blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Robbit http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=4&t=9007 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | smrq [ sob pro 02, 2017 12:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Robbit |
Nazdar, svého času jsme v týmu Animix začali tvořit krátký animovaný film, jeho charakter měl být agitační. Šéf a tahoun projektu ale přestal být činný a spolu s ním umřela i aktivita ostatních. Až začátkem tohoto roku jsem se k projektu vrátil a spolu s Vojtou jsme jako poslední mohykáni s kratšími i delšími pauzami filmeček konečně dodělali. Původní scénář se nedodržel, zůstala jen hlavní myšlenka: nábor nových lidí, kteří by pomohli s něčím dalším (ve dvou lidech je to strašně zdlouhavé). Film je ke shlédnutí na YouTube, link zde: https://youtu.be/TrTgClBk_-k |
Autor: | Delmor [ sob pro 02, 2017 1:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robbit |
Omlouvám se veřejně za svoji nečinnost, nicméně bude líp ... Jsem rád, že jsi převzal otěže a dodělal to s Vojtou. Vypadá to dost dobře. |
Autor: | smrq [ sob pro 02, 2017 3:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robbit |
dik franto, trvalo to sakra dlouho. ale konecne je hotovo. |
Autor: | G_Taurus [ ned pro 03, 2017 1:05 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robbit |
za mě |
Autor: | smrq [ ned pro 03, 2017 7:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robbit |
díky martine. |
Autor: | X_H_N [ ned pro 03, 2017 11:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robbit |
zkusim dat nakou konstruktivni kritiku jedna vec ve ktere me to prijde nejslabsi je shading dnes mnohem dulezitejsi nez textura je nastaveni shaderu a svetel mateiali pusoby jak z papiru a nasvetleni je hodne ambientni bylo by super kdyby se udelal beton glossy pekne to vzdy hodne prida co se tyce kovu tak vypada ze jsou v diffusce aspon to tak pusoby spravne by meli mit diffusku praktycky cernou a reflections a gloss se ladi barva a svetlost |
Autor: | noob [ ned pro 03, 2017 11:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robbit |
X_H_N píše: zkusim dat nakou konstruktivni kritiku jedna vec ve ktere me to prijde nejslabsi je shading dnes mnohem dulezitejsi nez textura je nastaveni shaderu a svetel mateiali pusoby jak z papiru a nasvetleni je hodne ambientni bylo by super kdyby se udelal beton glossy pekne to vzdy hodne prida co se tyce kovu tak vypada ze jsou v diffusce aspon to tak pusoby spravne by meli mit diffusku praktycky cernou a reflections a gloss se ladi barva a svetlost To je pravda, tady jsme tomu moc nedali Mluvilo se o tom, že další dílo bude v Cycles, takže to bude o něčem jiném. Soustředili jsme se na zpracování animace a efektů a na tohle jsme trochu zapoměli ale kritika je to super. |
Autor: | smrq [ úte pro 05, 2017 9:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Robbit |
tak to prrr... robot ma texturu vymazlenou, vypiplanou. specular mapa, bump mapa, difusni... delal jsem se s tim mnoho hodin, vsechny ty skrabance co ma robot na laku jsou leskle, protoze tam prosvita kov. taky textury na tunelu rozhodne nejsou odrbane. beton se neleskne, protoze se nemel lesknout. matny je schvalne. stran osvetleni - no slo to udelat urcite lepe. nenasvetlovali jsme kazdou scenu zvlast, svitime proste svetly v tunelu, kazda scena stejne. ad celkovy dojem - film je bohuzel v internalu. asi to je chyba, ale v dobe, kdy se o tom rozhodovalo, to nebylo s HW vybavenim ruzove (cca 6 let nazpet se chystaly prvni scenare a modely) a bali jsme se rendertimu v cycles. dnes, s odstupem let, to je vsechno jinak. ale tenkrat se zdal internal vhodnejsi volbou. kazdopadne za nazor dekujeme, bavime se s vojtou o novem projektu a kazdy podobny prispevek nam do budoucna pomuze se vyvarovat predeslych chyb. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |