurus [ stř srp 17, 2011 11:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Opravdu ten druhý render je super Martin S. |
Autor: | Bumpkin [ stř srp 17, 2011 11:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
paradni!! druhej render best ale stveme na nem ten filtr kdyby to bylo jako fotka tak bych slintal koukej to dat na CGTalk!! nebo na podobne web ;) |
Autor: | G_Taurus [ čtv srp 18, 2011 1:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Bumpkin píše: paradni!! druhej render best ale stveme na nem ten filtr kdyby to bylo jako fotka tak bych slintal koukej to dat na CGTalk!! nebo na podobne web ;) Nechápu proč na CGTalk? Je to jenom jednoduchej model, tam se dávají trošku jiné práce...nemyslíš? Je to sice perfektní práce, ale trošku se mi na hranách nepozdává maping, ale i tak na CG Talku by se to asi lidem líbilo...ale já bych si tam tohle netroufl dát, neřeknu nějakou komplexní perfektní práci, ale tohle mi přijde jednoduché imho. Martin S. |
Autor: | Bumpkin [ čtv srp 18, 2011 10:05 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
nechci nijak spamovat tak že první a poslední reakce na Martina. to je tvůj názor můj názor je že to tam na tu běžnou galerku má (jestli si si nevšiml jsou tam dvě galerky) a stejně ještě aby si se do tý běžný galerie dostal musíš projít dalším sítem to jen tak mezi náma dále sem tím chtěl říct aby to dal na nějaký mezinárdně uznávaný grafický web/server, protože to má celkem i dobrou kvalitu tot muj nazor a stanovisko |
Autor: | Paul 68 Rageous [ čtv srp 18, 2011 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Fakt by to mal dat na nejake dobre forum alebo nieco podobne. IMHO: pred tym by som este spravil lepsie nasvietenie, lebo tam nie su takmer ziadne tiene... |
Autor: | Main [ čtv srp 18, 2011 11:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Na prvni pohled to vypada fakt dobre, ale je tam par drobnosti, ktery by chtely vyladit. Stiny a mapovani (na uzsich stranach vypada textura divne roztazena), nejvic bije do oci ten dlouhej sroubek na zemi. Nebarveny dily mi prijdou dost cisty, vzhledem ke stavu tech ostatnich, to samy sroubky. U sroubku a matek nejsou zavity a vsechny sroubky jsou natoceny jednim smerem. |
Autor: | vklidu [ čtv srp 18, 2011 12:03 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Merkur | ||
diky vsem za komenty :) @Bumpkin: prve jsem to povesil na BlenderArtists, ale na ceske scene jsem si rikal, ze by vas to zajimalo vic. Na CGtalk to taky moc necitim (ikdyz mne to tesi), ale oproti G_Taurus mi nevadi, ze to je jednoduchy (miluji jednoduche veci), ale souhlasim, ze texturovani byla spis rychlovka pro pocitovku, takze nedostatky jsou pri zkoumani zasadni. Apropos jaky filtr ti vadi? Render jsem jen lehce zaostril (ale je pravda, ze je to ted takova krupice). @Main: sroubky jsem opravil jeste pred zverejnenim, ale nakonec jsem vybral starsi render kvuli nasviceni. Textury jak jsem psal - je to jen generovane mapovani a na necem "Window", zadne UV. Asi by satcilo z Internalu Cube nebo Cylinder, ale to nevim jestli jde v Cycles nastavit (taky stale pouzivam jeho starou verzi). Na stiny se muzu jeste podivat, ale atmosfera se mi libila (garazova pod mrakem). Sroubky a matky zavity maji (kdyz je na to AddOn . . .) jen nejsou v renderu videt, ale uhel zavitu by mel odpovidat, mozna mohla byt drazka hlubsi. Original pouziva M3,5. Script generuje M3 tak snad to neva :)
|
Autor: | Siso [ čtv srp 18, 2011 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Fakt paradni clovece! Zaujimalo by ma ci si uz skusal Cycles na animacky - casy atp. pouzitie v praxi.... :) |
Autor: | yarpen [ čtv srp 18, 2011 9:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Super práce . Nemohl by jsi prosímtě poskytnout základní scénu (bez merkuru) s lighting setupem a materiálem toho kovu? - stačí třeba jen otexturovaná krychle :). |
Autor: | Jergon [ pát srp 19, 2011 9:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
Vážně jste někdo měli Merkur takhle příšerně olezlej a zhuntovanej? |
Autor: | vklidu [ pát srp 19, 2011 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
@yarpen: v prvnim postu je ted ke stazeni scena i textury >> Download blend << (pozn. stary uz neni cely bezier - ma nektere dily prevedene na Mesh, protoze jsem potreboval prevest mirror modifier na real) Material - ty jsem moc neukladal (byly to jen rychle testy), ale melo by stacit vymenit jen link na Texture>Image. Svetla - vlastne neni moc co sdilet jedno hlavni a jedno doplnkove, aby dlouho nepocital odrazy. Vetsinu prace proste odvedl Cycles, pro mne to bylo konecne jen klik a je nastaveno :) Pokud by mely byt ostrejsi stiny musi se zmensit Emiter a pridat na intenzite vyzarovani (myslim, ze jak jsem v novinkach chtel otevrit vlakno pro Cycles (a zvrhlo se to v tahanice, ze 2.49 vsem vlastne vyhovuje vic) byl tut jak se svetlo chova). Textury - porad si ukladam nejake pekne odkazy a kdyz na to dojde stejne otevru Google a nahodne si neco postahuju. Tomu odpovida i vysledek nektere textury jsem se ani nesnazil stahovat jen jsem udelal otisk obrazovky. @Siso: na info o reder-time nejsem ta prava osoba. Scena jako tato, a v teto velikosti je zalezitost treba jedne minuty a to je render porad pres CPU (protoze mam ATI (jako asi zbylych 90% macu), ale podle dnesniho echa by snad uz melo byt OpenCL v nejakem buildu zacleneno - toz sa nemozu dockat :) Vy co mate NVidia karty uz GPU muzete zahrivat davno). Takze na casy se mne neptej. Nejake animace jsem delal (spokojenost), ale jak to bude sedet tvym 4K potrebam to netusim :) @jergon: ty ne? :) ne ze bych takhle dorasoval celou sadu, ale parkrat jsem neco prestrikaval a v bojovych akcich nebo chemickych experimentech na zakladce jich par preci jen plameny pohltily :) Kazdopadne diky vsem za odezvu. |
Autor: | yarpen [ pát srp 19, 2011 3:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Merkur |
vklidu píše: @yarpen: v prvnim postu je ted ke stazeni scena i textury. (pozn. stary uz neni cely bezier - ma nektere dily prevedene na Mesh, protoze jsem potreboval prevest mirror modifier na real) díky :) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |