blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Interiér http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=8975 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Wondra [ úte lis 08, 2016 6:44 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Interiér | ||
Ahoj, s Blenderem jsem začal zhruba před dvěma týdny. Teda, už jsem něco zkoušel dřív, ale o tom nemá cenu mluvit. Tady je můj pokus o interiér, očekávám kritiku, a že mi poradíte, co zlepšit. Díky :)
|
Autor: | Still-Alive [ úte lis 08, 2016 7:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
Na první pohled, mě zaujala hrozně plochá záclona. Trochu hodně nepřirozené. Dělal jsi už dřív v jiném 3D editoru? Protože za 2 týdny, by to byl skill jak sviňa |
Autor: | Wondra [ úte lis 08, 2016 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
No, některý modely jsem nedělal já. A ty záclony mají ten typický tvar, ale z tohohle úhlu pohledu to není vidět :) |
Autor: | Still-Alive [ stř lis 09, 2016 2:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
Aha... No hlavně ta opakujicí se textura na skříni :) |
Autor: | Wondra [ stř lis 09, 2016 1:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
Vím no.. s těma texturama to zatím moc nejde. Jinak, nikdy jsem v žádném jiném programu nepracoval :) |
Autor: | Still-Alive [ stř lis 09, 2016 2:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
Tak to potom klobouček |
Autor: | G_Taurus [ stř lis 09, 2016 4:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
Líbí se mi nasvícení. jinak mě tam vadí šum pod okny a sklenice vypadá divně jako kdyby neprůhledně a pak zmiňované opakování textury. |
Autor: | smrq [ čtv lis 10, 2016 9:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
na to, že je to hotový obrázek, by mělo být šumu méně. příště renderovat s většími samply. záclona je vážně jako rovný plane, nevěřím, že je zvlněná. a pokud ano, pak jen neznatelně. Nebo jsi ji mapoval texturu jako project from view z pohledu kamery - to jev tomto případě chyba. Opakující textura na skříních mi zas tak moc nevadí, protože to tak bývá i ve skutečnosti. Tam problém nevidím. ale otočil bych texturu o 90 stupňů, stopy po letokruzích jdou na nábytku většinou vertikálně. Pod postelí mi přijde strašně moc tma. Sklenice s vodou mi nepřijde "neprůhledná", jak psal Martin, ale spíš, že má nějakou divnou hodnotu IOR. hrozně divně vypadá textura na posteli a nočním stolečku, taky bych ji nějak jinak otočil. Osobně si myslím, že by bylo dobré to ještě opravit a znovu vyrenderovat. Těch dodělávek není moc, budeš to mít hotové brzy a výsledek bude mnohem lepší. Jinak se přidám k názoru, že na první pořádnou práci zhotovenou po 2 týdnech zkušeností s Blenderem to je opravdu super. Přál bych ti vidět mé první pokusy, to se nedá srovnávat. :) |
Autor: | Wondra [ pát lis 11, 2016 12:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Interiér |
Díky za tak obsáhlou zpětnou vazbu. Ještě se k tomu vrátím a poladím to. :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |