blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Robo_ONE http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=8895 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ondraworrys [ pát říj 17, 2014 9:28 pm ] | ||||
Předmět příspěvku: | Robo_ONE | ||||
Ahoj, tohle je můj jeden z prvních projektů, který jsem si vytvořil v Blenderu 2.7. Zatím jsem na začátku, ale musím říct, že mě pro mě jako výtvarníka je naprosto unikátní program, který mě neustále překvapuje. A divím se že ještě nevyšla nějaká kniha v češtině, a že se celkově víc nepoužívá. Určitě nemám úplně všecko vychytaný a proto dávám k posouzení. Díky.
|
Autor: | Marek [ sob říj 18, 2014 9:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robo_ONE |
ondraworrys píše: A divím se že ještě nevyšla nějaká kniha v češtině, a že se celkově víc nepoužívá. Kniha v češtině před pár lety vyšla. Nedávno dokonce někdo překládal jakýsi neoficiální manuál do češtiny. Ta kniha je dnes už hodně zastaralá, téměř nepoužitelná. Problém je, že v ČR je podle mého odhadu (opírám se o statistiky mého kanálu na youtube) kolem 50 aktivních uživatelů Blenderu. Velkou část tvoří lidi, co v Blenderu docela umí, a zbytek si dokáže ty informace vyhledat v angličtině. Anglickejch webů o blenderu je opravdu hodně, navíc existuje google translator, kterej s tím překladem pomůže i ne příliš zdatným angličtinářům. Proč se nepoužívá: Každej, kdo se chce 3D grafikou živit a pracovat v nějakém studiu, se raději naučí standardní software jako je 3DS Max, Maya, ZBrus, Adobe CS apod. Jediný, kdy je dobrý pracovat v Blenderu je, pokud děláš sám na sebe. Co se týká toho robota: Jako první výtvor je to vpohodě, ale chybí tomu detaily. U těch lidských části bys měl líp definovat ty jednotlivý tvary. Teď to vypadá, jako kdybys to vymodeloval a pak to celý hrozně vysmoothoval (vyhladil). Stylizace je fajn, ale aby to vypadalo dobře, tak za tím tvarem musí být cejtit ta vnitřní struktura (anatomie) - svaly, kosti. Doporučuju aby sis vymodeloval lebku a pak na ni postavil obličej. Dá ti to lepší předsavu, na co všechno musíš myslet, když ten obličej stylizuješ. |
Autor: | ondraworrys [ sob říj 18, 2014 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robo_ONE |
Ahoj, ano vím o té knize byla k Blenderu 2.4. to už je opravdu old. Pokud je tak málo uživatelů Blenderu, tak se nedivím, že nic nevychází. Je pravda že angličtině je toho dost, s tím nemám problém. Přemýšlel jsem o 3DsMAxu (jsem grafik v tiskárně takže válím v Adobe a Corel), ale na Blenderu je dobrý že je zadarmo, a co jsem viděl tak se v něm dají dělat super věci. Jinak díky za názor. Je jasné že to má své mouchy, popřemýšlím o tom. Jsem rád že je to aspoň v pohodě. Tu hlavu jsem dělal pomoci sculpt modu to tělo je vymodelovaný a vyhlazený, ale nechtěl jsem aby to byla kůže co visí...spíš jako plastový skelet. Je pravda že ty tvary by mohli být výraznější. Jestli máš nějaký kanál na youtube rád se podívám. |
Autor: | Marek [ sob říj 18, 2014 2:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robo_ONE |
ondraworrys píše: Jestli máš nějaký kanál na youtube rád se podívám. odkaz je tady: https://www.youtube.com/playlist?list=PLp3U8Pq3Qb_P-MxOSfbQdTmfhoOHwj0G6 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |