blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Nějaké modely
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8180
Stránka 88

Autor:  Still-Alive [ sob kvě 12, 2012 2:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

Scena s budíkem je "kapánek" přepálená imho.

Autor:  G_Taurus [ sob kvě 12, 2012 4:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

ten pokojík je přepálený chybí blurované reflexe a to světlo působí strašně.

to druhý bych udělal naopak bílý ten měřič a do gradientu prostředí... takhle to vypadá hrozně

M.S.

Autor:  Jan [ ned kvě 13, 2012 2:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

Dík za kritiku. Na scénu pokoje jsem použil glow efekt, přebuzení je tam schválně, vyjadřuje to v podstatě pohled člověka zrána po probuzení, kdy ještě vidí jakoby zamlženě, "přebuzeně" a ostřejší světlo mu dělá problémy. Zdroje světla jsou dva, jeden (hlavní) svítí skrz okno a druhé dosvětluje scénu zpoza kamery.
Barvy na druhém renderu jsou tak jak jsou, protože je určený pro tisk jako "obrázek jak to má vypadat".

Nemůže být přebuzení obrázku způsobeno monitorem? (Už se tady o něčem takovém diskutovalo. A na mém monitoru to je myslím docela v pohodě.)

Autor:  G_Taurus [ ned kvě 13, 2012 2:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

Jan píše:
Dík za kritiku. Na scénu pokoje jsem použil glow efekt, přebuzení je tam schválně, vyjadřuje to v podstatě pohled člověka zrána po probuzení, kdy ještě vidí jakoby zamlženě, "přebuzeně" a ostřejší světlo mu dělá problémy. Zdroje světla jsou dva, jeden (hlavní) svítí skrz okno a druhé dosvětluje scénu zpoza kamery.
Barvy na druhém renderu jsou tak jak jsou, protože je určený pro tisk jako "obrázek jak to má vypadat".

Nemůže být přebuzení obrázku způsobeno monitorem? (Už se tady o něčem takovém diskutovalo. A na mém monitoru to je myslím docela v pohodě.)

Jan:k prvnímu takže když se probudím vidím šum, zajímavé... jinak chápu pak to přepálení podle tvého vysvětlení
k druhému šlo by to udělat líp a snadně, ale dělej jak myslíš

M.S.

Autor:  Jan [ ned kvě 13, 2012 3:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

JO, šum. Snažil jsem se věci jako subsurf a tak dát na co nejmenší úroveň i nějaké nastavení, ale i tak se to renderovalo kolem 2 hodin. Dá se šum trochu odrušit v post procesu? (předpokládám, že jo, ale v čem?). Zkoušel jsem s tím něco udělat v Gimpu, ale nic jsem na to nenašel.

Autor:  G_Taurus [ ned kvě 13, 2012 4:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

Jan:jde o to aby byl výstup kvalitní šum se dá sice odrušit z části, ale je to degradace... otázka je renderer a pak jak v něm umíš...

M.S.

Autor:  bRezak [ ned kvě 13, 2012 8:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

(neni v okne nahodou sklo a svetlo za nim? andrew price povidal, ze to zpusobuje hodne sumu)

Autor:  Jan [ ned kvě 13, 2012 8:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

je to bez skla

Autor:  Alimansan [ úte kvě 15, 2012 9:13 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

Narazil jsem na pěkný kousek dokumentace, kde je popsáno spoustu způsobů, jak předcházet zbytečně vysoké míře šumu.
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Render/Cycles/Reducing_Noise

Autor:  Jan [ ned lis 25, 2012 10:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

Lebka, nedokonalý model dokonalé předlohy...
výsledek berte z rezervou, jsem ještě docela odhodlaný to ještě trochu dodělat-oblast horní čelisti+pár zubů.
Obrázek

Autor:  Still-Alive [ pon lis 26, 2012 12:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nějaké modely

A co "švy" na temeni hlavy? :emo06: :-D

Stránka 88 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/