blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
videoklip Jump the pain Ubuntu, Blender, Inkscape, Gimp http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=8564 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ stř bře 21, 2012 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: videoklip Jump the pain Ubuntu, Blender, Inkscape, Gimp |
Je to zaujimave ale neviem co na to povedat viac. Aj pekne v podstate. Len nemam dovod si ho pozriet znovu. Bude to ale asi tou hudbou, ktora ma trochu rozptyluje. :) Zaujimalo by ma kolko je na to hodin prace? |
Autor: | Siso [ stř bře 21, 2012 1:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: videoklip Jump the pain Ubuntu, Blender, Inkscape, Gimp |
No to je docela dost casu, kdyz je to cisteho. :) |
Autor: | Marek [ stř bře 21, 2012 1:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: videoklip Jump the pain Ubuntu, Blender, Inkscape, Gimp |
Vítám Tě na fóru. Ten klip je docela dobrej, ale přesto bych měl pár výtek. Hudba mě příliš nezaujala. Nejde tak ani o to, že by byla nepříjemná, ale je to dost na jedno brdo. Podle mě v tom není dost nápadů, aby to vydalo tři minuty. Ale to je možná otázka vkusu. U toho vizuálního ztvárnění mi tam taky chybí nějakej nápad. Ta animace nemá žádnou čitelnou myšlenku. Kouknul jsem se na to dvakrát a stejně nevim, o čem to je. Jako test bych to bral, ale jako výslednej produkt mi to přijde slabý. Pak mě trochu vadí ta obrazová kvalita. Jednak mi připadá, že ten bump mapping je všude dost silnej a v kombinaci s ne uplně nejlepšim nasvícením to vypadá trochu jak animace před x lety. Taky mi připadá, že jsi v postprocesu hodně zvedal kontrast. S úpravou kontrastu se musí šetřit, protože se pak ztrácí kvalita výsledného obrazu. Když ti chybí kontrast ve scéně, tak by ses to v první řadě měl snažit vvylepšit lepším nasvícením. Jinak samotné animování Ti docela jde, a je na tom vidět hodně práce. Marek |
Autor: | Marek [ stř bře 21, 2012 2:34 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: videoklip Jump the pain Ubuntu, Blender, Inkscape, Gimp | ||
tony-carnivora píše: Marek píše: Vítám Tě na fóru. Ten klip je docela dobrej, ale přesto bych měl pár výtek. Hudba mě příliš nezaujala. Nejde tak ani o to, že by byla nepříjemná, ale je to dost na jedno brdo. Podle mě v tom není dost nápadů, aby to vydalo tři minuty. Ale to je možná otázka vkusu. U toho vizuálního ztvárnění mi tam taky chybí nějakej nápad. Ta animace nemá žádnou čitelnou myšlenku. Kouknul jsem se na to dvakrát a stejně nevim, o čem to je. Jako test bych to bral, ale jako výslednej produkt mi to přijde slabý. Pak mě trochu vadí ta obrazová kvalita. Jednak mi připadá, že ten bump mapping je všude dost silnej a v kombinaci s ne uplně nejlepšim nasvícením to vypadá trochu jak animace před x lety. Taky mi připadá, že jsi v postprocesu hodně zvedal kontrast. S úpravou kontrastu se musí šetřit, protože se pak ztrácí kvalita výsledného obrazu. Když ti chybí kontrast ve scéně, tak by ses to v první řadě měl snažit vvylepšit lepším nasvícením. Jinak samotné animování Ti docela jde, a je na tom vidět hodně práce. Marek jj, díky. Ona ta idea vychází z jedný věty v tom textu "you´ll allways be the same", kterou jsem se snažil rozvést trochu podivným směrem. Ten Bump-mapping je silnej, přiznávám. Tohle je můj druhý blender pokus a s nástupem toho nového algorytmu pro BM v 2.5 mě to hrozně baví a přeháním to s ním. Na těch pokusných výstupech to vypadá zpravidla pěkně. Jinak co do toho smyslu animace... spíš jsem si hrál než se snažil něco říct. Zkoušel nový věci a techniky. K té písni se nějaký příběh ani udělat nedá. Jen teda v postprocesu jsem kontrast nezvedal, to je daný dvojitým renderem. Protože dělám na notebooku, tak se občas stane, že se upeče a vypne. Proto musím stavět větrolamy, a chladící věže ale taky první renderuju Jpegy (nebo PNG u komplikovanějších skládaných scén) a ty teprve poté skládám. Protože přímý výstup do video souboru nedopadá dobře při těch náhlých vypnutích z přehřátí a nepotěší takhle ztratit 8 hodin renderování jenom nějakým nespustitelným videem. Právě ten jpeg dovjitý render má tohle na svědomí. V postprodukci jsem se kontrastu téměř nedotýkal. Uff, ale mockrát děkuju Marku! a díky za přivítání! šlo mi spíš o to, že tam máš hodně přepalů a podpalů. Často se ti u tmavších snímků stává, že máš polovinu pixelů uplně černejch. Občas koukni na histogram, když tam máš velkou čáru uplně vlevo nebo vpravo, něco není v pořádku;) viz. příloha.
|
Autor: | smrq [ čtv bře 22, 2012 11:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: videoklip Jump the pain Ubuntu, Blender, Inkscape, Gimp |
me by zajimalo, na jak profesionalni urovni to bylo delano? a jak moc profesionalne to melo vypadat? kdybych tohle mel videt v tv (a predpokladal bych, ze to delala nejaka profi firma), rikal bych si, ze to slo jeste vypilovat. hlavne prace s kamerou. kdyby to sem hodil nekdo z nas, dlouho bych mu tleskal a rekl, ze tam vidim par chybicek, ale vysledek je uzasny. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |