Právě je stř lis 27, 2024 3:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2007 1:19 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
xixixao: taky se mi ty změny nicků pletou...Elbow/jankoš...G-Taurus/Ragnos...

Imho...model vypadá líp a líp...jen tak dál...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2007 1:24 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
xixixao: taky ty zemny nemusim :( co kdyby se najednou zacal psat Viewegh pod pseudonymem ,,šmudla,, tak nikdo nebude vedet kdo to je a mohli by jeho dila i zatracovat :) a to same vidim i tady za tou zmenou jmen :wink: ja uz taky nehodlam predelat svoji prezdivku/pseudonym na nejakej jinaj ac pouzivam treba pri hrani i prezdivky Bubla nebo Lipo :)

sory za OT :oops: :oops:

jinak Elbowe: ja si ty vlasy nervu nikdy (bych zachvili o ty svy dlouhy tezce pestovany vlasy prisel :D :lol: :D :lol: ) le ja te chtel jen upozornit na chybku :wink: a za svou deformaci ja fakt nemuzu :lol: tak sem zacal asi uz tim 3Dckem moc zit a kdyz sem vic jak dva dny bez modelingu tak mam abstak :lol: :lol: je to hrozny

a jen pokracuj vypada to dobre, doufam ze pujdes tak daleko ze vymodelujes i kryci plechy na trupu, a taky douufam ze si se jen Hvezdnyma valkama inspiroval a ze tam treba prihodis brzdici klapky :) (mam na mysli ze spodu a ze shora za kokpit :)

ale fakt se me to libi :wink: :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 10, 2007 12:47 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
táákže tady je první várka detailů....vzhledem k faktu, že ve výsledku moc vidět nebudou sem si je jen tak pro radost vyrenderoval v yafrayi...ano, souhlasím, že v renderu sou chybky, ale podotýkám, že finální obrázek nebude renderovanej yafrayem...

xixixao: hah, prales...eště to tak :lol: asi to bude něco na způsob hangárové scény...ale možná to nakonec dopadne tak, že z toho bude jen čistě model...uvidíme :wink:

Bumpkin: díky, mno particly asi využití najdou mnohem později až se odhodlám to zanimovat 8-) ale to je hudba velice vzdálené budoucnosti :) ke klapkám se doufám taky dostanu, celkově vzato už i tak si ty detaily přizpůsobuju spíš svojí tvořivosti (pakliže se o něčem takovým dá hovořit :) )

rendertime: 7 min 39,13 s; 150 587 polys

Obrázek

a letíme dál :lol: 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2007 12:38 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Ty si evidentne Genomova krvná skupina :lol:
Odkial berieš všetky tie detaily? Máš snád doma kozmickú loď?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 12, 2007 2:01 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
jankoš: tak paradni detaily, to musim uznat, ale mel bych vitku, jak je zasuvka na R2D2 (nebo jak ty dire hned za kabinou mam rikat) tak za ni mas spatne wir, podivej se na ten oblouk jak se ti deformuje pod subsurfem :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 17, 2007 1:59 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Je to fakt parada. Moc pekny model.

Nemohl bys prozradit jak dosahujes takovy super pomer mezi kratkymi render casy v BI a paradni kvalitou renderu? Povodne jsem si dokonce myslel, ze pouzivas ambient occlusion. A i to nastaveni materialu modelu vypada super s lehkym nadechem SSS, coz ale je asi taky spis nejaka tvoje finta. Diky moc predem, kdyby ses o to nastaveni svetel podelil.

Tady na oplatku nejake reference:
http://www.rpgplanet.com/starwars/pics/xwing.jpg
http://saxman.xwlegacy.net/Starfighters/X-wing.html
http://www.the-blueprints.com/index.php ... 2745/view/
http://www.the-blueprints.com/index.php ... /starwars/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 24, 2007 10:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
čau,

díky za reakce...dneska sem se poprvé od posledního updatu dostal k tomu, abych na tom zase zapracoval...

DonaldX: heh, jenom se ve škole občas hodně nudím :-P

Bumpkin: myslíš, že sem si toho nevšiml? 8-) ten wire není špatně, kdyby to mělo materiál, šlo by poznat, že je to taková ta guma ohýbací vroubkovaná, nevim jak se menuje :oops: každopádně škaredý je to proto, že je tam subsurf na 1 kvuli optimalizaci rendertimu :wink: ve výsledným obrázku to stejně skoro nepůjde vidět 8-)

Kvetoslav: dík, není to žádný tajemství :) myslím, že zdání SSS efektu dělají jenom ty světla, co se týče materiálu, tak všechny objekty mají (zatím) stejnej matroš - bílá barva, skoro nulová specularita, hard stáhlý taky na minimum a je tam hozenej blinn shader, takhle si rozhazuju nastavení snad u všeho, když začínám, líp se mi na to pak kouká :)
jinak co se týče krátkýho renderingu, myslím, že hodně dělá můj PIV 3,0GHz procesor, jinak taky ze zkušeností se starším strojem se snažím optimalizovat jak jen to jde, zároveň si ale říkám, že tohle je nejpropracovanější model, k jakýmu sem se kdy dopracoval :-P
ad světla: tak tady nemám vůbec žádnej klíč, při kterým bych postupoval, většinou tam chvístnu na začátku 3 světla, 2 jsou spoty, nažloutlej a bílej, a jedno je namodralý hemi...pak podle libosti přidávám, co se týče tohohle, tak je tam 5 světel, z toho 3 spoty s aktivovaným shadowbufferem, 1 spot bez jakýhokoliv stínu a jedno naoranžovělý hemi svítící zepředu :) mno a taky co se týče spotů nešetřím na počtu samplů a hraju si s parametrem soft 8-)

a tady render, vím že to není moc velký progress, ale jak sem řekl, dostal sem se k tomu poprvé po dvou týdnech

rendertime: 10,50 s; 176 321 polys

Obrázek

a letíme dál 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 24, 2007 11:09 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
jankos:
pekne, pekne..
nechces modelovat i vlakna v kabelech, ze ne?
PS: jsem zvedavy na texturing, zvlada ti blender scenu kdyz vlezes do uv face/select modu? :D ale stejne.. takovy slozity model..
btw: chapu, ze to pak asi rozkouskujes, jen pro jistotu.. at se vyhneme nepotrebne odpovedi ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 24, 2007 11:17 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Vypadá to prostě výborně :). Zkusim si to nastavení renderu cos napsal, i to určitě hraje roli. Jen tak dál (nejlepší je bejt nemocnej, to je pak spousta času - ikdyž škola pak hoří :D ).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ufffffff
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 5:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
tááák, konečně sem se o prázdninách dostal zpátky k modýlku 8) hektické tempo prosince mi nedovolilo zapracovat na něm do 22.12 ani chvíli :( no, každopádně zdá se, že je skoro hotovo, chybí dodělat nohy a upravit špici :oops: nějak sem na ni zapomněl...a možná ještě pár detailů, ale to asi pořeším bump/normal mapou...vidím to, že musím udělat něco jinačího, abych si dal pauzu, z těch textur mi málem hráblo

xixi: díky, jj, nejradši bych sevybodl na školu, ale nesnáším to dohánění 8)

rendertime: 14,9 s; 173 906 polys

Obrázek

pokud by vás zajímala větší verze včetně náhledů na detaily (1964*1664, 351kb) tak je tady:

http://td.ic.cz/jankosh/xwing_full.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ufffffff
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 6:34 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
jankoš píše:
tááák, konečně sem se o prázdninách dostal zpátky k modýlku 8) hektické tempo prosince mi nedovolilo zapracovat na něm do 22.12 ani chvíli :( no, každopádně zdá se, že je skoro hotovo, chybí dodělat nohy a upravit špici :oops: nějak sem na ni zapomněl...a možná ještě pár detailů, ale to asi pořeším bump/normal mapou...vidím to, že musím udělat něco jinačího, abych si dal pauzu, z těch textur mi málem hráblo

xixi: díky, jj, nejradši bych sevybodl na školu, ale nesnáším to dohánění 8)

rendertime: 14,9 s; 173 906 polys

http://td.ic.cz/jankosh/xwing_wip7.jpg

pokud by vás zajímala větší verze včetně náhledů na detaily (1964*1664, 351kb) tak je tady:

http://td.ic.cz/jankosh/xwing_full.jpg

nic moc matros skla, jinak pekne 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 6:38 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ten model i textury vypadaj velice pěkně... :)
možná bych jen tu červenou udělal trochu vyšisovanější...ale jinak je to velice pěkná práce...alespoň mě se to teda líbí... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 8:53 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Působí to velmi dobře. Předpokládám, že textura není jen "maskování", ale také kopíruje "poskládané plechy", proto bych použil třeba i normal mapu pro plastičtější výsledek. :wink:
Ale jinak pěkná textura. :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 03, 2008 4:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
díky všem za komentáře.........a pochvaly :-P 8)
Alfisko: :lol: čekal sem, kdo si toho všimne první :-P
Genom: eh, mohl bys prosímtě trošku přiblížit význam slova "vyšisovaný"? :oops:
taby: jj, nejde o maskování, proto mi z toho málem hráblo 8) jinak normal mapu mám v budoucnu v plánu, jen potřebuju udělat nějakou "bokovku" 8) abych si "oddychl" :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 03, 2008 5:04 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
jankoš píše:
eh, mohl bys prosímtě trošku přiblížit význam slova "vyšisovaný"?

Ošuntělý, ohmataný, používaný, vybledlý sluncem... Stačí? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz