Pitris píše:
Je to moc pekne Yarpene, ale par veci bych popravil:
1) Lampa - kuzel na stene je nejak neprirozene hranaty a ostry. Malinko, opravdu jen malinko bych jej rozmaznul (zarovka prece jen neni uplne bodovy zdroj) a navic vypada jako by levitovala.
2)S tim naradim bych si na opravu hodin urcite netroufl. Ja vim, ze naradi by ve skutecnosti bylo titerne, ale kazdopadne kladivko tam pusobi tak nejak "stachanovsky". Urcite bych tam dodelal jeste lupu (pokud je scena ze soucasnosti, tak se neboj pouzit tu velkou ve stojanu), dale pak maly sveracek a presnejsi meridla (posuvne meritko tzv. suplera)...
1) Proč je hranatý kužel, jsem už zjistil - lampa byla málo zaoblená, po zapnutí subsurfu to už bylo v pořádku. Levituje proto, že ještě není hotová
.
2) Co se týče nářadí tak to je děláno podle referencí a určitě ho ještě budu doplňovat.
Dám sem progress, co vše jsem z něj už stihl domodelovat.
Zealot píše:
K obrázku: fakt prima práce, moc se mi líbí, ale na tom yafray renderu se jaksi ztrácí "hrany" zásuvek v horní skřínce na pracovní desce
Až se k tomu přidají textury a lepší render tak to bude v pořádku
.
DonaldX píše:
Dojem mi trochu kazí okno. Rozhodne by som ho domodeloval detailnejšie. Omietka je popraskaná ale ostenie je presné a kolmé. Celkovo je tam veľa geometricky presných rovín. A chýbajú mi tam klasické hodinárske ozubené kolieska. Tá krabica(neviem ako to inak nazvať) čo prečnieva zo stola, keby nebola zaťažená asi spadne na zem, alebo je to len optický klam?Toť môj subjektívny názor. V každom prípade to vyzerá veľmi dobre. Kiežby som tak vedel aj ja modelovať.
je to zatím hodně rozdělané - textury jsem tam plácl, když jsem zkoušel dělat osvětlení. Okno a rám bude mít určitě víc detailů, stejně tak nářadí a ostatní věci - zatím jsem s modely tak v polovině
.
Ostatním díky za komentáře - zkouším teď dělat hlavu hodináře pomocí sculptu.